بازدید 2867

بررسی قرارداد واردات ریل و واگن درکمیسیون عمران

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس،باتاکید براینکه واردات ریل و واگن برای جبران کسری تولید در داخل مشکلی ندارد،گفت:با هر نوع وارداتی که بیش از نیاز داخل و نابودی تولید ملی را بهمراه داشته باشد،برخورد می کنیم.
کد خبر: ۶۲۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 26 September 2016
علیم یارمحمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید براینکه واردات ریل و واگن با توجه به محدودیت تولید و برای پاسخگویی به نیاز داخل ضروری است،گفت: با توجه به اینکه صنعت تولید واگن و ریل در کشور ما پاسخگوی نیاز داخل نیست،واردات در حجم اندک منطقی است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تولید ریل و واگن در کشور را به فال نیک می گیریم، افزود: برای رشد این صنعت در کشور باید از تکنولوژی روز استفاده کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم،با تاکید بر اینکه واردات ریل و واگن برای جبران کسری تولید آن در دستور کار است، تصریح کرد: با خرید واگن و ریل از روسیه که کشوری همسو با ما در بسیاری از جوانب است می توان کمبود آن را جبران کند.

یارمحمدی با بیان اینکه کمیسیون عمران مجلس به هر نوع وارداتی حساس است،گفت: وارداتی که خارج از نیاز باشد با برخوردهای قاطع همراه خواهد شد.

وی ادامه داد:در صورتی که مشخص شود کشور در زمینه تولید واگن و ریل خودکفا شده؛اما باز هم واردات آن در جریان است با مسئولان مربوطه برخورد خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:کمیسیون عمران مجلس به موضوع قرارداد واردات ریل و واگن ورود کرده و کم و کیف آن را بررسی خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر