بازدید 11539
۲

ستاره میلیاردی استقلال نیامده رفتنی شد؟

کد خبر: ۶۲۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 26 September 2016
هافبک تیم فوتبال استقلال با پیشنهاد 2 باشگاه قطری مواجه شده ومدیر برنامه‌های این بازیکن در انتظار تصمیم باشگاه قطری برای خروج نام یک بازیکن آسیایی از فهرست این تیم عربی است.
به گزارش تابناک ورزشی،در حالی که 7 هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته است، بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال استقلال با پیشنهاد دو باشگاه از کشور قطر مواجه شده است.
مدیر برنامه‌های این بازیکن 2 روز پیش به کشور قطر سفر کرد و مذاکرات با 2 تیم در مورد این بازیکن را آغاز کرد که هافبک شماره 7 استقلال به شدت مورد توجه یکی از این دو تیم قرار گرفته است.
از سوی دیگر باشگاه ام‌الصلال تیم سابق پژمان منتظری خواستار به خدمت گیری بختیار رحمانی شده اما تیم دیگری که بختیار رحمانی را خواستار است، تیمی است که قبلا یک بازیکن کنونی شاغل در فوتبال ایران در این تیم بازی کرده است.
از طرف دیگر تیمی که خواهان رحمانی شده قصد دارد یکی از بازیکنان آسیایی خود را کنار بگذارد و هافبک شماره 7 استقلال را به خدمت بگیرد.
ظاهرا بختیار رحمانی در قراردادش با استقلال بندی را گنجانده که هر گاه پیشنهاد داشته باشد می‌تواند از جمع آبی‌پوشان جدا شود و البته بندهای مالی نیز در تصمیم‌گیری هافبک کنونی استقلال نقش مؤثری دارد. باید دید باشگاه استقلال که در ابتدای این فصل این بازیکن را به خدمت گرفته آیا با این انتقال موافق است یا اینکه در نهایت جدایی رحمانی از استقلال منتفی خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خخخخ بختیار این پیشنهاد های الکی رو وسط میاره تا بازی ضعیفش رو تحت پوشش بده
اگه این پیشنهاها واقعی باشه، بهتره بره که هم به نفع خودشه و هم به نفع استقلا. افشین هم قراره بره فولاد خوزستان که اون هم کار خوبی میکنه! بجای ایندوتا اگه بشه مطهری و مبعلی را از نفت بیارن عالیه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر