بازدید 4768
۲

سند ابطال ریاست هاشمی بر فدراسیون تیراندازی منتشر شد

به محض پایان المپیک، ابلاغ کردیم که براساس این حکم دادگاه، شما باید بروی- ولو این آدم بسیار علاقه‌مند است و تلاش کرده و اهداف فدراسیون تیراندازی را پیش برده باشد، نمی‌توانیم از حکم قانون سرپیچی کنیم.
کد خبر: ۶۲۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹ 25 September 2016
با اعلام دیوان عدالت اداری انتخابات فدراسیون تیراندازی به طور قطعی باطل شد و هاشمی دیگر رییس این فدراسیون نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، محمود گودرزی وزیر ورزش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود در خصوص فدراسیون تیراندازی از دیوان عدالت اداری حکمی را گرفته و نشان می‌دهد انتخابات این فدراسیون باطل است.

سند ابطال ریاست هاشمی بر فدراسیون تیراندازی منتشر شد

وی در این باره گفته بود الان یک خبر در ارتباط با فدراسیون تیراندازی داریم که دیوان عدالت اداری، دو مرتبه حکم داده به بطلان انتخابات این فدراسیون- که البته این حکم مربوط به چند روز قبل از المپیک بود- و ما احساس کردیم که اگر بلافاصله به رئیس آن فدراسیون ابلاغ کنیم که حکم قانونی برای برکناری داری، ممکن است که فردا در المپیک، تیم تیراندازی نتیجه نگیرد و به ورزشکاران لطمه بخورد بنابراین بگویند به خاطر این کار شما، تیم ما شکست خورد، اما به محض پایان المپیک، ابلاغ کردیم که براساس این حکم دادگاه، شما باید بروی- ولو این آدم بسیار علاقه‌مند است و تلاش کرده و اهداف فدراسیون تیراندازی را پیش برده باشد، نمی‌توانیم از حکم قانون سرپیچی کنیم. الان بحث بازنشسته‌ها هست، آیا می‌توانیم سرپیچی کنیم؟ خیر.

البته بعد از این مصاحبه سیدمهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی گفت‌وگویی را با فارس انجام داد و علاوه بر تکذیب این موضوع اعلام کرد با اعتراض به رأی اول، دیوان عدالت اداری اعلام کرده چون فدراسیون‌ها نهادهای عمومی غیردولتی هستند، این دیوان صلاحیت رسیدگی به این امور را ندارد.

حالا سندی منتشر شده و نشان می‌دهد در رأی تجدید نظر اعلام شده رأی صادر شده نخست قابل اجراست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رئیس همیشگی فدراسیون بوکس هم شرایط اشاره شده در مورد رئیس فدراسیون تیر اندازی از جمله چند شغله بودن را داشته اما خبری از برخورد قانونی نیست
قانون را در مورد همه می بایست یکسان اجرا کرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان