بازدید 2559

قزوین آماده استقبال از رئیس جمهور

دبیر ستاد سفر رئیس جمهور به قزوین گفت: تشکل های اجتماعی استان قزوین برای استقبال از رئیس جمهور آمادگی کامل دارند و برای این سفر مهیا شده اند.
کد خبر: ۶۲۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱ 26 September 2016
 دبیر ستاد سفر رئیس جمهور به قزوین گفت: تشکل های اجتماعی استان قزوین برای استقبال از رئیس جمهور آمادگی کامل دارند و برای این سفر مهیا شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محسن قاسمی در این باره اظهارداشت: تشکل های اجتماعی همراه با احزاب سیاسی و اقشار مردمی با وحدت و انسجام آماده استقبال از رییس جمهور هستند.

قاسمی تصریح کرد:تشکلهای اجتماعی باانتشار بیانیه هایی مردم را دعوت به حضور گسترده در استقبال از رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید کرده اند و خودنیز با نشاط اجتماعی و پویایی حضور پررنگی دراین مراسم خواهند داشت.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید در همه سفرها دستاورد های خوبی دارد و یکی از بحث های مهم در دولت ایشان احیای شورای اجتماعی کشور بود که با احیای این شورا و به تبع آن در استان به دنبال این بودیم که همه مسئولان، نخبگان و مردم را جهت بررسی و آسیب شناسی و ارایه راهکارهایی در راستای حل مسائل و آسیب های اجتماعی حساس کنیم که در استان در این خصوص نهاد سازی به نهادسازی قدرتمندی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انجام داده ایم.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری اظهارداشت: دولت آقای روحانی دولت متعادلی است و عملکرد ایشان در۳ سال گذشته در کشور درخشان است و در استان نیز تلاش مناسبی در راستای عملی ساختن اهداف ایشان در حیطه های مختلف فرهنگی و اجتماعی همراه با سایر حوزه ها، صورت گرفته است.
 
قاسمی ادامه داد:دولت به تنهایی وبدون مشارکت مردم قادربه حل مشکلات نیست ونمونه عینی مشارکت مردمی تشکل های مردمی و اجتماعی هستند که دستگاههای دولتی نیز در این راستا موظف شدند تا وظایف خود را در حد امکان به تشکل های مردمی واگذار کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار