بازدید 2719

لباس خارجی، راز سرقت‌های سریالی را فاش کرد

کد خبر: ۶۲۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 26 September 2016
سردسته باند سرقت‌های سریالی لوازم داخل خودرو، درحالی که لباس‌های سرقت شده یکی از مالباختگان را به تن داشت از سوی مالباخته شناسایی و دقایقی بعد هم دستگیر شد.
 
به گزارش ایران، هفته گذشته یک مهندس جوان وقتی از خانه بیرون آمد و سوار خودروی «زانتیا» شد، پی برد وسایل داخل خودرو‌اش هدف سرقت قرار گرفته است.
 
بنابراین بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کرد.
 
هنوز 12 ساعت از گزارش این سرقت نگذشته بود که مرد جوان بار دیگر با پلیس تماس گرفت و این بار خبر شناسایی سارق لوازم داخل خودرو‌اش را داد. او گفت: هنگام بازگشت از محل کارم مرد جوانی را دیدم که لباس‌هایی را به تن داشت که شب گذشته از داخل خودروام‌ سرقت شده بود. مطمئن هستم لباس‌هایی که تن مرد جوان همسایه است، همان‌هایی است که چند وقت قبل برادرم از آلمان برایم فرستاده بود. حتی برچسب قیمت لباس هنوز به لباس دزد جوان آویزان است.به دنبال این تماس مأموران کلانتری بلافاصله وارد عمل شده و مرد جوان را دستگیر کردند.
 
وی سپس برای تحقیقات به شعبه 4 دادیاری دادسرای ویژه سرقت منتقل شد. او در تحقیقات مقدماتی مدعی شد که لباس‌ها را از یک دستفروش خریداری کرده است اما در ادامه چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید.
 
مرد «شیشه‌ای» به دادیار «سیدامین میروکیلی» گفت: ما سه دزد شبرو هستیم که تخصص‌مان سرقت لوازم داخل خودرو است. من به همراه سالار و کیوان سوار بر موتورسیکلت در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم و در فرصتی مناسب لوازم داخلی خودروها را سرقت می‌کردیم.تا به حال هم لوازم داخل 120 خودرو را در تهران سرقت کرده‌ایم.
 
آخرین سرقت‌مان هم از خودروی «زانتیا»ی همسایه بود. من با دیدن لباس‌های گرانقیمت از خود بی‌خود شدم و زمان تقسیم اموال به همدستم گفتم سهم من این لباس‌های خارجی باشد. آنها هم قبول کردند غافل از اینکه این لباس‌ها بلای جانمان می‌شود.
 
به دنبال اعتراف‌های متهم جوان، دو همدست دیگر او نیز بازداشت شدند و تحقیقات پلیس از آنها ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل