بازدید 31961
گزارش درخشش پس از 24 سال در یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال 2016؛

ایران4 - پاراگوئه3/صعود شاگردان آقاناظم به جمع چهار قدرت برتر دنیا در 22ثانیه آخر

تیم ملی فوتسال ایران با هدایت مربی ایرانی خود موفق شد، پس از 24 سال یک بار دیگر به جمع چهار تیم نیمه نهایی جام جهانی صعود کند. شاگردان ناظم الشریعه که موفق شده بودند برزیل فاتح پنج ستاره جام جهانی را در یک هشتم نهایی از گردونه مسابقات حذف کنند، از ساعت 24 امشب به وقت تهران در کلمبیا به مصاف تیم پاراگوئه رفتند که در پایان وقت قانونی به رغم بازی برتر سه بر سه به تساوی رسیدند. ایران مزد حملات خود را 22ثانیه مانده به پایان وقت اضافه گرفت و باید در نیمه نهایی به مصاف برنده بازی روسیه و اسپانیا برود.
کد خبر: ۶۲۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 24 September 2016
گل چهارم ایران/دقیقه 8 وقت اضافه: در 22 ثانیه مانده به پایان بازی فشار مداوم بازیکنان ایران و توپ گیری عالی از توکلی زمینه ساز گل پیروزی بخش ایران شد.

دقیقه 5 وقت اضافه/ در حالی که تیم ایران یکپارچه حمله بود، پاراگوئه در ضدحمله صاحب یک فرصت طلایی شد که با دخالت صمیمی و طیبی راهی اوت شد.


گل سوم پاراگوئه/دقیقه 38: فشار پنج نفره پاراگوئه و خطای هند سنگ سفیدی یک فرصت ایده آل را نصیب حریف کرد تا با ضربه زیرکانه بازی به تساوی کشیده شود.

گل سوم ایران/دقیقه36: تیم ایران با استفاده از فرصت دو دقیقه ای ناشی از اخراج حریف و با خیمه روی دروازه پاراگوئه به گل برتری دست یافت.

دقیقه 31: شوت ناگهانی توکلی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 26: بازی زیبا و ضدحمله تماشایی ایران میتوانست با گلزنی کشاورز کامل شود اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت.

دقیقه 24: جاوید می توانست روی پاس عرضی تیز اسماعیل زاده گل سوم را هم بزند اما توپ به بیرون رفت.

گل دوم برای ایران/دقیقه 23: شوت سرکش جاوید از راه دور باز هم به طاق دروازه پاراگوئه ای های شوت خور رفت تا برای دومین بار بازی مساوی شود.

دقیقه 22: ایران خیلی زود در نیمه دوم به گل رسید اما داور خطای هند گرفت و به توکلی کارت زرد نشان داد تا وی از بازی بعدی(درصورت صعود ایران محروم شود)

گل دوم پاراگوئه/دقیقه20: در حالی که چند ثانیه بیشتر به پایان نیمه نمانده بود و ایران در حالت کاملا هجومی قرار داشت روی شروع مجدد و پاس عمقی زیبای آیالا توپ مماس با تیر عمودی و در غافلگیری صمیمی وارد دروازه کشورمان شد.

دقیقه18: اگر خطای بموقع اسماعیل پور نبود آیالا در موقعیت تک به تک دروازه ایران را تهدید کرده بود. او یک کارت زرد به جان خرید.شوت محکم آیالا را صمیمی با بازویش به کرنر فرستاد.

گل ایران/دقیقه16: کرنر کوتاه را اسناعیل پور با شوتی مهلک به طاق دروازه پاراگوئه کوبید تا بازی مساوی شود.

دقیقه 15: بلافاصله پاسکاری سریع بازیکنان ایران ، همین فرصت تک به تک را نصیب شاگردان ناظم کرد اما طاهری در چیپ آخر ناکام ماند.

دقیقه 15: ضد حمله پاراگوئه روی حملات پردامنه ایران ، یک فرصت تک به تک نصیب حریف کرد اما صمیمی با رشادت توپ را دفع کرد.

گل پاراگوئه/دقیقه 13: شوت سالاس در راه خروج از خط عرضی به مارتینز برخورد کرد و درون دروازه ایران قرار گرفت.

دقیقه 12: حمله زمینی و سریع پاراکوئه بلافاصله بعد از تایم استراحت باعث غافلگیری ایران شد اما صمیمی در لحظه آخر مانع فروپاشی دروازه ایران شد.

دقیقه 8: ضربه سر خوابیده ویلار از مقابل دروازه ایران به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 7: حرکت سنگ سفیدی پشت محوطه پاراگوئه یک خطای عالی نصیب ایران کرد که شوت جاویدی روی پاس سنگ سفیدی با فاصله بسیار اندکی راهی اوت شد.

در نخستین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال تیم‌های ملی ایران و پاراگوئه از ساعت 24 امشب در سالن بیسنتناریو شهر بوکارامانگا به مصاف هم رفتند که در پایان پیروزی از آن تیم ایران شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتسال ایران با هدایت مربی ایرانی خود موفق شد بعد از 24 سال، یک بار دیگر به جمع چهار تیم نیمه نهایی جام جهانی صعود کند. شاگردان ناظم الشریعه که موفق شده بودند، برزیل فاتح پنج ستاره جام جهانی را در یک هشتم نهایی از گردونه مسابقات حذف کنند، از ساعت 24 امشب به وقت تهران در کلمبیا به مصاف تیم پاراگوئه رفتند که در پایان وقت قانونی به رغم بازی برتر سه بر سه به تساوی رسیدند. ایران مزد حملات خود را 22ثانیه مانده به پایان وقت اضافه گرفت و باید در نیمه نهایی به مصاف برنده بازی روسیه و اسپانیا برود.

ناظم‌الشریعه و چیلاورت نفراتی که آغازگر بازی امشب هستند را مشخص کردند.

سپهر محمدی(GK)، علیرضا صمیمی(GK)، احمد اسماعیل‌پور، محمد کشاورز، حمید احمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، افشین کاظمی، محمد طاهری، مهران عالیقدر، حسین طیبی، فرهاد توکلی و مهدی جاوید 13 بازیکن ایران برای این مسابقه بودند و کارلوس اسپینولا(GK)، امانوئل آیالا، خوان پدروزو، گابریل آیالا، خوزه لوئیز سانتاندر، ریچارد رجالا، خوان مورل، هوگو مارتینز، خوان سالاس، فرانسیسکو مارتینز، گابریل خیمنز(GK)، انریکه فرانسو و رنه ویلالبا هم نفراتی بودند که کارلوس چیلاورت سرمربی پاراگوئه برای بازی امشب انتخاب کرد.

ترکیب اولیه ایران/ علیرضا صمیمی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مهدی جاوید، احمد اسماعیل‌پور و فرهاد توکلی 

ترکیب اولیه پاراگوئه / گابریل خیمنز، امانوئل آیالا، گابریل آیالا، خوان سالاس و فرانسیسکو مارتینز 

ایران -پاراگوئه/ یکقدم تا صعود به نیمه نهایی/اعلام ترکیب دوتیم

بازیکنانی که ترکیب نخستین کشورمان را تشکیل می دادند، نسبت به مسابقه قبل برابر برزیل یک تغییر داشته و توکلی جانشین محمد کشاورز شده بود؛ البته در دو دیدار ابتدایی ایران در گروه F مقابل اسپانیا و مراکش همین 5 بازیکن آغازگر مسابقه بودند.

 5 بازیکن ابتدایی برابر ایران از سوی چیلاورت هم تغییری نسبت به گذشته نداشتند و همان ها انتخاب شدند تا شناخت ناظم اشریعه مناسب باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۵
جای دریبلهای علی کریمی خالی است
پاسخ ها
مهدی نکته بین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
داداش داری اشتباه میبینی! فوتساله ها !خخخ
این بچه ها ارده برد ندارند اگه هم ببریم شانسی است
من رفتم لالا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
با این منفی های که گرفتی اگه جات بودم دیگه هرگز نظر نمیدادم
شخص شخیص
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
زودتر می رفتی لالا. خخخخخخخ
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
مسواک یادت نره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
این زینال بندری توی تابناک کار می کنه که هرچی مینویسه منعکس میشه؟
فرزاد
| United Kingdom |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
حالم ازت بهم میخوره
برای ناظرین سایت تابناک متاسفم که نظرات شخص مجهول الهویه ای مثل تو رو تایید میکنن!!!!
هورا ما بردیم و ما بردیم! تبریک به ایرانیان عزیز!
ا
دمشون گرم
آفرین به این بچه های باغیرت سوپرتکنیکی و فیتنس
واقعا دس مریزاد به ناظم الشریعه و کادر فنی و هزار ماشالله به غیرت بچه ها.....البته واقعا خیلی مفت گل میخوریم.....به امید درخشش در بازی های بعد
آفرین... امیدوارم قهرمان جام جهانی شوید تا یکبار برای همیشه ثابت کنیم شخصیت قهرمانی داریم و این روحیه را به جامعه منتقل کنید. باید با تمام قدرت تلاش کنید.
افرین
مبارک باشه تبریک به همه.انشااله قهرمانی..
ماشالله
درود بر شما... حقوق های مفت فوتبالیست ها باید به شما پرداخت شود
ماشالا ایراااااااااااااان
همه بگید ماشالا
ماشاالله
پاراگوئه خیلی بسته بازی میکرد و دفاع خوبی داشت و با بستن فضاها اجازه هنرنمایی به ایران را نمیداد ولی بچه ها بالاخره با دقت و بازی منظم ناظم الشریعه قدرت خودشان را غالب کردند.
خوب بود ناظم الشریعه هم مثل کیروش میگفت امکانات نیست
هر وقت به نیروی جوان بومی اتکا کردیم نتیجه گرفتیم ولی مدیران ما به نفت و کمک خارجی چشم دارن
سرمایه ی اصلی ایران جوانانشن که تو همه رشته ها از ورزش گرفته تا هنر و صنعت و همه زمینه های علمی دارن با دست خالی تلاش میکنن
تا دیر نشده از دستشون ندیم
خیلی دلم می خواد بدونم اونی که منفی میده اهل کجاست
بازي خوب و جونداري بود..انصافا بچه هاي ما يه سر و گردن سرتر از پاراگوئه بودند ..اما بعضي موقع خطرناك ظاهر ميشدند و راحت گل ميزدند و بچه هاي ما به سختي جواب گلشون رو مي دادند...بهر حال بازي خطرناكي بود و خلاقيت و تلاش بچه ها باعث شد برنده باشيم...انشاالله روسيه رو هم مثل برزيل مي بريم
پیروزی بزرگ ایران و صعود تاریخی به جمع 4 تیم طراز اول فوتسال جهان بر ملت رشید ایران مبارک باد
زینال بندری دیگه ....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان