بازدید 4894

خنثی شدن یک حمله تروریستی در استان پکتیکا

مقامات افغانستان اعلام کردند، نیروهای امنیتی این کشور توانسته‌اند جلوی حمله یک خودروی انتحاری را به در استان پکتیکا در جنوب شرق افغانستان بگیرند.
کد خبر: ۶۲۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 25 September 2016

مقامات افغانستان اعلام کردند، نیروهای امنیتی این کشور توانسته‌اند جلوی حمله یک خودروی انتحاری را به در استان پکتیکا در جنوب شرق افغانستان بگیرند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت کشور افغانستان در بیانیه‌ای امروز (یکشنبه)‌ اعلام کرد، نیروهای دفاع ملی و امنیتی افغانستان در استان پکتیکا حمله یک خودروی بمب‌گذاری شده انتحاری را خنثی کرده‌اند.

هنوز هیچ گروه شبه نظامی مسئولیت این حمله را نپذیرفته است.

بر اساس اعلام مقامات افغانستان یک گروه شبه نظامی قصد داشته در استان پکتیکا حمله‌ای تروریستی را به راه بیندازد که این نقشه خنثی شده و در همین راستا نیروهای امنیتی افغانستان اقدام به توقیف یک جلیقه انتحاری، سه مسلسل کلاشنیکف، دو کلت، پنج دستگاه بی‌سیم، یک خودرو بمب گذاری شده و مقادیری مهمات سلاح‌های سبک و سنگین کرده‌اند. همچنین نیروهای امنیتی افغان 9 شبه نظامی مرتبط با این حمله را نیز کشته‌اند.

افغانستان در حال حاضر در وضعیت آشوب سیاسی و اجتماعی قرار داشته و نیروهای دولتی این کشور همچنان با حملات ادامه دار شبه نظامیان مقابله می‌کنند. گروه‌های تروریستی دیگر نظیر داعش نیز در حال گسترش فعالیت‌هایشان در افغانستان و کشورهای همسایه با آن هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی