بازدید 2984

طرح کارت اعتباری در خدمت تولید ملی باشد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: در صورتی که سود کارت های اعتباری بانکی خرید کالا بالا و تناسبی با نرخ تورم نداشته باشد طرح کارت های اعتباری بانکی خرید کالا با استقبال مردم روبرو نخواهد شد.
کد خبر: ۶۲۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 23 September 2016
سیدعلی ادیانی درگفت و گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،درخصوص طرح کارت های اعتباری خرید کالای ایرانی گفت: هدف سیستم بانکی کشور برای ارائه کارت های اعتباری بانکی خریدکالا در راستای خروج از رکود قابل قبول است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:  بسیاری از کارشناسان به وضعیت رکودی در اقتصاد کشور انتقاد دارند،بنابراین برای رفع این مشکل باید تدبیر عملیاتی اتخاذ کرد.

استمرار رکود می تواند به بحران جدی اقتصادی منجر شود

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه استمرار رکود اقتصادی می تواند به بحران جدی در مسائل اقتصادی منجر شود، افزود: اینکه شرط خرید کالای ایرانی در رابطه با طرح کارت های اعتباری حذف شود،در راستای تقویت بخش تولید نیست.

ادیانی با بیان اینکه باید از اسراف و مصرف گرایی بی ضابطه جلوگیری شود، افزود: درصورتی که سود کارت های اعتباری بالا و تناسبی با نرخ تورم نداشته باشد طرح کارت های اعتباری بانکی خرید کالا با استقبال مردم روبرو نخواهد شد.

وی با تاکید بر زوم ایجاد انگیزه برای رونق در بازار کشور ،گفت: باید در طرح های اقتصادی به رونق بخش تولید و اشتغال زایی توجه جدی شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:دامنه پوشش ارائه کارت های اعتباری خرید کالا باید گسترده شود تا زمینه تقویت قدرت خرید خانوارها در کشور فراهم شود و با این کار زمینه خروج از رکود فراهم شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر