بازدید 2477

نقش مجلس در برخورد با پرداختی‌های نا ‌متعارف

کد خبر: ۶۲۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 24 September 2016
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه دریافت فیشهای نجومی جفا در حق مردم است، گفت: برخورد سیاسی با این موضوع بی مهری نسبت به مردم است.

احد آزادی خواه نماینده  مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران تسنیم«پویا»، درباره دریافت‌های نجومی برخی از مدیران دولتی اظهار کرد: دریافت فیش‌های نجومی برخی از مدیران دولتی  جفا در حق مردم است.

وی با بیان اینکه برخورد سیاسی با این موضوع بی مهری به مردم است، تأکید کرد: باید از سیاسی شدن این موضوع پرهیز کرد، زیرا اصلاً اهمیتی ندارد که این حقوق‌ها در کدام دولت دریافت و پرداخت شده است، بلکه باید فارغ از مسائل جناحی و سیاسی، موضوع را رسیدگی کرده و آن را درمان کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه صادرکنندگان و دریافت‌کنندگان فیشهای نجومی خائنین به مردم هستند، گفت: مدیران دریافت کننده حقوقهای نامتعارف باید  از سمت خود عزل و محاکمه شوند و همچنین اضافه دریافتی‌ها نیز به بیت المال بازگردانده شود.

آزادی خواه تصریح کرد:مهم‌ترین راهکار مقابله با چنین پرداختهایی، تقویت سیستم نظارتی  دیوان محاسبات و سایر دستگاه‌های نظارتی است.

وی گفت: مجلس هم می‌تواند با توجه به نقش نظارتی خود و کمیسیونهای مربوطه مانند کمیسیون اصل نود و همچنین طرحهای مطرح شده از طرف نمایندگان مانند شفاف سازی حقوق مدیران به موضوع فیشهای نجومی ورود پیدا کرده و به این موضوع رسیدگی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی