بازدید 2885
۲

احتمال خودکشی در سقوط مرگبار پسربچه هشت‌ساله

کد خبر: ۶۲۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 24 September 2016
 با شناسایی هویت پسربچه هشت‌ساله که به‌دنبال سقوط از پلی در مشهد جان باخته بود، احتمال اینکه وی دست به‌خودکشی زده است، قوت گرفت.

به گزارش همشهری، بعدازظهر دوشنبه هفته گذشته پسربچه‌اي به‌دنبال سقوط از پلي حوالي ميدان امام حسين مشهد جانش را از دست داد.با حضور بازپرس احمدي‌نژاد، كشيك قتل مشهد در محل حادثه و صدور دستورات قضايي، جسد پسربچه به پزشكي قانوني منتقل و جست‌وجو براي شناسايي خانواده‌اش شروع شد.

در ادامه و با شناسايي پدر قرباني، معلوم شد كه پسربچه هشت‌ساله فرزند طلاق است. پدر و مادر او 2سال پيش از هم جدا شدند و مادرش ازدواج كرد و او با پدرش زندگي مي‌كرد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه خانواده‌ پدري‌اش از افراد خوشنام و معتبر محل بودند. به گفته پدرش، وي ساعت 12روز حادثه براي رفتن به محل كارش خانه را ترك كرده و وقتي برگشته متوجه شده كه پسرش در خانه نيست.

او در ابتدا احتمال داده كه پسرش نزد مادرش رفته به همين دليل با همسر سابقش تماس گرفت اما معلوم شد كه به آنجا نرفته است.
 
در ادامه نيز از طريق اخبار منتشر شده در كانال‌هاي تلگرامي متوجه شده كه پسرش بر اثر سقوط از پل جان باخته است. همچنين در ادامه تحقيقات، پدر بزرگ پسربچه گفت كه چند باري از زبان نوه‌اش شنيده بود كه مي‌گفت كسي او را دوست ندارد و مي‌خواهد به زندگي‌اش خاتمه بدهد.
 
با اين حال با توجه به سن و سال كم او، به حرف‌هايش توجهي نكرده بود. براساس اين گزارش، با به‌دست آمدن اين اطلاعات فرضيه خودكشي در اين پرونده قوي‌تر شده و با اين حال تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
وضعیت مملکت رو ببین یارو از تلگرام فهمیده بچه اش خودکشی کرده
جقدر با اطمينان ميگيد خودتون دوباره مفتيد پدرش اعتراف كرده قاتله اونوقت شما...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل