بازدید 7109
۴

۴ نفر در آتش پراید سوختند

مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان گفت: در تصادف خودرو پراید و آتش گرفتن آن، چهار نفر از سرنشینان زنده در آتش سوختند.
کد خبر: ۶۲۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ 24 September 2016
مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان گفت: در تصادف خودرو پراید و آتش گرفتن آن، چهار نفر از سرنشینان زنده در آتش سوختند.

به گزارش مهر، رضا رفیعی اظهار کرد: متاسفانه شب گذشته شاهد یک حادثه دلخراش در شهرستان شوشتر بودیم که متاسفانه چهار نفر از هموطنان بر اثر آتش گرفتن خودروی پراید به صورت زنده در آتش سوختند.

وی افزود: این حادثه ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشته در محل سه راهی شلیلی به اهواز در شهرستان شوشتر رخ داد و بر اثر برخورد خودروی پراید با گارد ریل و تیر برق چهار نفر از سرنشینان به صورت زنده در آتش سوختند.

 
 
رفیعی بیان کرد: ماموران اورژانس هنگامی به محل حادثه رسیدند که متاسفانه سرنشینان فوت کرده بودند چرا که شدت آتش بسیار بالا بوده است.

گفته می شود هنوز هویت سرنشینان خودروی پراید به علت شدت آتش گرفتن آنها مشخص نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
آیا خودرو گاز سوز بوده و اگر بله پایه گاز سوز بده یا بعدا گازسوز شده ؟
تا کی باید جان ملت رو بگیره؟؟؟ 20 ملیون هم پول میگیرند براش
خدا رحمتشون کنه فکر کنم تا الان راحت 4 میلیون ادمو این ماشین و نمونه های چینی موجود در بازار کشتن لطفا تا آمار کشته شده ها به 40 میلیون نرسیده کاری کنین
بیشترین علت تصادفات در ایران مربوط به نحوه رانندگی هموطنان عزیزمان می باشد. ما نباید همه چیز را گردن کیفیت بد خودرو بیندازیم . ضمن اینکه حق هر ایرانی است که نسبت به توان مالی خودش از خودروی استاندارد استفاده نماید .
بنده یک راننده مقرراتی هستم و نسبت به وضعیت ماشین خودم رانندگی میکنم و هروقت قانون و ملاحظات رانندگی را کنار گذاشتم خطر تهدیدم کرده است. برای مثال چند وقت پیش اقدام به سبقت ( سبقت مجاز ) نمودم اما تنیبلی و کندی سمند را در موقعیت سبقت در نظر نگرفتم خودم سرنشینان خودرو را در خطر تصادف قرار دادم .هوطنان عزیز بیایید کمی نیز از خودمان انتقاد کنیم و درست رانندگی کنیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها