بازدید 2231

۵۰ درصد مواد اولیه خودرو فولاد است

مدیر عامل شرکت طراحی، مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو گفت: ۵۰ درصد مواد اولیه مصرفی در تولید خودروهای سواری در ایران ورق‌های فولادی است.
کد خبر: ۶۲۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 26 September 2016
مدیر عامل شرکت طراحی، مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو گفت: ۵۰ درصد مواد اولیه مصرفی در تولید خودروهای سواری در ایران ورق‌های فولادی است.

به گزارش ایسنا، حسین نجاری در مراسم آغاز به کار پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قالب و ابزار و مواد اولیه اظهار کرد: صنعت خودرو سفارش‌دهنده بیش از ۵۰ درصد قالب‌های صنعتی در جهان است.

وی با بیان این‌که امسال بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو در ایران خودرو تولید خواهد شد، خاطر نشان کرد: سال آینده نیز تولیدات به بیش از ۷۰۰ هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت طراحی، مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو، ادامه داد: سه خودروی جدید با همکاری ایران خودرو و پژو تولید خواهد شد که اولین آن تا پایان امسال به تولید خواهد رسید.

نجاری خاطر نشان کرد: در راستای تولید خودروهای جدید با همکاری پژو قالب‌ها، ابزار و قطعات مورد نیاز برای تولید این خودروها در داخل تولید خواهد شد.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قالب و ابزار و مواد اولیه با حضور شرکت‌هایی از آلمان، سوئیس، ترکیه، سوئد، ایتالیا، پرتغال، کره جنوبی، چین و ایران از امروز آغاز به کار خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار