بازدید 6955
۲
دادستان عمومی و انقلاب مرکزاستان البرز خبرداد

پلمب 16رستوران و باغ ویلا در روز گذشته

شاکرمی از پلمب16 رستوران وباغ ویلا در روز گذشته در استان البرز خبرداد و گفت: رستوران و باغ ویلاهایی که فاقد مجوز قانونی بودند و یا اقدام به هنجار شکنی کرده اند توسط معاون دادستان پلمب شدند.
کد خبر: ۶۲۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 24 September 2016
شاکرمی از پلمب16 رستوران وباغ ویلا در روز گذشته در استان البرز خبرداد و گفت: رستوران و باغ ویلاهایی که فاقد مجوز قانونی بودند و یا اقدام به هنجار شکنی کرده اند توسط معاون دادستان پلمب شدند.
 
به گزارش میزان، پلمب 16رستوران و باغ ویلا در روز گذشتهشاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از پلمب16 رستوران وباغ ویلا در روز گذشته خبرداد و گفت: رستوران و باغ ویلاهایی که فاقد مجوز قانونی بودند و یا اقدام به هنجار شکنی کرده اند توسط معاون دادستان پلمب شدند.

وی گفت: با توجه به گسترش هنجارشکنی‌ها در برخی رستوران‌ها و اختلاط‌های شبانه و برگزاری مراسم مختلط  گزارش هایی در خصوص رقص و پایکوبی و اقدامات خلاف شرع در برخی باغ ویلاها به دادستانی ارسال شد.

شاکرمی ادامه داد: در راستای مبارزه با این هنجارشکنی‌ها، یکی از معاونین دادستان شبانه به همراه اکیپی از ماموران نیروی انتظامی از کلیه رستورانها، باغ ویلا و ویلاهایی که دارای استخر بوده و به برگزاری پارتی اقدام کرده‌اند، بازدید کرد.

دادستان کرج افزود: روزگذشته 16 رستوران و باغ ویلا که فاقد مجوز قانونی بودند و یا اقدام به هنجار شکنی کرده اند پلمب شدند.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه اقدام خلاف شئون و شرع و یا هنجارشکنی نسبت به پلمب مکان مزبور اقدام وصاحب رستوران به دادسرا معرفی می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
آقا وسط تهران را بچسبید که در محلهایی به ظاهر کارگاه مجهزترین امکانات را تدارک دیده اند. یک گشت هوایی حوالی غروب تا نیمه شب از بالا اینها را مشخص می کند.
مردم شادی دوست دارن مراسم مختلط میگیرند و سعی کنید شماها که ده درصد جامعه هستید خودتونو با مردم همراه کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس