بازدید 5322

سرور سایت سرشماری‌ ۹۵ هنگ کرد

بر اساس ضریب نفوذ 40درصدی اینترنت در کشور، حضور مردم در سرشماری اینترنتی می‌تواند تا اندازه زیادی هزینه‌های آمارگیری را کاهش دهد.
کد خبر: ۶۲۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 25 September 2016
سایت سرشماری ۹۵، در دومین روز سرشماری اینترنتی، همچنان با اخلال مواجه است.

به گزارش تسنیم، سایت سرشماری سال 95، در دومین روز سرشماری اینترنتی، به دلیل عدم پیش بینی صحیح کاربران با اخلال مواجه شده است.

بر اساس این گزارش، این خلل در روند آمارگیری اینترنتی، از روز گذشته یعنی نخستین روز سرشماری آغاز شده و تاکنون ادامه یافته است. مرکز آمار ایران اعلام کرده است، مردم می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.sarshomari95.ir به صورت اینترنتی در سرشماری امسال شرکت کنند.

بر اساس اعلام مسئولین مرکز آمار ایران، به هزار نفر از افرادی که به صورت اینترنتی در سرشماری شرکت کنند به قید قرعه جایزه یک میلیون تومانی اهدا می‌شود. همچنین همه شرکت کنندگان از یک گیگا بایت اینرتنت رایگان بهره مند خواهند شد.

بر اساس ضریب نفوذ 40درصدی اینترنت در کشور، حضور مردم در سرشماری اینترنتی می‌تواند تا اندازه زیادی هزینه‌های آمارگیری را کاهش دهد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۲
والا من از چند روز قبل از شروع سرشماری اینترنتی هم که به این سایت سر زدم هنگ بود!!! و برای باز کردن صفحه اول سایت کلی وقت تلف می کرد.دیروز هم که بعد از پنج بار تلاش موفق شدم فرم های مربوطه رو کامل کنم و کد رهگیری بگیرم.امروز هم که از اول وقت زده ظرفیت سایت تکمیله!!! بابا دوتا سرور درست حسابی بزارین با رم بالا ....یکم پول خرج کیند و از چهار نفر آدم اینکاره استفاده کنید.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
بابا سانسورم میکنید؟نمیدونستم!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
ملت برای جایزه یک میلیونی هول میزنن. ببینید به کجا رسیدیم. داداش تا 25 مهر وقت داری عجله نکن.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
ناشناس جون بنده که خبر نداشتم جایزه یک میلیونی داره شما بیشتر پیگیرید انگار!بعد هم کی میخواهید از این دقیقه نود کار کردن دست بردارید ؟
اگر این کار را درست انجام میدادید میتوا نست بنیان خوبی برای اتی باشد
"در این لحظه ظرفیت مراجعه به سایت تکمیل است
لطفا در زمان دیگری مراجعه نمایید "
وقتی توانایی راه اندازی یه سایت با حجم بازدید بالا رو ندارید، با این زیرساخت قراره سرورهای تلگرام رو به ایران منتقل کنید!!؟
این نشون میده که چقدر سازمانها از جامعه بی خبرند.
والا من خبر دارم که بچه های ایرانی نرم افزارهایی را نوشته اند که می تواند در آن واحد پذیرای تعداد زیادی فرد در یک سایت باشد تا هنگ نکند. اینجاست که می بینیم بین دستگاه ها و شرکت های دانش بنیان ارتباط وجود ندارد.
کار رو ضعیف انجام میدن تا همنوا مهندسین کشور و توانایی هاشو بکوبن
عاشق هنگ این سایت های ایرانی هستم. :))))))
وقتی لیاقت ندارید یک ثبت نام اینترنتی رو هم درست مدیریت کنید ،مگه مجبور هستید انقدر تبلیغات راه بیندازید؟؟؟؟؟ همون برین در خونه مردم مثل سال 1330 در بزنید و اسم و فامیلشون رو بپرسید و یاداشت کنید.یاد فیلم هزاردستان افتادم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل