بازدید 3334
۱

توصیه مهم به متقاضیان «ویزای اربعین»

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه متقاضیان «ویزای اربعین» به کنسولگریهای عراق مراجعه نکنند، گفت: امسال متقاضیان دریافت ویزای اربعین باید به دفاتر زیارتی معرفی شده مراجعه کنند چرا که هیچ راه دیگری برای دریافت روادید وجود ندارد.
کد خبر: ۶۲۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 25 September 2016
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه متقاضیان «ویزای اربعین» به کنسولگریهای عراق مراجعه نکنند، گفت: امسال متقاضیان دریافت ویزای اربعین باید به دفاتر زیارتی معرفی شده مراجعه کنند چرا که هیچ راه دیگری برای دریافت روادید وجود ندارد.

به گزارش تسنیم محسن نظافتی درباره صدور روادید(ویزا) اربعین حسینی توسط کنسولگریهای عراق در ایران که قرار بود از امروز آغاز شود، اظهار کرد: قرار است تا صدور ویزای اربعین حسینی از نیمه مهر ماه در 16 مرکز کشورمان نهایی شود.

وی ادامه داد: بنابر تمهیدات اندیشیده شده ‌از سوی ستاد مرکزی اربعین و سازمان حج و زیارت تمامی متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی باید در سامانه سماح نام‌نویسی کنند.

مدیر‌کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: متقاضیان سفر اربعین حسینی بعد از ثبت‌نام اولیه باید به تکمیل مدارک و ثبت‌نام نهایی بپردازند که یکی از مراحل نهایی انتخاب دفاتر مجاز معرفی شده در سایت است.

نظافتی افزود: متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی به طور حتم باید یکی از دفاتر مجاز سازمان حج و زیارت را در زمان نام‌نویسی انتخاب کنند و این دفاتر نیز وظیفه دریافت ویزا از کنسولگریها را برعهده دارند.

وی اظهار کرد: نام‌نویسی در سامانه سماح، انتخاب دفاتر زیارتی، دریافت روادید، بیمه زائران، تکمیل بودن مدارک، گروه‌بندی زائران و تعیین تاریخ اعزام بخشی از برنامه‌های سفر اربعین حسینی است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: امسال متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی باید به دفاتر زیارتی معرفی شده مراجعه کنند چرا که هیچ راه دیگری برای دریافت روادید و عزیمت به عتبات عالیات وجود ندارد.

نظافتی درباره اینکه در سالهای گذشته برخی از مردم برای دریافت روادید مستقیما به کنسولگریها مراجعه می‌کردند و آیا این روند امسال نیز ادامه می‌یابد، گفت: متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی باید از حضور در مقابل سفارتخانه یا کنسولگریهای عراق برای دریافت روادید خودداری کنند.

وی تاکید کرد: تنها مرجع ارسال و دریافت روادید به کنسولگریهای عراق در ایران دفاتر رسمی سازمان حج و زیارت هستند و متقاضیان سفر باید به این مهم توجه کنند.

مدیر‌کل عتبات سازمان حج و زیارت عنوان کرد: متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی مراقب دفاتر زیارتی غیرمجاز و وعده‌های فریبنده آنها نیز باشند تا مورد سوءاستفاده‌های مالی قرار نگیرند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
متاسفم این هم شده راهی برای گرفتن پول بیشتر از زائران . آقای اوحدی بروجردی که تا آقا هشدار نداده بود کاری برای شهدای منا نکردی میخوای از این طریق چکار کنی - سابق که سفارت و کنسولگری عراق هم ویزا می داد . چه تدبیر برای گرفتن پول بیشتر کرده ای ؟ حقوق شما کم نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر