بازدید 2896
۱
رئیس سازمان بسیج مستضعفان در ایلام:

آمریکا هیچ‌گاه جرات جنگیدن با ملت ایران را ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفان در ایلام با بیان اینکه آمریکا هیچگاه جرأت جنگیدن با ملت ایران را ندارد گفت:حذف اسرائیل تا ۱۰ سال دیگر حتمی است.
کد خبر: ۶۲۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹ 26 September 2016
رئیس سازمان بسیج مستضعفان در ایلام با بیان اینکه آمریکا هیچگاه جرأت جنگیدن با ملت ایران را ندارد گفت:حذف اسرائیل تا ۱۰ سال دیگر حتمی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان در ایلام اظهار داشت: سند برجسته حماسه آفرینی شما مردم ایلام 3000 شهیدی است که در دفاع مقدس تقدیم کردید.

وی با بیان اینکه از هر سه یا چهار مردی که توانایی گرفتن سلاح داشتند یک نفر در جبهه شرکت می‌کرد افزود: این خود یک معیار برجسته و سندی بر عشق و شور و حماسه و ایثار و قهرمانی شما است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: خداوند نیز پاداش این فداکاری را با امنیت، عزت و استقلال و پیشرفت داد و بزرگ‌ترین پاداش نیز دروازه عتبات عالیات شدن این خطه از سرزمین و میزبانی زائران حسینی بود.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس و اوایل جنگ مردانه جلوی دشمن با دستان خالی و نهایتاً سلاح‌های دست ساز و خانگی خود ایستادند و نخستین عملیات موفق و پیروزی مردمی را در می‌مک رقم زدند.

سردار نقدی با بیان اینکه شیاطین  و شیطان‌صفتان در تمام طول تاریخ خواستند انسان‌ها و ملت‌ها را در بند خود داشته باشند، خاطرنشان کرد: این برنامه استثمار بود و هست که هرگاه ملتی برای کسب آزادی خود قیام کند آنها برای سلطه بر آن کشور نقشه بریزند.

وی گفت: آنها دین درست می‌کنند تا در مردم شکاف ایجاد کنند وهابیت و بهایت و تکفیری و داعش درست می‌کنند برای سرنگونی و انحراف مردم، رسانه و سبکه ماهوره ای فاسد درست می‌کنند برای تسخیر روح انسان و به شهوت کشیدن او، مواد مخدر را می‌کارند می‌سازند پخش می‌کنند و ترویج می‌کنند که جوانان ملت‌ها را به زانو در بیاورند و همچنین برای هجمه فکری فیلم سینمایی ضد اعتقادی درست می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان عنوان کرد: یکی از راه‌های مستکبرین برای تسلط بر کشورها و ملت‌ها به جان هم انداختن آنهاست به‌طوری که  اگر انقلابی یا قیامی در ملتی رخ دهد خود در کشور همسایه آن کشور و از طریق آن به کشور قیام کننده نفوذ می‌کنند و می‌خواهند بر آن سلطه یابند چون نو پا است.

وی گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی تمام ثروت‌های منطقه و قوانین بین المللی را به نفع صدام قرار دادند سلاح دادند مواد غذایی دادند به رژیم بعث و آنها را از همه لحاظ تجهیز کردند.

سردار نقدی عنوان کرد: در سال پایانی جنگ ناوگان‌های امریکایی تا خلیج فارس برای حمایت از رژیم صدام آمدند و آمریکا تنها کشوری بود که به‌طور آشکارا هم کمک تسلیحاتی کرد و هم به آنها کمک نظامی و آموزشی داد.

وی افزود: بعضی‌ها تصور می‌کنند با مذاکره و تعامل بوده که خطر جنگ را از سر ملت برداشته‌اند خیر چنین نیست بلکه این خون شهیدان بود این غیرت‌مندی مردم غیور عشایر بود این اقتدار مردم و ایستادگی آنها در 8 سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بود که توانست پوزه امریکا را به خاک بمالد نه مذاکره و تعامل یک عده.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: آمریکا خیال می‌کند می‌تواند در برابر ملتی که هر لحظه آرزوی شهادت دارد و هر کس در آن برای شهادت از دیگری سبقت می‌گیرد بجنگد و این خیال باطل است.

وی گفت: آمریکا هیچگاه جرات جنگیدن با ملت ایران را ندارد امریکا در همان 8 سال دفاع مقدس از ما شکست خورد، ملت ما ابر قدرت‌ها را به زانو در آورده و آنها هیچ امیدی برای حمله نظامی به این سرزمین را ندارند.

سردار نقدی با بیان اینکه جنگ کنونی جنگ نرم و جنگ فرهنگی است، خاطرنشان کرد: شما مردم غیور ایلام همانطور که در زمان جنگ در می‌مک و موسیان با دست خالی و با کمک آیت اله حیدری رژیم بعث را شکست دادید اکنون بدون شک در جنگ جبهه فرهنگی هم موفق خواهید بود و این امر با تلاش و عزت و کارآفرینی و پشت کار و سرپا نگه داشتن اقتصاد و شکستن تحریم‌ها میسر خواهد شد.

وی گفت: همه ما باید به میدان آمده و تلاش کنیم در تمامی این عرصه‌ها تا دشمن را مأیوس کنیم، من در یک مصاحبه با خبرنگار فلسطینی عنوان کردم که اسرائیل در سال 2025 دیگر وجود نخواهد داشت و این قول را به او دادم و مطمئن باشید این امر یعنی حذف اسراییل در تاریخ مذکور حتمی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱
چرا جنگ که جرات داشته باشد یا نداشته باشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر