بازدید 8797

نام بازیکن 120 میلیونی استقلال که 900 میلیون قرارداد بست لو رفت!

کد خبر: ۶۲۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 24 September 2016
با رمزگشایی از صحبت های وزیر ورزش مشخص می شود که منظور او از بازیکنی که حدود 800 میلیون بیشتر از ارزش خود قرارداد بسته چیست.

به گزارش تابناک ورزشی، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه جنجالی که امروز با یکی از نشریات داشت از قرارداد نجومی بازیکنان استقلال در زمان مدیریت بهرام افشارزاده انتقاد کرده و همچنین یک مصداق برای حرف خود آورده است.
گودرزی در بخشی از حرف های خود اعلام کرده که بازیکنی که ارزشش 120میلیون تومان است 900 میلیون با استقلال قرارداد بسته است.
با نگاهی به میزان قرارداد بازیکنان استقلال در فصل جاری متوجه می شویم که فقط فرشید باقری و لئوناردو پادووانی حدود 900 میلیون قرارداد بسته اند که در این میان زمان عقد قرارداد پادووانی با دوره مدیریت افشارزاده نمی خواند. می ماند فرشید باقری که با استقلال در این فصل قرارداد 950 میلیون تومانی امضا کرده و احتمالا منظور وزیر ورزش از بازیکنی که ارزشش 120 میلیون تومان بوده این بازیکن است. جالب است بدانید فرشید باقری فصل گذشته با صبای قم قراردادی به مبلغ 150 میلیون تومان امضا کرده است اما در این فصل با حضورش در استقلال 800 میلیون بیشتر از فصل گذشته دریافتی خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل