بازدید 3210

می‌خواهند بر سر مدیریت صندوق ذخیره فرهنگیان معامله کنند

کد خبر: ۶۲۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 24 September 2016
منتخب مردم تهران ، متولد ۱۳۴۱، کارشناس ارشد مدیریت آموزشی : بتوانم قدم مثبتی برای همکاران فرهنگی ام بردارم.

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر این‌که «صندوق ذخیره فرهنگیان، امانت فرهنگیان است» گفت: عده‌ای به دنبال معامله بر سر مدیریت صندوق هستند و تلاش دارند تمرکز همه دستگاه‌ها و فرهنگیان را سلب کنند.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عده‌ای در مجلس و بیرون از مجلس برای پیشبرد اهداف شخصی و جناحی خود به دنبال معامله کردن بر سر مدیریت صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.

وی با بیان این‌که «هیچ کس مخالف شفافیت مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان نیست»، گفت: اگر عده‌ای گمان کرده‌اند، می‌تواند با تهدید به استیضاح وزیر تخلفات مالی گسترده در صندوق طی دولت گذشته را دفن کنند، در اشتباه هستند چون هرگز اجازه نخواهیم داد در مورد عملکرد صندوق جناحی قضاوت شود.

نماینده مردم تهران در مجلس هم‌چنین با اشاره به این‌که «صندوق ذخیره فرهنگیان امانت فرهنگیان مملکت است»، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش، هیات امنا، هیات مدیره و مدیر عامل صندوق باید در حفظ این امانت اهتمام داشته باشند، بنده نیز تمام تلاشم را خواهم کرد تا نگذارم خواب برخی جریان‌ها و افراد در این مورد تعبیر و خیانتی در حق فرهنگیان شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و در شرایطی که معلمان و مسئولان آموزش و پرورش باید با آرامش و نشاط به استقبال مهر ماه بروندگرچه عده‌ای تمام تلاش خود را می‌کنند تا فضا را ملتهب کرده و تمرکز همه دستگاه‌ها و فرهنگیان را سلب کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار