بازدید 8525
۴

تصاویر مشکوک از دوزندگی بازیکنان تیم ملی

کد خبر: ۶۲۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶ 26 September 2016
 عکس های عجیبی از لباس بازيكنان تيم‌ملي فوتسال در آستانه بازي با روسيه که در حال دوخته شدن است، در فضای مجازی و سایت ها منتشر شده که مشخص نیست چه کسی این گزارش تصویری را تهیه کرده و با چه هدفی آن را منتشر کرده است؟!

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتسال کشورمان که نتایج فوق‌العاده‌ای در جام جهانی کلمبیا گرفته، بامداد روز چهارشنبه با روسیه دیدار خواهد کرد اما در فاصله یک روز تا مسابقه حیاتی، تصاویری از پارگی و یا سوراخ شدن برخی لباس های جیووا منتشر شده که بیش از اینکه باعث تاسف شود، تردید و ابهام های تازه ای ایجاد کرده است!

پارگی لباس ها و حتی کوله پشتی تحویلی به اعضای تیم ملی(!) به نحوی است که انگار آن را با وسیله ای سوراخ یا حتی جویده اند! به نظر می رسد این هم سناریوی تازه ای از سوی فدراسیون تاج برای تخریب وجهه اسپانسر قبلی البسه تیم های ملی باشد که حالا غرامت ده میلیاردی نیز از فدراسیون طلب کرده و پرونده این شکایت در دادگاه سوییس در مراحل اولیه است.

تصویر ناراحت کننده از اقدام بازیکن تیم ملی فوتسال 
نکته عجیب اینکه، لباس‌ها و شورت‌های بازیکنان تیم‌ملی سوراخ و حتی پاره شده اما با سوزن دوخته می‌شوند! این در حالی است که تیم ملی فوتسال ایران در بین 4 تیم برتر جهان قرار گرفته و اینکه بازیکن باید روی این مسائل فکر کند و به فکر دوختن لباسش باشد خیلی عجیب است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شرم آوره
اینا غیرت دارن برای همین بازی روسیه رو هم میبرن
کفاشیان حیا کن
من یه سوال دارم چررررااااا از تیم فوتسال کسی حمایت و قدردانی نمیکنه و حتی توی هیچ برنامه تلویزیونی دیده نشدند(خندوانه یا دورهمی)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل