بازدید 2243

واردات واگن زمینه بیکاری کارگران را فراهم می کند

رئیس کمیسیون عمران مجلس باتاکید برضرورت توقف هر نوع واردات ریل و واگن،گفت:به هیچ وجه به صلاح نیست که بخواهیم با واردات کالای مشابه زمینه بیکاری کارگران ایرانی را فراهم کنیم.
کد خبر: ۶۲۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 26 September 2016
محمدرضا رضایی کوچی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص واردات واگن و ریل از کشور روسیه، گفت: واردات ریل و واگن در شرایطی که کارخانه های ما در آستانه تعطیلی قرار گرفته اند؛یعنی حرکت در مسیری خلاف جهت اقتصادمقاومتی که باید این جهت گیری اصلاح شود.

نماینده مردم جهرم درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه ظرفیت و توان تولید ریل و واگن درکشور ما وجود دارد،افزود: باید بتوانیم با بهره گیری از این ظرفیت ها علاوه بر تامین نیاز داخل اقدام به صادرات کنیم.

انتقال تکنولوژی به داخل کشور توان تولید را تقویت می کند

وی با تاکید براینکه باید با انتقال تکنولوژی به داخل کشور توان تولید را تقویت کنیم، تصریح کرد: رشد توان تولید در کشور به جذب بازارهای جهانی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور منجر خواهد شد.

این نماینده مردم درمجلس دهم،با اشاره به وضعیت فعلی اقتصاد کشور،تاکید کرد:درشرایط فعلی که بسیاری از کارخانه ها در نتیجه کمبود منابع مالی در آستانه تعطیلی قرار گرفته اند،نباید مسئولان با اتخاذ تدابیری غیرمنطقی پررنگ ترشدن مشکلات را دامن بزنند.

واردات ریل و واگن به صلاح نیست/ واردات کالای مشابه زمینه بیکاری کارگران را فراهم می کند

رضایی کوچی با بیان اینکه با واردات ریل و واگن به کشور مخالف هستیم، افزود: به هیچ وجه به صلاح نیست که بخواهیم با واردات کالای مشابه زمینه بیکاری کارگران ایرانی را فراهم کنیم.

وی ادامه داد:دولت باید با حمایت های کارآمد زمینه رشد فعالیت های تولیدی با هدف جذب بازارهای جهانی را ممکن کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه واردات ریل و واگن با سیاست های اقتصادمقاومتی در تضاد آشکار است،گفت:درصورتی که دولت بازهم نسبت به این تنوع واردات اصرار بورزد کمیسیون عمران مجلس با دعوت از مسئولان مربوطه مانع ازاین اقدام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس