بازدید 81944
وقتی رانندگی در حال مستی، تنها جریمه در پی داشته باشد؛

راه اندازی کمپین برای نجات بازیگر مستی که آدم کشته!

خودرو آنقدر شتاب داشت که بعد از برخورد با کارگران، به گاردریل برخورد کرد و پس از طی مسافتی از حرکت ایستاد. توقفی که پشت آن یک کارگر بیهوش روی زمین افتاده بود و دیگری از درد به خود می‌پیچید و فریاد می‌کشید و علاوه بر ایشان، چند کارگر دیگر مبهوت از رویدادی بودند که در یک آن مثل عذاب بر سر همکارانشان نازل شد و آن سوتر، راننده و سرنشین دیگر خودرو که ظاهرا از میهمانی یا جایی بازمی‌گشتند.
کد خبر: ۶۲۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 20 September 2016
راننده جوانی که در حال عدم تعادل، نیمه های شب تعادل خودرو را از دست داد و جان کارگر شهرداری را گرفت، در عرض یک هفته از آن حادثه با حمایت دوستانش، در سایه قوانین عجیب در آستانه رهایی از تبعات این رویداد قرار گرفته است!
به گزارش «تابناک»، ساعت سه بامداد دوشنبه هفته قبل، در ساعات ابتدایی روز عید قربان، چند تن از کارگران شهرداری تهران مشغول آبیاری فضای سبز اطراف بزرگراه حکیم بودند که ناگهان دنیا بر سرشان خراب شد؛ خودروی پژو 206 ای که با سرعت بالا در مسیر شرق به غرب در حرکت بود، پس از خروجی بزرگراه آزادگان از مسیر خود منحرف شد و با دو تن از کارگران به شدت برخورد کرد.

کارگرانی که چون با تانکر آب مشغول انجام وظیفه بودند، در حاشیه بزرگراه قرار داشتند و یکی از ایشان چند ده متر جلوتر با چراغ هشدار دستی سعی داشت رانندگان را از وضعیت آگاه نماید اما موفق نشد تا رویدادی تلخ و دلخراش، عید ایشان را به عزا مبدل کند.

خودرو آنقدر شتاب داشت که بعد از برخورد با کارگران، به گاردریل برخورد کرد و پس از طی مسافتی از حرکت ایستاد. توقفی که پشت آن یک کارگر بیهوش روی زمین افتاده بود و دیگری از درد به خود می‌پیچید و فریاد می‌کشید و علاوه بر ایشان، چند کارگر دیگر مبهوت از رویدادی بودند که در یک آن مثل عذاب بر سر همکارانشان نازل شد و آن سوتر، راننده و سرنشین دیگر خودرو که ظاهرا از میهمانی یا جایی بازمی‌گشتند.
 
راه اندازی کمپین برای نجات بازیگر مستی که آدم کشته! 
 
با رسیدن پلیس به محل حادثه مشخص شد که دو سرنشین خودرو افراد سرشناسی هستند؛ راننده که خانمی بازیگر و مجری است و همکار وی که آقا و مالک خودرو بود؛ خبری که با تیترهایی مانند تصادف مرگبار زوج بازیگر هم منتشر شد اما چندان دقیق نیست، به ویژه آنکه ظاهرا این دو زوج نیستند. حاشیه هایی که لابه لایشان یک خبر عجیب و تأثیرگذار نیز دیده می‌شد.

آن گونه که همشهری خبر می‌دهد، پلیس پس از حضور در صحنه تصادف، متوجه حالت غیرعادی سرنشینان خودرو می‌شود و پس از انجام تست، درمی‌یابد که راننده الکل مصرف کرده و حال عادی نداشته است؛ بنابراین دستور بازداشت وی صادر می‌شود. از آن سو، دو کارگر مجروح به بیمارستان منتقل و روند درمانشان آغاز شده بود.

هنوز دو ساعت از ماجرا نگذشته که خبر می‌رسد «ذبیح‌الله» کارگری که در صحنه تصادف بیهوش شده بود، بر اثر صدمات وارده چشم از جهان بسته است. این در حالی است که شکستگی مهره های کمر کارگر دیگر هم وضعیت نامطلوبی برای وی رقم زده و پزشکان مجبور به جراحی وی شده‌اند؛ رویدادی که ماهیت تصادف خانم بازیگر را تغییر می‌دهد.

بر اساس قوانین، اکنون راننده باید دیه کارگر جان باخته را بپردازد و به دلیل آنکه الکل مصرف کرده، بیمه او را در این مسیر همراهی نمی‌کند؛ اما آیا این مجازات خوبی برای راننده ای است که در حال مستی به جاده زده و برای جان خود و دیگران پشیزی ارزش قائل نشده است؟ آیا نباید چنین افرادی را که فعل حرام مرتکب شده و امنیت مردم را نشانه می‌روند، قاتل خواند و به اتهامی بیش از تخلف راهنمایی و رانندگی و پدید آوردن سانحه جرحی مجازاتشان کرد؟

کافی است کمی به این پرسش ها دقیق شویم تا دریابیم، با خلأیی قانونی در چنین مواردی مواجهیم؛ خلأیی که رانندگان مست با تکیه بر آن از مهلکه هایی که پدید می‌آورند می‌جهند و به نوعی عدالت را ریشخند می‌کنند؛ مثل این بار که می‌بینیم در کمتر از یک هفته از وقوع این رویداد خونین، برخی همکاران خانم هنرمند با تدارک کمپینی تلاش دارند دیه مرحوم «ذبیح الله» را جمع آوری کرده و مقدمات آزادی راننده خطاکار را فراهم آورند؛ راننده‌ای که اگر در حال عادی بود، شاید می‌شد با میزان مجازات قانونی وی در قبال قصور مرگبارش به نوعی کنار آمد اما تبرئه در حالی که هنوز اثر مستی از خونش خارج نشده، خیلی ناعادلانه به نظر می‌رسد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳۱۱
اینجا ایران

خون بعضی ها قرمز تر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
رانندگی در حال مستی و زیر گرفتن یه نفر دیگه مصداق قتل عمد هست
راننده مست باید قصاص بشه
مردم چه گناهی کردن که یه مشت پولدار هر کاری دوست دارن بکنن
کمپین بذارن که با گدایی وثیقه آزادی یه بازیگر مست را پرداخت کنن که لابد مراحل ساخت فیلمشون به تاخیر نیافته!
در اروپا و آمریکا علاوه بر زندان برای همیشه از رانندگی محروم میشوند و گواهینامه باطل میشود
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
دوست عزیز این قانون خوبه اما به شرطی که مثل اونها خوردن مشروبات الکی در برخی اماکن آزاد باشه نه مثل ایران که همه مجبورن قاچاقی بخورن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
در کار زشت راننده شکی نیست ولی خواهش میکنم شهرداری هم کمی رعابت کند بارها دیدم وسط اتوبان در نیمه شب کارگران بیچاره افقانی مشغول کار می باشند و تنها به فاصله چند متر قبل آنها پرچم خطر را تکان میدهند در صورتی که در همه جای دنیا حداقل از 500 متر قبل آن لاین را کامل ، میبندند ، با این شرایط حتی آدم غیر مست هم ممکن است حادثه به بار آورد
بنده خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
دوست عزیز همه چیز رو به امریکا ربط ندهید ااینجا یران است
وقتي بسياري از اختلاس كران كلان و دزدهاي بزرگ از قانون فرار ميكنند و بقولي زور قانون به انها نميرسد،حالا كه مردم عادي جرمي مرتكب ميشوند،انتظار داريد كه فورا قانون را عوض كنند و احكامي بالاتر از قانون پياده كنند؟!!!!نخير،قانون بايد براي همه يكسان باشد نه اينكه براي بزرگان راحت و براي افراد عادي سخت باشد.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
داداش این ره که تو می روی به ترکستان است حالا چون یه عده اون بالا زدنو بردنو کشتنو خوردن باید همه بزننو بکشنن در برن؟ خسته نباشی داداش این اتیس دودش اول میره تو چشم مردم مثلا همین فردا یکی میزنه بچه شما رو له میکنه بعدم چون قانون اون دزد های کلان رو نگرفته این مرتیکه رو باید آزاد کنن بره؟ خدایا من از این مردم برائت میجویم اینایی که به شما رای مثبت دادن دیگه کی هستن واقعا خدا چقدر غریبی تو زمین
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
| United States |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
محمد اقا کسی از ازادی خلافکار حرفی نزده و اصرار بر برابری افراد در برابر قانون است،بجای اینکه از غریبی خدا بر روی زمین بنالی بهتره که به جملاتی که فارسی نوشته شده دقت میکردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
اگر بچه یا برادر خودت هم بود همین رو میگفتی ؟
کسی که مست رانندگی میکنه دچار قتل عمد شده و قاضی باید اشد مجازات رو صادر کنه .
متاسفانه رانندگی در حال مستی داره یه معظل بزرگ میشه و بی توجهی پلیس آزار دهنده هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
بنده خدا
پلیس تقصیری نداره
قانون ناقصه و درست اجرا نمیشه
مسئول اجراش هم که خدا داند
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
لازم است مجلس در مورد رانندگان مست تشدید مجازات کند . نیروی انتظامی و دولت باید لایحه ا ی را به مجلس بدهند
واقعاً شرم آوره!
شما برای اینکه به نوبت خودتان کار درست انجام بدهید باید اسم اونها را کامل بنویسید یا نشونهایی بدید که مردم بشناسندشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
باید اسم طرفداراشون هم گفته بشه تا مردم تکلیف خودشون رو با اونها بدونن .
بسی جای تاسف است که تعداد اندکی بازیگر و ورزشکار و ... به راحتی هنجار شکنی می کنند و نگرانی هم از این بابت ندارند.
پاسخ ها
PEYMAN
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
آخه اونا الگوهای جامعه اند و خونشان رنگینتر از بقیه.
نباید آب توی دلشان تکان بخورد.
حتی شاید قانون را کمی به نفع آنها برای مدت محدودی بچرخانند تا خدای ناکرده به آنها بر نخورد.
چون اینجا ایران است
هومن
| Canada |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
سلام
تعدادشون کم نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
مردم قضیه جعل کارت های پایان خدمت و برخورد نکردن با ورزشکاران متخلف یادشون نرفته
حداقل اینه که چند سال زندان باید براشون ببندند دیه هم چند برابر بدند
خيلي باعث تعصفه راحت جون يه آدم گرفته بشه بعد با ايجاد يه كمپين، باعث و بانيش به راحتي از دست قانون نوشته نشده فرار كنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
بیسواد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
البته تاسف درسته عزیز
شاهد
| France |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
آقا مهدی اندکی برایت متعصفم
توانستی بخوانی ؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
اسف،تاسف، متاسف
کلمه ریشه عربی دارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
توی کامنتها ممکن است اشتباه تایپی صورت بگیره تو نظرتو بده چیکار به سواد مردم داری بی ادب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
تآسف جانم نه تعصف
معلم ديكته
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
شخص محترمييي كه به اولين اظهار نظر عنوان بيسوادد!!!! داده ايد و تعداد بيشمار كاربران كه هنوزززز متوجه اين اشتباه نويسي عمدي نمي شوند و رودست ميخورند.. من بارها بارها در كامنت ها ميخوانم كه شخص را به بيسوادي متهم ميكنند كه مثلا : چرا آيا را عايا نوشتند.. كاربران در واقع بي اطلاع از دنياي مجازي .. اين يك رسم و بدعت مجازي است كه براي توجه دادن بيشتر به نظر برخي كلمات را به عمد اشتباه مي نويسند.. به ديگران به راحتي بيسواد نگوييد..بنظر خودتان هم از سواد كافي برخوردار نيستيد.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
این غلط نویسی رسم هم اگر هست رسم غلطی است. شما کاربران مجازی چه کاره اید که برای خودتان زبان نوشتاری غلط ابداع می کنید؟ اگر ایرانی هستید کمی تعصب ملی داشته باشید و به دست خودتان فرهنگ و ادبیات ملی را خراب نکنید. یعنی چه که در فضای مجازی غلط نویسی مجاز است. اینقدر کثافتکاری در فضای مجازی میشود بس نیست که حالا زبان و فرهنگمان را هم از دست بدهیم؟ سواد که فقط خواندن و نوشتن نیست . این نوع ابداعات غلط هم نوعی بیسوادی است و آنکه گفت بیسواد حق داشته است.
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
مگه تاسف فارسیه که باید روش تعصب فارسی داشته باشیم، زیاد سخت نگیر از زبان فارسی چیزی باقی نمونده که بخواهیم براش وقت بزاریم، تقریبا عربی حرف می زنیم وکاملا عربی می نویسیم.
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
بابا حرفش که درست بود ؛ لااقل تائید میکردید، بعد ایراد میگرفتید
متأسفانه قوانین ناقص زیاده مثال یکی ازاقوام توسط یک ارازل با چاقو به قتل رسیداما اولیای دم علاوه برازدست دادن عزیزشان بایددست رنج یک عمرشان راهم بدهندتا قاتل رااعدام کنندواین باحکم خداونددرقرآن که میفرمایدقصاص برای احیای نسل شماست درتعارضه ومردم انواع مالیات ازجمله ارزش افزوده پرداخت میکنندتا قوانین درستی تصویب واجرایی شود.
راننده قاتل. اگر الكل خوردى چرا رانندگى ميكنى؟! يه آژانس بگير برو خونت فردا برو دنبال ماشينت.
ولی از شلاق و زندانش که نمی تونه در بره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
انشالله که نتونه در بره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
کسی با پاچه خوارهای تلویزیون کاری نداره
رضا
| France |
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
امیدوار هستم نتونه در بره
جواد
| France |
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
امیدوار هستم همینطور باشه
من مدتی برای سفر امدم ایران
متاسفانه دیدم مردم در رستورانها مخفیانه داخل بطری اب معدنی مشروب با خود حمل میکنند و سر سفره رستوران میاورند.
یگبار متذکر شدم که شما چرا قبل رانندکی مشروب میخورید؟ پاسخ دادند که ما مشروب میخوریم تا رانندگی کنیم.
اونجل بود که وضع بد قوانین و نظارت بد پلیس پی بردم
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
آخی شما در خارج چقدر قانون مدارین.... همچین حرف میزنه انگار کسی در خارج از کشور ایران که مشروب هم آزاده با حالت مستی رانندگی نمیکنه و خلافی مرتکب نمیشه
همه بدی ها مال ایران خوبی ها برای شما ... باشه بابا شما خوب خوب ... ما بد بد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
حیف که تابناک جواب را نمیذاره وگرنه یه جواب محکم به این ناشناس 7:46 میدادم تا متوجه بشه اتفاقا دقیقا اونهایی که خارج هستند خوب خوب و شما بد بد هستید . تو که هنوز پات رو از سر کوچتون اونورتر نذاشتی و دورترین جایی که رفتی شمال بوده نمی خواد مقایسه کنی هر وقت رفتی و دیدی مقایسه کن
موافقم
خدا رحمتش کنه تو غربت فوت شد ۰ کاری به این مورد ندارم ولی جدا موارد ایمنی و اخطار رو درست اجرا نمیکنند اکثرا ۰ یعنی شما زمانی که خودرو خدماتی رو میبینید اگر ۸۰ تا سرعت داشته باشی باید سباستین لوب باشید تا با دریفت رد کنید ۰
حتي كساني كه واسه ازادي اين قاتل مست كمپين راه مي اندازند خائنند . هنرمندان عزيز بايد بدانند كه مردم براي هنرانها احترام ميگذارند نه كارهاي خلافي كه متاسفانه گاها ازبعضي ازدوستان وهمكارن انها سرميزند .
اعدام
وای وای ... به هیچ عنوان قابل بخشش نیست! کسی که مست کنه بزنه با ماشین یه جون بدبخت رو با هزار امید و آرزو که کارگری میکرده بکشه باید به اشد مجازات برسه ...
کجاست آقای مهرجویی که برای چنین هنرمندان همکاری سینه چاک کند؟ این است واقعیت بخشهایی از جامعه هنری.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
..چه ربطی داشت به مهرجویی
اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
دکتری؟
سعید
| France |
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
واقعا غزل ححشمت رو همکار مهرجویی میدونی..واقعا فکر میکنی غزل حشمت هنرمند و بازیگر هست
حسین
| France |
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
شما واقعا این خانم رو بخشی از جامعه هنری کشور و همکار جناب مهرجویی میدونی...
وحید
| France |
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
یعنی من بعید میدونم که حتی خود غزل حشمت هم خودش رو هنرمند و همکار داریوش مهرجویی بدونه..خیلی گندش کردی...
ناشناس
| United States |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
آقای حسین و وحید، عزیزانم، دلبندانم، خود هنرمندان و جامعهٔ ی هنری برای غزل حشمت، بعنوان همکارشون کمپین حمایت راه انداختند، بعد شما می‌گید ایشون هنرمند نیست؟؟؟
پرداخت دیه و زندان حداقل دو سال و ابطال گواهینامه به مدت 10 سال کمترین مجازات برای افرادی که در حال مستی رانندگی می کنند و منجر به از بین رفتن جان انسانها و به خطر انداختن دیگران می شود کمترین مجازات است .
حالا می خواهد آدم سرشناس ؛ بازیگر ؛ فوتبالیست ؛ دکتر معروف و سیاستمدار باشه
فرقی نداره
یادم رفت که بگم هیچ جای دنیا اینجوری نیست که راننده مست آدم بکشه و فقط با پرداخت دیه خلاص بشه! این قتل عمد به حساب میاد و هرجای بلادکفر هم بود باید مجازات سنگین تری میداد ... متاسفانه قانون ایران طرفدار ظالمینه ...
در آمریکا اگر کسی در حالت مستی رانندگی کند و منجر به کشته شدن کسی شود ، قتل عمد محسوب می شود.
من شاهد عینی صحنه تصادف هستم /لطفا دروغ ننویس آقای بازیگر آقای محمد حاتمی پشت فرمون بودن و خانمی که اسمشو میبری کنار راننده بودن و دچار آسیب قفسه سینه شده بودن . چون پژو اس دی از سمت شاگرد به کارگرا زده بود .لطفا از نشر اکاذیب خودداری کن . چون الان دستشون به جایی نمیرسه لازم نی با آبروشون بازی بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
شاهد صحنه مست بودن یا نه لطفا شهادت بدهید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
جناب شاهد یک سوال
کسی که سمت شاگرد نشسته چرا و چطوری موقع تصادف دچار آسیب قفسه سینه میشه؟
مگه اینگه ماشینه هندی باشه و فرمونش سمت راست!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
مگه آبرویی هم در کار بوده که باهاش بازی بشه؟!
کریم
| France |
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
باشه باور کردیم
شاهین
| France |
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
باشه قبوله باورمون شده....
طاها
| France |
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
باور کردیم....الکی گفتم
ترحم بر پلنگ تیزدندان ستمکاری بودبرگوسفندان . جالبه عده ای مشروب می خورند و عیش و عشرت می کنند و لی هزینه عیاشی آنان را کارگران بدبخت مادرمرده که در تاریکی شب دراتوبان جان می کنند می دهند تا مستان عیاش به جای عبورسالم از آن اتوبان، خون آنان را بریزند . کمپینی ها هم لحظه ای خودشان را به جای بستگان کارگران بخت برگشته بگذارند و بعد............................
اولا این خانم راننده ومجری راباسم معرفی کنید ثانیا آگاهی لازم رابه جوانان بدهید ثالثا تازمانی که مسئله ازدواج واشتغال جوانان حل نشود فعل حرام نه اولی است نه آخری
پاسخ ها
مهندس
| United States |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
!!!! مسئله ازدواج واشتغال جوانان
حاضر نيستم ١ ريال بابت نجات اين خانم پرداخت كنم
از کی تا حالا غزل حشمت بازیگر معروف شده ما نمیدونیم....الکی اینارو بزرگ نکنید تابی.........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
بازیگر هم بود فرقی نمیکنه
خسرو
| France |
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
واقعا برای من هم عجیبه که چرا بهش میگن بازیگر و هنرمند,
فرهاد
| France |
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
واقعا چرا دارن بهش میگن بازیگر و هنرمند...
خوب اسمشون رو اعلام کنید که مردم این کفتارهارو بهتر بشناسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
محمد حاتمی، غزل حسمت هردو از بازیگران دسته چندمی که مثل بقیه افراد این صنف خونشون از ما رنگین تره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
غزل حشمت
غلط کرده در حال مستی رانندگی کرده ! سه تا جرم را یکجا مرتکب شده . هم شرب خمر کرده ، هم در حال مستی رانندگی کرده هم قتل نفس کرده . بابا جان ! هیچ کجای دنیا در حال مستی رانندگی نمی کنند این کار جریمه سنگین داره . تقصیر شماست که اسم این آدم ها رو منتشر نمی کنید تا تنبیه شوند .
بعضی از به ظاهر هنرمندان ایران فقط ژست روشنفکری دارن و چون محتاج افزایش طرفدارن فقط و فقط میخواهند از خود تصویر مثبتی به نمایش بگذارند اما پشت پرده چیز دیگرند
فکر کنم هر چیزی که قانون بگه ، همون بهتر باشه. دیگه اعدام زیاده رویه!!!!!!!!!! درسته کسانی که صدمه دیدن، آدمای بیگناهی بودن ولی راننده هم که قصد کشتن نداشته. ولی موافقم که تنبیه شدیدی بشن ولی نه اعدام!!! که فکر کنم براساس قانون، هم حد شلاق شرب خمر میخوره و هم به خاطر رانندگی در حالت مستی تا دو سال میره زندان. هم جریمه و هم دیه میده. شاید چون آدم معروفی بوده مجازات و محرومیت های دیگه هم داشته باشه. حالا این آدم معروف کی بوده؟؟ قبلا سره قضیه مهرداد اولادی مسئولان گفتن که دیگه اسم افراد معروف که مرتکب خلاف میشن رو مخفی نمیکنیم. پس چی شد؟؟
کسی خبر نداره؟؟
اگرحادثه فوق در يك كشور ازاد بود حتمي نام وعكس راننده را در همه جا منتشرميكردند الخصوص اگر شخص مورد نظر ادم مشهوربود انوقت شما جرات نداريد كه اسم يك ادم متخلف را اعلام كنيد و مردم را سركار ميگذاريد كه بروند بگردند پيدا كنند ح م د. را
این صد در صد، قتل عمده، چه آدم مست با چاقو بیرون بیاد و آدم بکشه، چه سوار بر ماشین
خیلی دوست دارم بدونم اونایی که این کمپین رو مدیریت می کنند کیا هستند. در مجموع چقدر مغرور و خودشيفته هستند این بازیگرها ، حالا اگه بک نفر دیگه تو این حالت با یک بازیگر تصادف می کرد و اونو می کشت چه بیانیه هایی که صادر نمی کردند.
در ساير كشورها گواهينامه تا اخر عمر باطل و حداقل مدتي زندان دارد
یا خبری ندهید یا اسامی را کامل درج کنید با عدم درج اسامی شما نیز
با انتقاد خودتان از خودتان روبرو هستید.
باسمه تعالی
قتل شبه عمد مرتکب شده و علاوه بر پرداخت دیه به ۲ سال حبس تعزیری محکوم میشود.
اول اسما رو منتشر کن بعد انتظار همراهی داشته باش تابناک،شما ما رو قابل ندونستی دو تا اسم بذاری حالا میخوای ما واست چکار کنیم؟خودت الان داری ازشون حمایت میکنی.قبلا میگفتی ب.ز ح.م ع.چ ولی جدیدا انگار همون هم نمیذاری!!!
هنوز بلد نیستید چطور خبر منتشر کنید
کشورهای غربی هم حتی قوانین بهتری در این زمینه ها
برادر من خلا قانونی کجا بود تو تا حالا لای قانونو هم باز کردی؟! مواد 714 تا 718 قانون مجازات اسلامی قسمت تعزیراتو اول ببین بعد بیا حرف از خلا بزن
باعث تاسف است. این خانم باید در زندان بماند تا تاوان بی مسولیتی این خانم را یک فرد زحمتکش با جان خویش ندهد.
پول مفت و زیاد باعث مستی بازیگران-پزشکان و ورزشکاران شده.
شمایی که دم از قانون میزنی حتی شهامت بیان اسم و فامیل این دو نفر رو هم نداری.
اسم بازيگر چيه ؟؟؟
اینکه کسی که خطا کرده باید مجازات بشه درش شکی نیست.
فقط یک سوال برای من ایجاد شده چرا این حساسیت زمانی که راننده مست سفارت عربستان همین کار و کرد وجود نداشت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
احتمالا دارای مصونیت دیپلماتیک بوده
قاتل و فعل حرام و... ظاهرا شما ها خوشتون میاد مردم همیشه در مشکلات باشند
چرا کسی از شهرداری بخاطر بکار گرفتن کارگر افغان سوالی نمی کنه ؟ تو هیچ کجای دنیا نصف شب تو یک اتوبان با چراغ دستی ماشین ها رو کنترل نمی کنن ! این جا تو سیدنی یه ماشین خراب میشه تو اتوبان حداقل ۲ یا ۳ ماشین که نشانگرهای بزرگی بالاسرشون هست سعی میکنن که ماشین هارو هدایت کنن !
پر واضح هست که کسی کار راننده اون ماشین رو کسی تایید نمی کنه ولی مطمئن هستم که شهرداری هم تو این قضیه مقصر هست .... خدا اون بنده خدارو بیامرزه و به خانوادش صبر بده .... امیدوارم روزی برسه که تو مملکت ما جون انسان ارزش پیدا کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
چون مسائل احساسی به مسائل ریشه ای نزد ایرانی ها ترجیح داره .
pesare afghan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
اگه قراره از شهرداری بابت به کار گرفتن کارگر افغان سوالی بشه اول باید از دولت استرالیا بابت به کار گرفتن شما سوال بشه یعنی شما که سیدنی زندگی میکنی بیکار هستی و در اون کشور به شما کار نمیدن ؟ یا اینکه شما در هر کشوری باشی حق کار داری اما کارگر افغان حق کار کردن نداره ؟
ناشناس
| United States |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
تو سیدنی با راننده مست چه کار می کنند ؟
در خط اول به ملیت اشاره کردید
من نمی فهمم در کلیت ماجرا چه تاثیری داره
ولی اینجا ایرانه و امکانات کم تر از اونجاست
مسلما این خانم اگر گناه کار باشه باید مجازات قانونیش را تحمل کند.

ولی به نظر من همه باید منتظر تشکیل دادگاه بمانیم.

جوگیرانه حکم ندهیم و زندگیش را نابود نکنیم.
طبیعتا قانون اشکال دارد وباید فکری برای اصلاح ان کرد تا کسی نتواند بدون تحمل تبعات رهایی پیدا کند شما هم میتوانستید حداقل با نوشتن نام ان خانم واقا نقشی در این تنبیه اجتماعی داشته باشید.
فقرا بی صدا می میرند
قانون بدلیل اینکه اصل بودن مشروبات الکلی را در کشور نفی کرده و قبول ندارد که امکان چنین چیزی وجود داشته باشد و متاسفانه قانون نویس ها از ترس بزبان آوردن این کلمه ترس اینکه طرف کافر و مرتد شناخته شود ادا از قید همین یک کلمه خودرای و باعث به وجود آمدن چنین مواردی گرویده اند اما متاسفانه باید قبول کرد که امروزه همین مشروبات از طریق قاچاق وارد کشور شده و جوانان پولدار را آلوده کرده است .پس باید قانون بازنویسی گردد بدون ترس و واهمه
بر اساس يك سايت دولتي انگليس مجازات كسي كه در حالت مستى در انگلستان رانندگي كرده و باعث قتل كسي شده به ترتيب زير است:
امكان زنداني شدن تا ١١ سال
جريمه نقدي نا نامحدود
حداقل ٢ سال محروبت از رانندگي
حالا خود قضاوت كنيد
واقعا که کمپین راه انداختن مسخره س. ظاهرا دیگه قبح مستی هم ریخته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
قبح قتل ریخته متاسفانه ...
تابناک رسانه اراد نیست این همه افراد بیکار ایرانی باید اتباع بیگانه در ایران کار کنند
فقط در حاشیه پی مطالب زرد هستید
پاسخ ها
pesare afghan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
به تو ده برابر هم حقوق بدن حاضر نمیشی همچین جای خطرناکی کار کنی
اینو یادمون باشه که قانون همیشه مال بدبخت بیچاره ها هستش نه قشر مشهور و پولدارو نورچشمی
یکی از مجرمان همین شما هستید که اسم بازیگر نما رو فاش نمی کنید تا مردم بفهمند که چه کسانی خودشونو پشت به اصطلاح هنرشون مخفی می کنند.حتما باید براشون یه حکم زندان با سال های زیاد ببرن و حتما نامشونم فاش شود
بنده خدا کاری نکرده کارگر شهرداری نباید کار می کرد اخه چفدر بی کلاسن این کارگرای شهرداری نمی گذارن بازیگرا یه کوچولو مست باشن..... اه . یه کوچولو مست بودن و این طبیعیه اینها الگوی بقیه اند . ماها چقدر بدبختیم که این ها اوقات فراغت مارا پر می کنند.
فقط مرگ بر چنین افرادی ... لعنت به اینگونه شهرت ها ...تعجب میکنم که گاهی نام و لقب اشرار را در رسانه ها علنی میکنند اما همیشه با این گونه زالوها را که فقط شهرت ساختگی را به یدک میکشند مراعات میشود ... ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!


چه جوان معصومی .... ا
فقط اعدام
آدم کشته بیت المال را ندزدیده که !!!!!!!!!؟ اگه جان انسانها در این جامعه ارزش داشت خیلی از چیزها باید مجازات شوند خودروسازها سارقان بیت المال گیرندگان حقوق های نجومی . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
مست بوده که ادم کشته و این یک جرمه. تقصیره. و هر ادم منصفی متوجه میشه که چنین عملی مجارات باید بشه. دقیقا همین شماها هستید که همه چی رو بهم ربط می دید. الان چون بیت المال رو ندزدیده نباید مجازات بشه؟
اعدامشدکنید
پاسخ ها
صادق
| France |
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
نیاز به گفتن نیست..قتل عمد محسوب میشه و باید اعدام بشه
داوود
| France |
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
طبق قانون اگر در حالت مستی رانندگی کنی و فردی رو بکشی قتل عمد محسوب میشه و مجازات اعدام هست.و انشاالله میشه..تابناک خداوکیلی چرا کامنتهای من رو تایید نمیکنی
سعید
| France |
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
کسی که قتل عمد میکنه باید اعدام بشه..رانندگی در حال مستی و کشتن 1نفر دیگه یعنی قتل عمد و مجازات اعدام داره
ناشناس
| Australia |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
از این پرچم ها صادق جان کجا می فروشند !
عجیب نیست از این افراد مست اگه کمپین راه بندازن ، عجیب از افرادی هست که اونها رو همراهی میکنند ، عجیب از قانونی خواهد بود که به این کمپین توجه میکنه ، عجیب از انسانیت خواهد بود ، خدا رحمت کنه اون کارگر شهرداری رو ..
الکاد علی عیاله کالمجاهد فی سبیل الله ...
اونهايي كه پول ديه رو مي دهند چه ادم هاي ساده اي هستند پولشون رو يك راست مي ريزند دور حيف نيست بدهند چند تا جوان عروسيشون سر بگيره تا اين قاتل از زندون بياد بيرون و يكي ديگه رو نابود كنه
همه چیزمون به هم می خوره: در یک کلام، آفرینش را هم مسخره کرده ایم
جون چیز بی ارزشی در کشور ماست
هر کسی صبح سالم رفت بیرون از خانه و سالم برگشت شانس اورده، اخه دیه به چه درد ادم های داغ دیده می خورد
بله تصادف در هر جای دنیا اتفاق می افتد اما ما داریم تاوان بی فکری و جنون یک عده را پرداخت می کنیم
چگونه است مجری خانم مشروب خور است؟
ببخشید چرا اسم ها رو منتشر نمیکنید !!!!

این حق مردم هست تا در جریان باشند ... اینجا دیگه جزو حریم شخصی حساب نمیشه .
باز هم بگید یا لثارات دروغ میگه اینها خرابکاريشون انتها نداره نمیدونم چرا وقتی پاشون به خارج می رسه داد وبيادشون گوش فلک کر میکنه از فساد در بازیگران سینما ولی اینجا همه پاک و منزه هستند
حالا با توجه به همه اینها وای از حق الناس و عذاب الهی از بی حرمتی به جان انسان و قوانین اسلام عزيز
باید رانندگان وسایل نقلیه ایی که با مصرف الکل یا مخدر باعث صدمات جانی یا منجر به مرگ میشوند را مجازاتهای سنگین وحتا تبعید در نظر گرفت.
اگر به جای کارگر شهرداری یک آدم پولدار جان باخته بود، و خانواده متنفذ پولدار مقتول پیگیر ماجرا بودند، آیا بازهم از قوانین ایراد میگرفتید؟ در اشتباه و جرم راننده و بی گناهی مطلق مقتول هیچ شکی نیست ولی آیا اینگونه جانبداری ها واقعا از سر وجدان است یا مد روز است؟
از اطلاع رسانی شفاف شما ممنونیم. من قبل از شما ، اطلاعیه درخواست کمک برای آن زن را دیده بودم و در تعجب بودم که چرا بیمه دیه را نمیدهد. الان فهمیدم خانم در چه حالی بوده است. ضمناً در اطلاعیه مذکور طوری نوشته بودند افغانی کشته شده است که بلانسبت برادران افغانی، انگار موجودات بی ارزش کشته شده اند. در حالی که شما معلوم کردید دو انسان شریف و زحمت کش به تیر بلای این مفسده جو گرفتار شده اند. باز هم ممنون از تابناک
یک از دلایل عمده تلفات رانندگی در ایران که زبانزد جهانیان است جامع و کافی نبودن قانون و اجرای آن که ویژگی کشورهای جهان سومی است عدم وجود نهادهایی که این ضعف را به چالش بکشند منجر به برجسته کردن یک عامل مهم آن یعنی پراید یا خودروهای بی کیفیت مشابه می باشد
بی عدالتی زیاده
نمونه‌اش برای خانواده منه
والدین من دو منزل یکی کلنگی و دیگری که الان توش ساکن هستند در دو نقطه متفاوت از شهر دارن
سال گذشته شهریور ماه زن شوهر جوانی که همسایه منزل دوم والدینم هستند (خونه فرسوده) و منزل اونها در مجاورت ان خانه واقع شده برای صحبت درباره ساخت سازو مشارکت دو منزل که با هم متراژ قابل قبولی را تشکیل میدهد با پرسجو از همسایه‌های سابق راهی منزل کنونی ما (در نقطه دیگر شهر)شده و درخواست دادن زمین خود و مشارکت در ساخت میشوند البته با تزویر وفریب، اما از انجایکه والدینم به حرف‌های انها مشکوک میشوند و شروع به سوالاتی میکنند نیست شوم انها را روشن میکنند این زوج جوان با تهدید و فحاشی محل را ترک کرده و از ان لحظه برنامه پلید برای والدین مسن من پیاده میکنند
هفته بعد از این ماجرا با کشیک محل رفت امد پدرم بین راه و در محلی خلوت سد راه کرده و او را تهدید به چاقو زدن و اسید پاشی روی مادر کرده و محل رو ترک مینمایند
یک هفته بعد از دادسرای انقلاب احضاریه‌ای مبنی بر ضرب جرح عمدی از سوی پدرم نسبت به این شخص بما داده می‌شود با راهی شدن به شعبه باز پرسی دادگاه مطلع میشویم شخص مذکور با ارائه شاهد و گواهی پزشکی قانونی برای پدرم پاپش دوخته و ما ناچار به ارائه وثیقه برای ازادیش میشویم
اعلام این شخص به این صورت بوده که پدرم وی با تیغ از پشت مورد ضرب قرار داده و با گواه شاهدین که جز تهدید کننده‌گان بودن محکوم به پرداخت دیه و ... میشویم و دادگاه هم غیابی رای به محکومیت میدهد
از سال گذشته تا الان مرتب بنگاهی‌ها تماس گرفته که متوجه میشویم این شخص از طرف ما منزل والدین را برای فروش گذاشته‌اند
تلفن‌های با مزامیم تهدید و ارعاب میشود برای ما و نهایت هفته گذشته اتومبیل پدرم را روبروی منزل ساعتی پس از نمیه شب به اتش میکشن
برای ارائه شکایت به دادگاه مراجعه کرده که با پاسخ تعجب اور بازپرس مواجه میشویم که میگوید ((بدهید برود))

برای من بسیار تعجب اور است والدین من زحمت بسیار برای این جامعه کشیده و حال بازنشست شده اند و مایل هم نیستند که منزل خود را بفروشند باید با چنین حرکت شومی مواجه شوند
این رو گفتم بدونید و اگه قدرت این رو دارین کمک کنید کمک کنین چون ما خونواده با ابروی هستیم که حرکت ناخردانه این زوج رزل را تلافی کنیم و حتی وکیل هم نتوانسته با وجود شهادت دروغ ما رو تبرئه کند...
اگه دوس دارین کمک کنین حاضریم تمام مستندات رو در اختیار بگذاریم
ما ساکن استان گیلان و شهر رشتیم

این متن رو با اندوه بسیار نوشتم بنابراین کامل نیست
خداوندبعضی ازاقلیتهای مذهبی راکه باعث ترویج میخوارگی میگردندهدایت کندقانون که درموردشان لطف زیاددارد. مملکت اسلامی است بخودمان بیائیم ایا بازیگرمعروف بودن حق میخوارگی وادمکشی میدهد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
به اقلیت چه ربطی دارد؟ مجری تلویزیون که دائم داره جلوی دوربین جانماز آب میکشه ، مست کره زده یکی رو کشته.
امید
| France |
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
شما خودت فهمیدی چی گفتی..ناشناس 17/59
آبروی کمپین رو اینا میبرن
احسن تابناک حرف حقی است
پاسخ ها
ک. بیدآبادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
احسنت صحیح است ، احسن به معنای بهترین است
عمو فرید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
غزل حشمت که بازیگر نیست
همین مواقع است که قانون باید بازدارندگیه خودشو نشان بدهد.... مست کرده زده یک کارگر بچاره رو کشته یکیو هم مصدوم شدید .... حالا با کمک مردم در بیاد تو جامعه باز .... اینجاست که مملکت میشه هرج و مرج .... اینجاست که پی به ارزش کلام معصوم میبریم که
العدل وضع الامور بموضعها و الرحمه یخرج منها یعنی عدل و عدالت هر چیزی رو سر جاش قرار میده و حفظ میکنه ولی رحمت (البته بیجا) هر چیزی رو از محل خودش خارج میکنه ....
اینجاست که خداوند در قرآن میفرماید مجازات الهی را جاری کنید و تردید نکنید ....چرا ؟ تا درس عبرت بشه برای همه ... تا مردم بفهمن قانون شوخی نداره ..... اینجوری امنیت میره بالا .... البته من واقعا نمیدونم حکم این مورد خاص چیه و باید از مراجع دینی پرسید ولی نباید مثل یک راننده که دچار اشتباه و خطای عادی شده برخورد نمود .... اگر عادیه چرا بیمه حمایت نمیکنه ؟؟؟؟ اگر عادی نیست چرا برخورد جدی نشه؟
مستم و بی کله میرم ، بگیر منو
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
بری که بر نگردی
واقعا استدلالتون همه فلاسفه غرب و فقهای اسلام را قانع کرد. فقط موندم چرا در مابقی بلاد (اعم ار کفر و مسلمان) به عقل ناقصشان این امر خطور نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
خطور کرده برادر ...
همه جا مصرف مشروبات الکلی در هنگام رانندگی به مجازات شدیدی داره
محمد از بلفاست
| Ireland |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
آقای شهروند عزیز

در همین بلاد کفر که ما حضور داریم و شما اینقدر سنگش را به سینه میزنید، جرایم رانندگی از نوع جرایم جنایی طبقه بندی میشوند یعنی اگر حتی بیمه ی ماشین شما یک دقیقه از اتمامش گذشته باشه و پلیس برحسب اتفاق شما را متوقف کنه، بدون سوال و جواب، ماشین شما را توقیف میکنند و شما به زندان منتقل میشید. روز بعد هم به دادگاه معرفی میشید و اسم شما میره توی لیست مجرمین جنایتکار هم ردیف قاتل ها و آدم رباها و تجاوز کارها. یعنی قانون را اینجا اینقدر سخت میگیرند. حتی اینجا که شرب خمر آزاد هست، اگر در حال مستی شما رانندگی کنید، و شما را بگیرند، تا پنج سال حق رانندگی نخواهید داشت و گواهینامه ی شما را ضبط میکنند و اسم شما میره توی لیست جنایی پلیس. در مورد این خانم مست و بی قید که جان خودش و بقیه را به سخره گرفته، و در کشور اسلامی که شرب خمر حرام هست، نه تنها که فعل حرام انجام داده، بلکه جان دو نفر انسان دیگر را هم گرفته و جرمش از جنایی هم یه چیزی اون ور تر هست. باید بعد از اینکه حکم صادر شد، تا پنج سال بره زندان و از تلویزیون هم خراج بشه و حتی به خاطر این قبح شکنی هایی که میکند، اگر قصاص هم بشه من تعجب نخواهم کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
خواستی حرف بزنی صحبت فرمودی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
مابقی بلاد گواهینامه فرد مست در هنگام زانندگی رو کلا کنسل می کنن شهروند جان
امید
| France |
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
جناب شهروند..خودت فهمیدی چی گفتی انصافا
تابناک پیشنهاد شما این است که خانم هنرمند را اعدام کنند یا شهرداری و پلیس راه تجهیزات بهتر و با امنیت بالاتری را در اختیار کارگران شب کار بگذارد که درصد اینوع اتفاقات را به حداقل برسانند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
به شهر داری چه ربطی داره ؟
طرف مست بوده
برای چی پشت فرمون نشسته ؟
ناشناس
| United States |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
اعدام این انسان نامرد جای خود و تجهیز کارگران هم جای خود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
منورجون هلند خوش می گذره؟
طاها
| France |
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
بعضی ها فقط میخوان خود نمایی کنن و خودشون رو خاص و متفاوت نشون بدن و جلب توجه کنن..هم ایشون باید اعدام بشه و هم تجهیزات باید بهتر بشه
علی
| France |
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
این خانم در مست کردن و کشتن افراد زحمتکش و بی گناه هنرمند بوده
فرهاد
| France |
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
میشه بگین کی گفته این خانم هنرمند هست
وحید
| France |
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
ای وای شما چه قدر خاص و متفاوت هستی...توجه همه بهت جلب شد..
یحیی
| France |
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
شما چه قدر فرد خاص و متفاوتی هستی ..چه قدر روشنفکر هستی...توجه همه رو به خودت جلب کردی..بازهم از این کامنتها بده...
خدا لعنتش کنه و امیدوارم به سخت ترین عذاب در دنیا گرفتار بشه
باید به حبس ابد محکوم شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
قتل عمده
باید اعدام بشه
باید به حبس ابد محکوم شود
هیسسسسس!! تو ایران غیر بازیگرو خواننده فریاد نمی کشد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
غیر بازیگر و خواننده و پزشک!!!
با سلام و تحیت پیرامون موضوع رانندگی در حال مستی که منجر به قوت شخص میگردد قانونگذار جرم انگاری نموده که در ماده 714 قانون مجازات اسلامی برای راننده متخلف مجازات جبس از 6 ماه تا 3 سال در نظراست( ماده ۷۱۴

هر گاه بی‌احتیاطی یا بی‌مبالاتی یا عدم رعایت نظامات دولتی یا عدم مهارت راننده (اعم از وسایط نقلیه زمینی یا آبی یا هوایی) یا متصدی وسیلهٔ موتوری منتهی به قتل غیرعمدی شود مرتکب به شش ماه تا سه سال حبس و نیز به پرداخت دیه در صورت مطالبه از ناحیهٔ اولیای دم محکوم می‌شود..) و در ماده718 قانون مجازات اسلامی رانندگی در حال مستی را از عوامل کیفیات مشدده دانسه است که دادگاه نمی تواند در فرض اعمال کیفیات مخففه مجازات حبس را به کمتر از دوسوم مجازات اصلی در ماده 714 را تعین نماید(ماده ۷۱۸در مورد مواد فوق هرگاه راننده یا متصدی وسایل موتوری در موقع وقوع جرم مست بوده یا پروانه نداشته یا زیادتر از سرعت مقرر حرکت می‌کرده است یا آن که دستگاه موتوری را با وجود نقص و عیب مکانیکی مؤثر در تصادف به کار انداخته یا در محل‌هایی که برای عبور پیاده‌رو علامت مخصوص گذارده شده است، مراعات لازم ننماید و یا از محل‌هایی که عبور از آن ممنوع‌گردیده است رانندگی نموده، به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد فوق محکوم خواهد شد. دادگاه می‌تواند علاوه بر مجازات فوق مرتکب را برای مدت یک تا پنج سال از حق رانندگی یا تصدی وسایل موتوری محروم نماید.

تبصره: اعمال مجازات موضوع مواد (۷۱۴) و (۷۱۸) این قانون از شمول بند (۱) مادهٔ (۳) قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین مصوب ۱۳۷۳/۱۲/۲۸ مجلس شورای اسلامی مستثنی می‌باشد.)پس با پرداخت دیه از سوی اشخاص و یا بیمه جنبه عمومی جرم به قوت خود باقی است با تشکر خدانگهدار
پاسخ ها
محمد از بلفاست
| Ireland |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
احسنت و آفرین به شما که دقیقا به قانون که به این شفافیت بیان شده، اشاره کردید. این قاتل را باید به زندان بیندازند برای این جرم جنایی.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
البته مصرف الکل خودش حد مشخصی در قوانین اسلامی داردکه میشود تعذیرات خاصی هم به این خانم بازیگر چون بازیگر است ومعروف است
به کجا میرویم. آیا واقعا ارزشهایی که برایش انقلاب شد و خون شهدایی که برای ماندگاری این انقلاب مظلومانه به زمین ریخت اینگونه باید به تمسخر گرفته شود. ما را چه شده که اینها شده اند اسطوره های یک ملت. خواننده ای که دست در دست ضد انقلاب و دشمن به ریش این ملت خندید باید اکنون بهترین دستگاههای پزشکی در منزلش باشد و جانباز شیمیایی که ما امنیت خود را مدیون ایثار و گذشت او هستیم باید برای نبود کپسول اکسیژن جان دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
احتمالا به هم.نجایی می رویم که اختلاسها و رانتها و آقازاده ها و خیلی مسایل دیگه می روند و خبری از پیگیری نیست. یا حداقل بر عموم جامعه اشکار نیست.
البته این بمعنی رفع مسئولیت این شخص نیست، اما اتفاقی است در جریان کلی و غالب در این کشور و در نهایت لاپوشانی و ماست مالی کردن مسایل. چه اگر در مسایل کلان این اتفاقات نمی افتاد در مسایل جزیی تر هم این افراد اجازه این ترفندها رو پیدا نمی کردند!
باید این این فرد را در برابر دیدگان همه حدش را جاری کنند و کلا از رانندگی محروم شود؛ به خصوص اینکه ادعای اهل فرهنگ و هنر را هم دارد. متاسفانه برخی از این جماعت مثلا هنرمند به هیچ ادب و هنر و فرهنگی آراسته نیستند!!
جدا از اینکه این پرونده باید خیلی جدی پیگیری بشه
باید از شهرداری هم بابت استخدام نیروی افغان بازخواست بشه!
پاسخ ها
pesare afghan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
حالا اگر ایرانی بود زنده میموند مگه نه ؟
بابا تو همين بلاد كفر اگه در حالت مستي فقط پليس متوقفت كنه از هستي ساقط ميشي، چه برسه تصادف كني و بزني يه نفرو بكشي!
تو کشورهایی که خوردن مشروب ازاده اگه راننده ای در حال مستی دستگیر بشه حتی اگه هیچ تخلفی نکرده باشه نسبت به میزان مستی بقدری جریمه سنگین وبازدارنده اس که عبرتی میشه برا دیگران. حالا تو مملکت ما برا اشخاصی که خودشونو خاص میدونن کمپین رهایی از قانون راه میندازن
اينجا تو كانادا اگر در حالت مستي تصادف كني و كسي رو بكشي حداقل مجازات قتل درجه ٢ ميباشه و بايد بري أب خنك بخوري. اينكه بماند كه از هستي و اينده ساقط ميشي.
كارگران از اتباع افغاني بوده اند ، يك مورد ديگه كه دم خروس زده بيرون استخدام افغاني ها در امور اداري دولتي و شهرداري هستند!!! بعد حوان هاي اين كشور بيكار مي مانند.
شهرداری برای چی افغان بکار میگیره؟
درسته این موضوع خیلی دلخراش بوده و واقعا باید به جرم راننده مشابه با سایرین رسیدگی شود. ولی دوستان بلاخره یک اتفاق بوده است. برخی دوستان چنان کامنتهایی میگذراند که انگار خودشان جزیی از همین مردم نیستند و این اتفاقات برای خودشان ممکن نیست اتفقا بیفتد. اینثدر برخی کامنتهای منفی و نوعا جنایتکارانه می گذارند که آدم می ماند که بین ما چه انسان هایی با چه خوی های وحشیی وجود دارد.
دوستان همه هم نوعیم و همه مثل هم همه خطا کار، با هم دوست باشیم.
مطمن باشید ممکن است برای شما یا فرزند شما هم روزی پیش بیاید که در حالت مست تصادف کنید و کسی را به کشتن دهید خودتان را جای خود طرف و خانواده اش هم بگذارید. (انشالله که برای کسی پیش نیاید)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
اگر کسی اینقد بی مبالات هست که با حالت مستی رانندگی کنه و جان کسی را تهدید کنه لیاقتش بدترین مجازاته. حال سوال اینه که اگر خدای نکرده فرد فوت شده از اقوام شما هم بود اینقدر منطقی ازین موضوع با نام اتفاق نام می بردید؟ بعید می دونم. اگر خانم مست نبود تقریبا همگی با شما هم نظر بودن اما ایشون مست بوده پس جایی برای دلسوزی باقی نمی مونه
مهمان داریم چه مهمانی؟ دورهمی و هندوانه دعوت کنند. یه قرعه کشی کوچولو همه مشکلات دیه و دنیا و آخرت را حل میکند.
سالها قبل کهدر استرالیا بودم صبح که برای پیاده روی رفتم دریک اتفاق نادر رانندهای کمی منحرف وبه درخت برخورد کرده بود تاساعت دوازده ظهر تمام رانندگان عبوری را تست کرده واگر موردی از کمی بوی الکل یافت میشد اتوموبیل وگواهینامه توقیف می سد
چرا خودتون اسم بازیگر رو نبردید ؟!
می گویند بعد از تصادف این خانم در حالی که مست بوده توهین های نژادی و جنسی به مصدومین می کرده !
به فرض پرداخت دیه و آزادی
این خانم چگونه میخواهد جواب وجدان جامعه و خود را بدهد.
اسم بازیگر رو اعلام کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
خانم غ ح
جناب تابناک تویی که خبر زسانی می کنی چرا از اقشای نام این بازیگر میترسی؟
ایشان هنرمند نیستند که هیچ بلکه یک مجرمند . هنرمندان عزبز من موندم که شما راست میگید یا یالثارات اگر راننده یه فرد عادی بود الان از هیچ کمپین حمایتی خبری نبود
اين كه خطاي آشكار و محرز است ضمنا" خانم مست هم بوده با مردي كه در گزارش معلوم نيست محرم بوده يا نامحرم در حال رانندگي بوده سرعتش هم غير مجاز بوده آدم هم كشته و قبل از تصادف چه كارهايي كرده هم كاري نداريم چون نمي خواهيم تجسس كنيم ؛ حالا هنرمند بوده كه بوده مجري بوده كه بوده چه ربطي به دلسوزي براي او داره اينطور آدمها رو بايد معرفي كنيد تا شرشون از سر ملت كم بشه و مثل دزدان بيت المال نشند كه ميروند و مي آيند وبه ريش مردم از يالا ترين مقامها گرفته تا عوام ميخندند . لا اقل يك الفبايي از اسمش رو مينوشتيد مثلا د-ر يا ب-ز يا ك - ن يا....
البته بد نیست این وسط یادی هم از شهرداری بشه که استانداردهای ایمنی اون برای کارگران افتضاحه
بایداعمال قانون شوند.هم شهرداری وهم راننده خودرو
تابناك پيشنهاد ميكنم تحليل اين موضوعات رو بديد يك حقوقدان انجام بده جاني قاتل محسوب ميشه ولي مرتكب قتل عمد نشده مضافا اينكه قانون براي اين افراد علاوه بر ديه مجازاتهاي ديگه اي هم در نظر گرفته.
وكالت خانم بازيگر رو به عهده حامد بهداد بذارن ، ازش دفاع كنه
بله اگه در حال مستی در بعضی از کشورهای اروپایی رانندگی کنید علاوه بر جریمه حبس نیز رو شاخش هتسش تازه در خیلی از این کشورهای بلاد کفر بعد از محکومیت نمی توانید رانندگی کنید و...
ما که از "کمپین" برای آزادی این شخص چیزی نشنیده ایم ولی اگر همانطور که در بدنه گزارش آمده مجازات قتل افراد در حالت مستی به اندازه کافی سنگین و بازدارنده نیست، آزادی این شخص دیگر به "کمپین" نیاز ندارد. در حال حاضر برای فردی که در حالت مستی در حین رانندگی با یک عابر پیاده تصادف کرده و آسیب می‌رساند حسب مورد به قصاص یا پرداخت دیه محکوم می‌شود؛ البته در مواردی هم به این افراد، مجازات حبس تعلق می‌گیرد.
بهتر است مانند بسیاری از کشورهای متمدن جهان رانندگی در حال مستی الزاما موجب زندان و ابطال گواهی نامه خاطی شود و در صورت قتل دیگران چندین سال برایش زندان تحمیل شود.
یکبار برای همیشه باید با این معضلات برخورد قاطع بشه. حتی اگر حکم اعدام باشد.
حالا می فهمم آمریکا چرا خواهان حق کاپیتولاسیون بود
هرکس کوچکترین گذشت و کمکی نسبت به راننده خانم که با کمال بیشرمی مست هم تشریف داشته بکند در گناه کبیره قتل با وی شریک است خودتان تصور کنید که خانواده مصیبت دیده این کارگر مقتول و آن کارگر که صدمه شدیدی به مهره های کمرش وارد آمده الان در چه وضع وخیمی هستند! خدا از باعث وبانی آن نگذرد .
اگه در یه کشور غربی کسی را به دلیل مصرف الکل در هنگام رانندگی دستگیر کنند شدیدترین مجازات‌ها را نصیبش میکنند.محرومیت از حقوق اجتماعی یکی از اون مجازات‌هاست واگرایی قضیه به تصادف ختم بشه حداقل زندان و سالها گرفتاری و ساقط شدن از هستی و زندگی.ولی متاسفانه در ایران به چندصدایی تومن و جریمه و هشتاد ضربه شلاق کار تمام میشه.
پول همه چيز رو حل ميكنه
خیلی مسخره هست. این نوع قتل چه فرقی با قتل عمد داره. تو کشورهایی هم که مشروب آزاد هستش رانندگی با حالت مستی مجازات سنگین داره و اگر هم کسی کشته بشه که دیگه واویلا.
یکی از بدترین جرمهای رانندگی در اکثر کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته رانندگی در حال مستیست که به هیچ عنوان قابل چشم پوشی و تخفیف نیست. متاسفانه در بعضی از استانهای کشور خودمون رانندگی در حالت مستی زیاد دیده میشه.
باید از شهرداری هم بابت استخدام نیروی افغان بازخواست بشه!
و اینکه ایشون تصادف کردن درسته
ولی قاتل نیستن که بخایم اعدامشون کنیم..اینقد تند نریم
فعل حرام کردن ولی دلیل نمیشه که اعدام شن.باید بررسی بشه و بصورت مناسب جرمشون جواب داده بشه
حالا چون بازیگر اند و ممکنه با پول بازیگر ها فوری بیاند بیرون شما داغ نکن آقای تابناک

مثل وقتی که کسی در حالت خواب آلودگی تصادف کنه و کسیو بکشه بیمه پولشم تازه میده ...اونم مسئوله میدونه خواب داره نباید بشینه پشت فرمون.
تا وقتی یک دیوار آهنی جلوی پخش شدن اسم و هویت این افراد در رسانه های رسمی رو میگیره، این افراد با سوء استفاده از موقعیتشون به هر کاری میتونن دست بزنن.
بابا اين سگ و گربه ها كه نيمه شبها مست رانندگي ميكنند حداقل مقطوع نسل شوند تا وجود كثيف انها براي هميشه از بين برود
خدا کنه قانون همبشه برای همه اجرا بشه .
طبق قانون مجازات راننده علاوه بر دیه به حبس از ششماه تا سه سال نیز محکوم میشود میباشد چون رانندگی وفوت در حالت مستی صورت گرفته باید به مجازات دو سوم که دو سال زندان است نیز از بابت تعزیر محکوم شود
با توجه به این که در حکومت دینی و اسلامی زندگی می کنیم. باید مجازات بهتری برای این نوع تصادفات در نظر بگیرند. دیه کامل برای آسیب دیده و فوت شده شخصاپرداخت شود. شلاق جریمه بدلیل بی توجهی به قانون شرعی و عرفی کشور و پنج سال زندان و کار اجباری و تبعید. تا با تصور اینکه پول دارد در کشور می تواند به هر نوع به عرف و قانون جامعه تعرض کند و سبب سلب آسایش و جان مردم شود. ریشه ای حل شود.
باید مجازات حداکثر برای این گونه افراد در نظر گرفته شود وبخششی در کار نباشد
عجب کمپین ننگین و شرم آوری،
هر کس در همچین کمپینی شرکت کنه یعنی رانندگی در حال مستی و قتل انسان های شریف در حال مستی رو تایید کرده
اجرای عدالت اینجا مشخص می شود اگر این راننده تبرئه شود همه چیز برای مردم آشکار می شود.
بازیگر معروف.... چه گلی به سر این مملکت زده که تبرئه بشه.
این حادثه باید یک قتل عمد به حساب آمده و ماجرا تنها با پرداخت دیه ، اهدائی دوستان و همکاران دست و دل باز راننده متخلف ، نباید پایان بگیرد. کارگری که در آن شرایط خطرناک مجبور به کار کرد است، اگر کسی به عمد، مستی، باعث مرگ اش شود باید تا آخر عمر شرمسار از خود و عمل خویش باشد. روح کارگر ناکام و زحمتکش قرین رحمت خداوند.
مجازات این جرم حتی در کشورهای غربی نیز مشخص است و هیچ راه فراری نداره. کسی که الکل می خورد حتی حق ندارد جای صندلی راننده بشیند چه رسد به رانندگی و آدم کشی!
در ضمن کی برخی تازه به دوران رسیده ها جایگاه واقعی خود را درک می کنند اونهم در جایی که در خیلی از کشورها حتی رئیس جمهور هم راه فراری از قانون ندارد.
بعد صدا وسیما از هنرمندان دعوت می کند بعنوان الگو برای مرم حرف بزنند واقعا خجالت داری ای صدا وسیما
باید اضافه کرد
مگر شب هم کارگر چراغ به دست وسط اتوبان باید باشد؟؟؟؟؟
برید یک خورده از امریکایی ها یاد بگیرید اگر اونجا کسی با مستی بزنه یک نفر رو بکشه پدرشو در میارن سالهای سال زندانیش می کنند اینجا هم باید همین باشه نه اینکه با پررویی پول جمع کنند و چهره اون خلاف را آرایش کنند تا بقیه ترغیب بشن برن مست کنند مردم رو بکشند باید دنیا برای مجرمین ناامن بشه نه واسه رفتگرها و مردم بی گناه
جای افسوس دارد امثال خانم غزل حشمت را هنرمند خطاب کنیم. کلمه هنر مقدس است و هنرمند باید در خدمت جامعه و مردم باشد . باید سمبل باشد. اگر فردی این اوصاف را داشت هنرمند است.
بايد رانندگاني رو كه باعث مشته شدن افراد بي گناه ميشن محاكمه كرد ، وقتي شما اگاهي داري كه سرعت زياد و عدم احتياط ممكنه باعث تصادف و كشته شدن افراد جامعه بشه با قتل عمد هيچ فرقي نداره
در خبر ها اعلام شد که یک بازیگر زن در حال مستی با دو کارگر تصادف کرده و یکی را کشته و دیگری را مصدوم کرده است. همکاران هم در اقدامی انسان دوستانه! کمپینی تشکیل داده اند تا پول دیه ی کارگر مرحوم را بدهند و بازیگر را آزاد کنند. در مورد نوع این قتل، قاعدتا باید قانون و قاضی نظر بدهند اما به طور کلی کسی که در حالت مستی رانندگی می کند - هر چند در آن لحظه اراده ی قتل نداشته باشد- چون قبل از مستی می تواند درک کند که رانندگی در چنین حالتی برای عابران خطرناک است، مرتکب جرم شده و حتی می توان چنین قتلی را تا مرحله ی « قتل در حکم عمد» هم ارتقا داد. این که راننده یک بازیگر بوده و مقتول یک افغانی بوده هیچ تاثیری در ماهیت جنایتکارانه ی این اتفاق ندارد. اگر من قاضی بودم و اولیای دم آن مرحوم تقاضای قصاص می کردند، شاید قاتل را در مرز ایران و افغانستان اعدام می کردم و پولی را که آن کمپین کذایی جمع کرده بود، به نهاد های مبارزه با نژادپرستی می دادم.

پ.ن 1: فرض کنید یک کارگر افغانی با یک بازیگر تصادف کرده بود؛ چه قیامتی به پا می شد!

پ.ن2: تصور بفرمایید یک راننده ی مذهبی در حال گوش کردن به یک نوحه در اتومبیل با یک بازیگر تصادف کرده بود؛ تا حالا هزار کمپین علیه نوحه و روضه شکل گرفته بود؛ دریغ از یک کمپین برای عدم رانندگی در حالت مستی!

پ.ن3: ظاهرا برخی افراد اگر رویشان می شد آن کارگر مرحوم را محکوم می کردند که چرا در حال کسب روزی حلال، در مسیر رانندگی بازیگر مست قرار گرفته و اسباب حبس ایشان را فراهم کرده است؛ به قول حافظ:

درویش مکن ناله ز شمشیر احبا

کاین طایفه از کشته ستانند غرامت!!!!
بعضی از این بازیگرا چه الگوهایی هستند. فاسد، مشروب خور، آدم کش
بسیاری از حوادث شدید رانندگی که منجر به جرح و قتل میگردد بخاطر مستی راننده می باشد.
یک ماه پیش یک راننده برای پارک کردن!! در جلوی ماشین من، دنده عقب آنچنان با سرعت به ماشین من کوبید که جلوبندی ماشین من داغون شد. افسر که اومد از سرعت غیر عادی راننده در پارک کردن فهمید طرف مسته. بعدش تازه من متوجه شدم دهن طرف بوی الکل میده.
نتیجه خوردن شراب: افزایش احتمال خسارت و مرگ و میر خورنده شراب و همچنین یک سری آدم بیگناه.
خب باید دیه را پرداخت کنن .کسی‌ را برای تصادف اعدام نمیکنن که.مقصر پیمان کار شهرداری است که شرایط ایمن کار را فراهم نکرده.یه نفر یه تیکه پارچه کهنه سر چوب می‌زنه و به فاصله ۲-۳ متر از کارگران می‌ایسته .در کشورهای دیگر یه کامیون یا وانت بزرگ با علائم هشدار دهنده بزرگ و سپر ضربه گیر به فاصله ۱۰ متر از کارگران حرکت می‌کند.
آمریکا سختگیرانه ترین قوانین برای رانندگی در حالت مستی را دارد. اگر یک راننده در حالت مستی دستگیر شود، گواهینامه او برای اولینبار به مدت 6 ماه ضبط شده و تا مبلغ 3هزار دلار جریمه می شود. در صورت تکرار گواهینامه یک سال توقیف شده و جریمه دو برابر می شود. البته این جریمه و مجازات تنها برای رانندگی در حالت مستی است نه برای تصادفات و حادثه آفرینی. در صورت تصادف در حالت مستی مجازاتهای شدیدی از جمله زندان و ممنوعیت از رانندگی برای مدتی طولانی در انتظار خاطی خواهد بود.
اینجا ....
یعنی ... که همه چی مایه ....
واقعاً شما دلتان برای کارگر سوخته و یا اینکه دارید اب به اسیاب لثارات مبریزید!!؟؟ اعمال قانون برای ابن بازیگر و ان اقازاده و کمی وابستگان به ارکان قدرت باید مساوی باسد ، هرچند بذر عدالت را خیلی ها دراین سرزمین کاشتند ولی دریغ که نهالی ببارنیامد.
کسانیکه در حال مستی رانندگی میکنند و جان انسانی را میگیرند باید به مجازاتهای سنگین محکوم شوند تا درس عبرتی شود برای دیگران.
طبیعیه چون جون انسانها اینجا مفهمومی نداره
چرا نظرات محترمانه را سانسور می کنین
قتل حساب میشه این .
چطور به خود اجازه داده با حالت مستی رانندگی کنه.
مستی و مشروب خوری یه طرف رانندگی در حالت مستی هم یه طرف.
حداقل باید 15 سال بره آب خنک بخوره اگر اعدامش نکنند.
من این خانواده را می گویم پول تو سرایشان بخورد قصاص آدم مست
این است سینمای ما!
عيب نارد بعد از چند روز بخشودگي دوباره به سركار خود باز مي گردداينجا ايران است
قابل توجه دوستانی که میپرسن بازیگر کی بود ؟غزل حشمت
اولا که این دو چه رابطه ای باهم داشتند که زوج هم نیستند؟!! که اونجوی مست ویراژ می دادند! رابطه نامشروع و ناسالم که خودش جرم به حساب میاد. دوما در حالت مستی زدی یک نفر رو کشتی باید تاوان بدی. اینجور جرم ها نباید صرفا با پرداخت دیه سر و تهش هم باید. باید حدااقل یه ده سالی بره آب خنک بخوره حالش جا بیاد
خانم بازیگر " غ ح " برو توبه کن و خدا رو شکر کن که تو کشور بی قانونی مثل ایران با اون وضع تصادف کردی و منجر به کشته شدن یک انسان .. هر جای دنیا این اتفاق برات میوفتاد 30 سال حبس میگرفتی
یه سوال چرا تو جاده از راننده های تریلی تست اعتیاد میگیرن اگه مثبت باشه ۶ ماه مدارکش و میگیرن و از نون خوردن میوفته درحالی که مصرف تریاک نه حرومه نه روی رانندگی تاثیر بد داره ولی تست الکل تاحالا ندیدیم بگیرن؟؟
پاسخ ها
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
البته اينكه حرام نيست درسته ولي اثرمخربش در رانندگي كم نيست آدمهاي ترياكي در دوحالت بي اختيار چرت ميزنند (يكي وقتي بيش از مقدارمعمول مصرف كرده باشند ديگري وقتي خمارن )واين در هنگام رانندگي بسيار خطرناكه
تا ساعت ۱۲ظهر، در چهار راهها کارگران ایرانی زل می زدند به ماشین های عبوری ،تا کسی به آنها کار بدهد آن وقت در منطقه دو تمام کارگران آب وفاضلاب که از ۱۰۰۰بیشترند،افغانی هستند .خدا را خوش نمی آید
اصلا كمپين نيازنداره ايشان هم ميتواند مانند آقاي مرتضوي عذرخواهي كنند !!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
اینو خوب اومدی...
رانندگی با حالت مستی و سرعت زیاد و تصادف منجر به فوت یک نفر و جرح نفر دیگر ، فکر کنم برای هرکدام از این موارد قانون مجازات و جریمه خاصی را پیش بینی کرده که باید اجرا شود ، حالا راننده بازیگر باشد یا نه ، معروف باشد یا نه ، پسر رئیس جمهور و شهردار و غیره باشد یا نه ، نه باید باعث کاهش مجازات شود و نه افزایش آن
لطفا جوگیر نشوید و این کمپینهای آزادی قاتلین را تحریم کنید. کجای دنیا برای آزادی قاتلین کمپین ایجاد میکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ واقعا خجالت آور است این کارها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
از مردم احساسی و جوگیر ایران هر کار غیر منطقی بر میاد
متاسفانه ما از تظاهر به روشن فكري، فقط رانندگي در حال مستي را ياد گرفتيم.
اگر اينطوره، قوانين هم بايد مثل كشورهاي پيشرفته باشه و براي ايشان مجازات قتل شبه عمد در نظر گرفته بشه.
بماند كه اگر منطقي فكر كنيم اين حادثه قتل عمده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
خوبه شما قاضی نشدی
اون كارگر شهدارى چون افغان بوده اصلا استخدام نيست حتى قرداد هم ندارن حرفى ميان سر كار بخاطر اينكه بيمه نكنن اونا رو حتى حق اعتراض هم ندارن و از كودكان هم واسه كار استفاده ميكنن شهردارى بارها تو اتوبانها شاهد اين اتفاقا بوديم چون از استاندارهاى لازم براى اين كارها استفاده نمى كنن و بخاطر همينه كه كارگر غير ايرانى ميارن كه اگه اتفاقى بيفته سر تهشو هم بيارن ، توى ايران سالانه به غول وزارت بهداشت يك ميليون نفر از مشروبات الكلى مسموم ميشن بعضيا هم جونشونو از دست ميدن راستى تو كشورى كه مشروب فروشى نداره و حرامه چرا اين آمارا اينقد بالاست از كجا مياد كيا اين كارا رو مديريت ميكنن ،،، كلى اين بالا نظر دادن و هى ميگن اعدام آيا توى اين سالها كه اين همه إعدام كردن چيزى درست شد آيا واسه خانواده خودتم بود ميگفتى اعدام ،ما فقط توى اين سالها شعار داديم ولى هـيچ وقت فرهنگ سازى نكرديم فكر نكنم به عمر من كه ٣٧ سالمه قد بده كه درست شه زمانى كه من بچه بودم ميگفتن ١٠٠ ساله اولش سخته درست ميشه الان ميگن ١٥٠ ساله اولش سخته درست ميشه توى بيست سال ٥٠ سال به سختيا اضافه شد
در ایران قانون و حد و تعزیر فقط برای مردم عادیه که نه پارتی دارن نه کمپین میتونن راه بندازن....

در مورد اینجور آدما هم باید گفت که پول مفت آخرش میشه همین ... جالبه که اینجور آدمایی تو صدا و سیما دارن فرهنگ سازی میکنن....
تصادف و رانندگی درحال مستی رو یه جوری تحمل کنیم . کمپ هوادارشونو کجای دلمون بزاریم؟
راننده اي كه خود مطمئن به مست بودن بوده و عامرانه سوار بر ماشين شده و سواد و تحصيلاتش هم آنقدر بوده كه هم خوردن مشروبات الكلي را خلاف شرع و قانون مي دانسته و هم رانندگي با حال مستي را خلاف مي دانسته ، پس عمدا مرتكب قتل شده و اشد مجازات براي همچين فردي دور از عدالت نخواهد بود به اميد آنكه ترازوي عدالت به خاطر بي قانوني از كاليبره در نيامده باشد
خوبه یکی بیاد بزنه به بچه خودت بعد بیان با پول کمپین اونو نجات بدن تو چه حسی پیدا میکنه آدم محترم؟؟؟؟ نه واقعا خودتو میتونی بزاری جای خانواده تعریف. کم مملکتو به باد دادین این ته مونده مرام رو میخواین نابود کنی.
بله دیگه همینمون مونده یه قاتل مست بیاد برامون فیلم بازی کنه.
خاک تو سر خیری که میاد اینو آزاد کنه
اونایی که کمپین حمایت از یک قاتل راه انداخته اند توجه داشته باشند اگه قانون با این فرد برخورد نکنه، دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشه. اونوقت افراد لاابالی و مست در حوادث رانندگی جان انسانهای بیگناه بیشتری مثل افراد خانواده خود این افراد را خواهد گرفت.

سوال از حامیان کمپین: اگر این خانم یکی از افراد خانواده شما رو در این تصادف کشته بود باز هم ازش حمایت میکردید؟
شلاق و زندان و این چیزا کار رو درست نمیکنه راه حل:مثل اروپا و آمریکا مکانهایی برای خوردن مشروبات الکی قانونی ایجاد بشه ولی اگر کسی در حالت مستی پشت فرمون نشست کلا گواهینامه اش باطل بشه و حق مزاحمت نداشته باشه و اونوقت جدی برخورد بشه. نتیجه:خواهید دید خیلی بهتر از وضع کنونی خواهد بود.
کمپین اونم برای یه قاتل صد درصد قتل عمد باید حساب بشه. واقعا دنیا داره به کجا میره بیچاره خانواده اون کارگر امیدوارم در حقشون ظلم نشه...
فکر کنم مقاله بعدی یالثارات هم جور شد :دی
پاسخ ها
قلی
| United States |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
فعلا که دیدی راست می گفت!
نوشیدنیش از نوع قرص خواب اور بوده باید فرشنده و تهیه کننده ای نوشیدنی تقلبی هم مجازت بشه
باید تقاص پس بده
خوب ديگه تابناك جان ديگه آتيش بيار معركه نباش قانون كاملا در اين خصوص صريحا مجازات مجرم رو اعلام كرده حالا بايد ديه رو خوده فرد بده و طبق قانون مجازاتهاي اسلامي هم ايشون بايد شلاق بخوره و جزو سوابق كيفري ايشون هم لحاظ ميشه حالا كمپين و اين حرفا چيزي نيست كه شما بخواين جلوشو بگيرين يا بگين انجام نشه
از پزشکی که در همسایگی ما بود بدلیل ایجاد مزاحمت شکایت نمودم وی در دادگاه توسط قاضی محکوم شد دز اعتراض به حکم توسط دادیار شعبه دقیقا" نوشته بود رفتار ایشان جرم محسوب نمی شود همه پرونده هم موجود است هیچ مرجع ساده ای برای رسیدگی وجود ندارد و کسی نیست بگوید چگونه این رفتار توسط قاضی جرم و توسط دادیار جرم محسوب نمی شود انچنان حکم تبرئه مسخره بود که اصل وجود رفتار (شاهد ،گزارش پلیس ، اظهارات متهم )را هم دادیار نتوانست منکر شود هرچند برای کسانی که مثلا هنرمند یا رئیس بیمارستان یا ...... شخصیت های اجتماعی محسوب میشوند باید تشدید مجازات نمود زیرا انها از موقعیت خود سو استفاده نموده و مرتکب اینگونه اعمال میشوندذ
خون بازیگر جماعت از خون جماعت قرمزتر است!
اشد مجازات برای این نابکاران که از خلاء قانونی برای نحات عمر ننگینشان سوء استفاده می کنند.
کسانی که به این دو روسیاه کمک می کنند نه هنرمند هستند و نه انسان...!!!
آنها می دانند به خانواده آن فرد بیگناه چه می گذرد ...!!؟؟ و چه خواهد گذشت ...!!؟ که در حمایت آنها قانونی غیر عادلانه به همراه صف طولانی هنرمند نما ها ایستاده اند.
شکی در این نیست که رانندگی با مستی عمل بسیار سخیف و زشتی است و بایستی برای آن اشد مجازات را قائل شد.
ولی چرا باید شهرداری جان کارکنانش را که اغلب از طریق پیمانکاران هستند به این راحتی و ارزانی بفروشد. چرا در هنگام عملیات آنهم شبانه از هشدار مناسب استفاده نمیشود. مثلا داشتن یک ماشین سیار با چراغ های هشدار دهنده قوی
اونایی که کمپین حمایت راه میندازن اگه به جای اون کارگر یکی از نزدیکانشون بود بازم حمایت می کردن؟
به هفته نامه یالثارات حق میدم
لا اقل اینو که دیگه میتونید با اسم و فامیل کامل اعلام کنید که کدام به اصطلاح هنرمندان و بازیگران زن کمپین راه انداخته اند تا این خانم مَست قاتل را از زندان زودتر بیرون بیارند
اولین مرحله باید بخوابوننش هشتاد ضربه شلّاق درست و حسابی بزنن تا فکر نکنه چون اسم هنرمند (بلابه نسبت هنرمند)روش گذاشتن میتونه در حالت مستی رانندگی کنه و عابرین را به کام مرگ بکشونه
بیخود کرده اند که کمپین آزادی قاتلان مست تشکیل دادند که از جیب مردم پول جمع کنن تا این خلاف کارهای آدمکش را از مجازات تبرئه کنند. جمع کنین بابا این مسخره بازیها را.خون این مظلوم زحمت کش هم دامان ناپاک و خلاف کارتان را بالاخره یه روزی میگیره.
پاسخ ها
قلی
| United States |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
والا! معلوم نیست تو ماشین مرد و زن غریبه داشتن چیکار میکردن که زدن به این کارگر بنده خدا
من اگه میلیاردر هم باشم یک ریال برای همچین فردی کمک نمیکنم
چه تحلیل عجیبی ، چه نظرات عجیبی
قطعا کسی که الکل مصرف کرده و تصادف کرده ، جدای از تصادف به خاطر مصرف الکل مجازاتش می کنند
ولی دیگر مجازات اعدام و شکنجه که نمی شود در نظر گرفت
دیه را میدهد، بابت مصرف الکل نیز طبق قانون مجازات میشود، اگر همین اجرا شود عدالت اجرا شده است
مرگ برآمریکا که راننده مست را به شدت مجازات می کند
مرگ برانگلیس که رانندگی درحال مستی را به شدت جریمه می کند
مرگ برهمه وهمه وهمه
زنده بادخودمون که برای راننده مست بی مسئولیت کمپین می گذاریم وحتما آدم های بی غیرتی هم پیدا می شوند که پول بدهند
تابناک بالاغیرتاً اسم کامل کسانی که دارن کمپین راه میندازن و پول جمع میکنن برای آزادی این خانم مَست ، اسم کاملشون را بنویس تا مردم بدونن فرق بین هنرمند و هنرمند نما را بدونن! اطلاع رسانی کنید به مردم، لا اقل تو این مورد که دیگه میتونید اسم کامل این به اصطلاح هنرمندان را بنویسید کدوماشون کمپین راه انداخته اند
تقصیر شما هم هست که درست و حسابی اسم نمی برید
یک کمپین بزارن برای محکوک کردن این کمپینهای مسخره
بایستی اشد مجازات برای این شخص به ظاهر هنرمند نما اعمال شود ، قانون بایستی برای همه یکسان باشد و هنرمند و غیر هنرمند همه بایستی به قانون تمکین نمایند.
تفاسیر چندگانه از قانون و سلیقه ای عمل کردن باعث تضعیف قوانین و قانونگذار میشود.
این تصادف قتل عمد است.
خدایا!!!
صدا و سیما که باید به فرموده ی حضرت امام (ره) دانشگاه باشه، ببین استادهای این دانشگاه(مجری ها و بازیگرها)، چه کسانی هستن.
برای خود این استادها!!! دارالتادیب لازمه.
صدا و سیما! بیدار شو. کی بیدار خواهی شد؟
حالا معنی حرف زنده یاد کارگردان فقید فرج الله سلحشور در رابطه با سینمای ایران را درک میکنیم و میفهمیم! خدا رحمتت کنه فرج الله سلحشور
واقعا اگه این راننده ی مست یکی از اعضای خانواده ی شرکت کننده های کمپین رو به قتل میرسوند، باز هم در کمپین شرکت می کردن؟
فقط اعدام.
کلا با اعدام حال میکنید ها!
تازه کلی هم حال میده ! تخمه میگیری میری تماشا!
تو ایران هر که هر کاری میخواد میکنه ولی قرار نیس با مصرف الکل جون بقیه رو بگیره بره تو خونش هر فسق وفجوری هم بکنه
الان باید قصاص بشه فرقی هم نداره بازیگر باشه یا اقا زاده باشه یا عوام
باید با ماشین از روش رد شد.
چه حموم زنونه شلوغی
کمپین بزارین برا رسوا کردنشون والا
هرکاری کنید همه جای دنیا خلاف میشه فقط باید مجازات متناسب با جرم باشه که درکشورمانیست
در مقررات اسلامی شرب خمر چه مست كند و چه مستی به همراه نداشته باشد، شرب آن قابل تعقیب و مجازات است. در ماده 165 قانون مجازات اسلامی آمده «خوردن مسكر موجب حد است اعم از آنكه كم باشد یا زیاد، مست كند یا نكند، خالص باشد یا مخلوط باشد به حدی كه آن را از مسكر بودن خارج نكند، اما اگر كسی بر اثر شرب خمر، اراده‌اش از را دست بدهد و ثابت شود كه شرب خمر برای ارتكاب جرم نبوده و صرفاً شخص مواد الكلی مصرف كرده و سپس به واسطه مصرف این موارد اراده اش را از دست داده و مرتكب قبل یا هرجرم دیگری شده باشد در این حالت به خاطر ارتكاب جرم قتل و... محكوم نمی‌شود اما اگر به قصد ارتكاب جرم مرتكب شرب خمر شده و مواد الكلی مصرف كند و پس از آن مرتكب قتل یا جرم دیگری شود علاوه بر مجازات شرب خمر به مجازات جرم ارتكابی نیز محكوم خواهد شد.»

به عبارتی كسی که در حالت مستی رانندگی كند و دیگری را به صورت غیرعمدی بكشد این فرد به لحاظ ارتكاب شرب خمر در صورت وجود شرایط دیگر قانونی حد به 80 ضربه تازیانه محكوم می‌شود و برای رانندگی در حالت مستی علاوه بر پرداخت دیه به اولیای دم متوفی به مجازات حبس حداقل دو سال و نیز به تشخیص دادگاه برای مدت یك تا پنج سال از حق رانندگی محروم می‌شود.
تف به پولی که برای این فرد هدر بشه
اون کسی که گفته یه جایی توایران بذارن تامثل غرب افراد برن اونجا والکل مصرف کنن الان منظورشون چیه ؟اون وقت بااین کار مشکل حل میشه؟ اصلا انگار یادمون رفته تومملکت اسلامی زندگی میکنیم
غیر حرفه ای و خبری گزارش تهیه شده است . لطفا خبر را بنویسید تحلیلش را اخرش اضافه کنید
روح فرج الله سلحشور شاد که ظاهرا درست میگفت
فکر کنیم این قضیه بر عکس بود و یه کارگر افغانی توی اتوبان در حالی که مست هم بوده با این بازیگر تصادف کرده و این بازیگر نه چندان معروف کشته شده اون وقت بازیگرها چه قدر سر و صدا راه مینداختن..چه قدر کمپین درست میکردن..از بی ارزش بودن جون هنرمندان حرف میزدن..واقعا داریم به کجا میریم...حالا خوبه که ایشون معروف و محبوب هم نبوده...خدا سلحشور رو بیامرزه..ظاهرا حرفهاش درست بود..تابنناک خواهشا تایید کن
حالا مشخص شد که چرا هنرمندان با آبرو و واقعی همه خونه نشین شدند و علاقه ای به کار در این محیط سینمایی فاسد ندارن،باید این افراد بی خاصیت و بی اخلاق را از عرصه هنر و سینما جارو کرد وبه سطل آشغال بریزند تا هنرمندان واقعی دوباره در خدمت هنر و فرهنگ مردم باشند
انصافا سال اینده یاد حرف الان من باشین..از همین الان یکی از سوزه های برنامه ماه عسل احسان علیخانی پیدا شد..این خانم میاد توی برنامه میشینه و خیلی راحت میگه من هیچ کاری نکردم و اون کارگر باید رعایت میکرد .......تابناک قسمت میدم تایید کن
میاد بیرون و سال بعد ماه رمضان میره برنامه ماه عسل و میگه من هیچ کاری نکردم و اون کارگر یهو پرید جلو..مگه برای قاتل ستایش اتفاقی افتاد که برای این بیفته..هرچی مینویسیم تایید نمیشه..این یکی رو تایید کن نوکرتم
ديه فقط حق خانواده حادثه ديده است .پس حق جامعه چه ميشود ؟ مقررات ما واقعا مشكل دارد در اين قبيل موارد حتما بايد زندانهاى بدون بخشش وجود داشته باشد تا بازدارندگى حاصل شود .
هر تهیه کننده ایی که از این هنرپیشه استفاده کنه شرافت نداره....
یه زمان اسم این بازیگرها رو جایی نگید آبروشون میره ............متوفی هم که اصلن مهم نیست.................
این جوان باید بجرم خوردن شراب در مملکت با قوانین شرع اسلامی به هشتاد ضربه شلاق و دیه کامل یک مرد مسلمان و محرومیت تا اخر عمر از رانندگی و بیست سال حبس محکوم شود
من در باره این موضوع چیزی نمی دانم ولی از مسئولین محترم خواهش می کنم نسبت به جمع اوری معتادان مکنار اتوبانها که یکهو مثل وروجک از پشت سبزه ها خارج می شوند وحال خوشی هم ندارند همت کنند چون هر لحظه ممکن است یک بد بختی را هم برای خود وهم راننده کم اقبال رقم بزنند
جالب اینکه هیچ کس شهامت ندارد نام این متخلفان را عنوان کند.....
تو این کشور نمیدونم چه خلافی باید مرتکب بشی که اسمت رو بیارند!!!!!!!!!!!!!!!!!
بهتره ما هم کمپین مجازات تشکیل بدیم
اسمش چیبوده اینو بگید
باید یه کمپین در حمایت از این کارگر مظلوم و محکومیت کار این خانم درست بشه
یه کمپین هم باید در حمایت از این کارگر زحمتکش و مظلوم و محکومیت این کار زشت این خانم به اصطلاح هنرمند درست بشه...لطفا تایید کنید
بهتر است نوشیدن آن نوشیدنی آزاد شود آنوقت قتل عمد به حساب نمی آید و آنوقت بروند بقو ل خودشان سر لوکیشن .که دیر نرسیده باشند .
این ناعادلانه است که برخی بدون گواهینامه و یا مست افراد را به قتل می رسانند و هفته ی بعد آزاد می شوند و به ریش انسانیت و عدالت می خندند.
مگر مصرف مشروبات الکلی حکم شلاق نداره؟ آیا شلاق هم اعمال میشه؟ بسیاری از جوانهای عادی به خاطر مصرف الکل شلاق خوردن. ایشان هم حتما باید شلاق بخورهٰ یا اینکه این حکم رو باید کلا بردارند. یک بام و دو هوا که نمیشه. در مورد مجازات برای گرفته شدن جان آن شهروند محترم، قانون رو نمی دونم که قتل عمد محسوب میشه یا نه. اما ای کاش که بشه. کسی که مست میشینه پشت فرمون یعنی می دونه که ممکنه بزنه یکی رو بکشه و با این حال باز میشینه پشت فرمون. این قتل عمد نیست؟
یه روز بالاخره افغانیا رو از این شهر بیرون میکنیم
در ایران کی مست نیست ؟
خیلی هاتون گفتین شهرداری چراکارگر افغانی گرفته افغانی ادم نیست افریده خدانیست نبایدشیکمه خانوادشوسیرکنه یکی ازشمایی ک میگین افغانی چراتوشهرداری کارمیکنه حاضرنیست بره جایه شماکارکنه بافغانی پست شغل هارومیدن ک شماحتی حاضرنیستین ب اون شغل ها فک کنین چرااخه حرف الکی میزنیددلم میسوزه بااین که طرف مرده بازم بعضیاتون نژادپرستی میکنین توروخدایه سربرین کشورایه غربی ببین چجوری بامهاجربرخوردمیکنن براشونم نژادمهم نیست نمیگیم افغانی ادم ک بودخانواده ک داشت ارزوک داشت منکرایناک نمیتونین بشین هه واقعاک
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل