بازدید 3683

فرار از خانه براي ازدواج با مرد از كار افتاده

کد خبر: ۶۲۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 26 September 2016
دختر جواني كه براي ازدواج با مرد از كار افتاده‌اي از خانه فرار كرده بود، پس از دستگيري مدعي شد خانه پدري‌اش شكنجه‌گاه بوده است.
 
به گزارش جوان، اواخر مردادماه امسال بود كه مردي به اداره پليس رفت و از مرد جواني به اتهام ربودن خواهر 23 ساله‌اش شكايت كرد.
 
وي گفت: من اهل يكي از شهرهاي جنوبي هستم. چند روز قبل خواهرم مينا براي انجام كاري از خانه خارج شد و ديگر به خانه برنگشت. در حالي كه به شدت نگرانش شده بوديم، پيامكي به گوشي‌ام فرستاده شد كه نوشته بود، نگران مينا نباشيد چون من و مينا با هم زندگي تازه‌اي را در تهران شروع كرده‌ايم. وقتي شماره را بررسي كرديم، متوجه شديم صاحب آن شاپور مزاحم هميشگي خواهرم است. به همين دليل به تهران آمديم و از اين مرد به اتهام آدم‌ربايي شكايت دارم. 
 
پس از طرح اين شكايت، تيمي از كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تهران به دستور قاضي سهرابي بازپرس شعبه نهم دادسراي جنايي وارد عمل شدند. بررسي‌هاي مأموران نشان داد: مينا پس از گم شدن ناگهاني همراه شاپور زندگي تازه‌اي را در شهرستان كاشان آغاز كرده‌اند. بدين ترتيب مأموران با دستور قضايي راهي كاشان شدند و مينا و شاپور را بازداشت و به تهران منتقل كردند.

صبح ديروز دو متهم براي بازجويي به دادسراي جنايي منتقل شدند. مينا گفت: مدتي قبل مادرم فوت كرد و مرا تنها گذاشت. پس از اين پدرم تصميم گرفت دوباره ازدواج كند. زندگي در خانه پدرم براي من به شكنجه‌گاه تبديل شده بود تا اينكه از طريق يكي از دوستانم با شاپور آشنا شدم. او به خاطر تصادف توان كار كردن نداشت به همين دليل همسرش او را با دختر كوچكش تنها گذاشت و جدا شد. من تصميم گرفتم با شاپور ازدواج كنم و براي دختر كوچولويش مادري كنم، اما برادرم مخالف بود تا اينكه تصميم گرفتم از خانه فرار كنم و پيش شاپور بروم . ما در اين مدت زندگي خوبي را شروع كرديم و من به دنبال كار آبرومندانه‌اي براي خرجي زندگي‌مان بودم كه متوجه شدم برادرم به جرم آدم‌ربايي از شاپور شكايت كرده است تا اينكه مأموران ما را در خانه‌مان بازداشت كردند. 
 
شاپور هم گفت: روز حادثه مينا با من تماس گرفت و گفت از خانه‌شان فرار كرده است. پس از اين به سراغ او رفتم و او را به خانه‌ام آوردم. او از همان روز اول دخترم را به مادري قبول كرد و الان هم زن و شوهر هستيم .
 
در پايان، قاضي سهرابي مينا و شاپور را با سپردن كفالت آزاد كرد. تحقيقات درباره اين حادثه از سوي مأموران ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها