بازدید 3451
تل‌آویو در تیررس انبارهای موشکی ایران

رفیق‌دوست: "گزینه نظامی روی میز" دروغ است

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: قدرت بازردارندگی امروز جمهوری اسلامی ایران از برکات جنگ و شهدای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۲۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 25 September 2016
وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: قدرت بازردارندگی امروز جمهوری اسلامی ایران از برکات جنگ و شهدای دفاع مقدس است.

به گزارش تسنیم«پویا»، سردار محسن رفیق‌دوست وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس عصر امروز (یکشنبه 4 مهر) در گرامیداشت مراسم دفاع مقدس در کانون هواداران حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) وقتی حرکتش را آغاز کرد، هدف و برنامه داشت. اول اسلامی کردن ایران، دوم اسلامی کردن کشورهای اسلامی و سوم جهانی کردن اسلام.

وی با بیان این که 22 بهمن نظام شاهنشاهی سقوط کرد و 26 بهمن ضد انقلاب‌ها پادگان مهاباد را گرفتند، گفت: حدود 67 الی 103 گروهک ضد انقلاب درست شد. در آن زمان که سپاه تشکیل شد ضد انقلاب در مجلات و روزنامه‌هایشان بین توان نظامی عراق و ایران مقایسه می‌کردند. 2 قدرت بزرگ دنیا یعنی شوروی و آمریکا در مسئله جنگ علیه ایران با هم متحد شدند.

سردار رفیق‌دوست با یادآوری این نکته که زمان شروع جنگ یک خائن در رأس دولت بود، گفت: وقتی سپاه تشکیل شد قانون اساسی در حال نوشته شدن بود و تنها نهادی که بعد از انقلاب تاسیس شد و در قانون اساسی نیز جا گرفت سپاه بود.

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس درباره علت این مسئله گفت: سپاه در ادامه نقشی بود که در قانون اساسی برای آن تعریف شد و این وظیفه حراست از انقلاب و دستاوردهای آن بود. ما سپاه را منظوری فراتر از آنچه در جنگ بود تاسیس کردیم، که حافظ کلیت نظام و قوای نظامی باشد. همانطور که حضرت امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی افزود: پیروزی‌های ما از زمانی شروع شد که بنی صدر از کشور فرار کرد، فرمان امام نیز در آن دوران باعث اتحاد سپاه و ارتش شد.

سردار رفیق‌دوست با بیان این که عامل پیروزی در جنگ همان عامل پیروزی در انقلاب بود، گفت: وقتی حضرت امام(ره) در پاریس فرمان راهپیمایی می‌دادند مردم در روستاها نیز راهپیمایی می‌کردند و چون همه ملت در صحنه بودند ارتش شاهنشاهی که در آن زمان پنجم ارتش غیر اتمی جهان بود نتوانست از پس مردم بر بیاید.

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس با تصریح بر این که جنگ ایران و عراق اولین جنگ بزرگی بود که یک وجب از خاک ما کم نشد، گفت: نتیجه آن جنگ قدرت بازدارندگی‌ای هست که امروز داریم. من در آن زمان می‌گفتم تا انقلاب، انقلاب است و تا زمانی که آمریکا، آمریکا است ما در تحریم نظامی هستیم و لذا باید خودمان موشک بسازیم.

وی افزود: 18 گروه درست شد و شروع به کار کردیم و اگر امروز یک قدرت بازدارندگی در کشور موجود است از برکات جنگ و شهدای جنگ است.

سردار رفیق‌دوست با تاکید بر این که گزینه نظامی روی میز دشمنان یک دروغ است، گفت: ما امروز بزرگترین نیروی نظامی را داریم؛ اگر بیگانه هوس کند به ما حمله کند جمهوری اسلامی در کمتر از 10 روز 6 میلیون رزمنده کاملاً مسلح را آماده می‌کند. توان موشکی ما در اختیار ابرقدرت‌ها هم نیست.

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امروز انبارهای موشکی ما می‌تواند تل‌آویو را هدف قرار دهد. نیروی نظامی ایران روز به روز قدرتمندتر می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر این که تبعیت عالمانه محض از مقام عظمای ولایت رمز پیروزی ما است، گفت: با اطاعت از رهبری اسلامی کردن جهان اسلام تحقق می‌یابد و انشا الله با ظهور امام زمان(عج) اسلام جهانی می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل