بازدید 3126

نجفی «سردسته» اصلاح‌طلبان است

کد خبر: ۶۲۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 24 September 2016
عضو ارشد فراکسیون امید با اشاره به مخالفت برخی از اصلاح‌طلبان با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: افرادی که نظر خاصی در این زمینه دارند، حرف بی‌ربطی نمی‌زنند.

الیاس حضرتی عضو ارشد فراکسیون امید(اصلاح‌طلبان) مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، درباره مخالفت برخی از اصلاح‌طلبان با روش شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، خاطرنشان کرد: تعداد مخالفان و کسانی که نظرات خاصی در این زمینه دارند کم است اما نظراتشان قابل بررسی است و حرف بی‌ربطی نمی‌زنند.

حضرتی تصریح کرد: مخالفت با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان موجب انشقاق در این جبهه نمی‌شود. اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده در قالب شورای سیاست‌گذاری و یا هر اسم دیگری، به صورت پراکنده شرکت نمی‌کنند.

وی درباره احتمال حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی در انتخابات 96، خاطرنشان کرد: مجموعه اصلاح‌طلبان به فردی غیر از روحانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری فکر نمی‌کنند.

وی درباره انتخاب محمدعلی نجفی به عنوان رئیس ستاد روحانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: نجفی «سردسته» اصلاح‌ طلبان است. وی فردی متین، عاقل و خوش سابقه است و از انتخاب وی هم حمایت می‌کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار