بازدید 6135
۷

علت از دسترس خارج شدن سایت سرشماری

کسانی که برای شرکت در سرشماری الکترونیکی ۱۳۹۵ با مشکل روبه‌رو می‌شوند بهتر است در ساعات آتی به سایت سرشماری مراجعه کنند، چرا که مراجعه همزمان تعداد زیادی از مراجعه‌کنندگان به صورت همزمان باعث ایجاد اخلال در سایت سرشماری ۱۳۹۵ شده است.
کد خبر: ۶۲۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 25 September 2016
کسانی که برای شرکت در سرشماری الکترونیکی ۱۳۹۵ با مشکل روبه‌رو می‌شوند بهتر است در ساعات آتی به سایت سرشماری مراجعه کنند، چرا که مراجعه همزمان تعداد زیادی از مراجعه‌کنندگان به صورت همزمان باعث ایجاد اخلال در سایت سرشماری ۱۳۹۵ شده است.

به گزارش ایسنا، طی روز گذشته و امروز صبح در ساعاتی سایت سرشماری سال ۱۳۹۵ از دسترس خارج شده و مراجعه‌کنندگان با پیام «در این لحظه ظرفیت مراجعه به سایت تکمیل است، لطفا در زمان دیگری مراجعه نمایید» روبه‌رو می‌شوند.

مسوولان مرکز آمار ایران درباره این اختلال توضیح داده‌اند که مراجعه تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان به صورت همزمان به سایت سرشماری منجر به بروز این اخلال شده است و کسانی که به این دلیل برای شرکت در سرشماری با مشکل روبه‌رو می‌شوند بهتر است در ساعات آتی به سایت سرشماری مراجعه کرده و در سرشماری شرکت کنند.

همچنین مسوولان سرشماری بیان کرده‌اند که این اخلال با همکاری کادر فنی مرکز آمار ایران طی روزهای آتی برطرف خواهد شد.

گفتنی است؛ سرشماری الکترونیکی سال ۱۳۹۵ از روز گذشته آغاز شده و تا ۲۴ مهرماه ادامه دارد و مخاطبان می‌توانند برای شرکت داوطلبانه در سرشماری الکترونیکی ۱۳۹۵ به آدرس www.sarshomari۹۵.ir مراجعه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۷
چ مسخرس این سایت.. در هر ثانیه در سایت اینستگرام میلیونها نفر کامنت میذارن هیچی نمیشه. بعد اینا تو مدیریت چند هزار نفری موندن.... وقتی تو این کارا موندن، چطوری میخوان انتخابات را الکترونیک برگزار کنن
خیلی مسخره است پس شرکت هایی مثل یاهو یا جی میل چی بگن که کل گوشی های دنیا و کامپیوتر های شخصی لاگین می کنند و مثل بنز هم کار می کند.
کی باید پیش بینی ترافیک شبکه و ایندکس گذاری پایگاه داده و موارد فنی دیگر را می کرد.
کل پروژه فقط درج 10 دونه رکورد به ازای هر نفر است. نه محاسبات دارد نه پردازش دارد.
پروژه دانشجویی بوده
زیرساخت=0
تقصیر مرکز آمار است که از نرم افزار مناسبی برای اینکار استفاده نکرده. باید برنامه ای را استفاده می کرد که تعداد نفرات زیادی بتوانند هم زمان وارد سایت شده و اطلاعات خود را روی آن بگذارند.
مسخره بازی دراوردن با این سایت راه انداختنشون دو ساعت وقت ادم تلف میشه هیچی به هیچی حالا خدا میدونه واسه راه اندازی این سایت چقدر بیت المال رفته
جالبه كه تو اين مملكت همه دنبال علت هستن در حالي كه همه چيز مثل روز روشنه.ميگيم كالاي قاچاق ميگن كار گروه تشكيل بديد برن دنبال علت قاچاق. ميگيم مصرف قليان و سيگار و مشروبات الكلي در حد انفجار افزايش يافته ميگن بريم كار گروه تشكيل بديم برا تشخيص علت مشكل. ميگيم وضعيت حجاب و طلاق و روابط نامشروع و خيانت در حد اعلاي خودش داره جولان ميده ميگن بريم كار گروه تشكيل بديم برا تشخيص مشكل. بابا بنده خودم هر زمان كه گزارش فصلي خريد شركتي كه در اون در حال كار كردن هستم رو ميخوام در پايان هر فصل به سازمان امور مالياتي اعلام كنم با وجود اينكه تعداد كاربران به اندازه شركتها و كارخانجات هستش امكان ثبت اطلاعات رو با خيال راحت و بدون اعصاب خورد كردن ندارم و هر موقع مشكلات رو اعلام ميكنيم ميگن تعداد كاربران بالاست حالا شما جمعيت 85 ميليوني رو كه با فرض اينكه 10 ميليون كاربر جهت ثبت اطلاعات با سرانه هر نفر چهار عضور خانواده انتظار داري سايت بااين وضع اينترنت پاسخگو باشه. بابا يه كم عاقل باشيد ودرست فكر كنيد. به خدا دنيا بهمون ميخندن.در نهايت پيشنهاد ميكنم بر اساس حروف الفبا و يا بر اساس شهر واستان تقسيم بندي كنيد و متناسب با اون امكان دسترسي بديد.
وقتی وقت مردم از نظر مسئولین هیچ ارزش ندارد
شما امکانات ندارید و زیر ساختار اینقدر ضعیف که با وارد شدن 1000نفر کل سایت مسدود میشه برا چی مردم را به بازیچه گرفتید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار