بازدید 6338
۲

اعتصاب کارکنان بیمارستان سعودی

کارکنانِ یک بیمارستان در شرقِ عربستانِ سعودی به دلیلِ پرداخت نشدنِ حقوقشان دست به اعتصاب زدند.
کد خبر: ۶۲۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹ 20 September 2016
به گزارشِ تابناک اقتصادی به نقل از نهار نت، کارکنانِ یک بیمارستان در شرقِ عربستانِ سعودی به دلیلِ پرداخت نشدنِ حقوقشان دست به اعتصاب زدند. یکی از پرستاران بیمارستان تخصصی سَعَد در شهر ساحلی خُبَر به خبرگزاریِ فرانسه گفته است "ما در اعتصاب هستیم، سه ماه و نیم است که هیچ حقوقی دریافت نکرده ایم".

این خانمِ پرستار در حالی که خواست هویتش ناشناس باقی بماند، بیان کرد که بیمارستانِ سعد بخشی از شرکتِ سعودیِ سعد است که بر اساسِ اطلاعات بیان شده در سایتِ این شرکت، فعالیت هایِ آن معطوف به تجارت هایِ گوناگون در خلیجِ فارس و سرمایه گذاری در کشور هایِ مختلف است. در پیِ بحرانِ مالی ای که عربستان با آن دست و پنجه نرم می کند، امسال بسیاری از کارکنانِ شرکت هایِ سعودی بدونِ حقوق مانده اند. امکانِ تماسِ فوری با سخنگویِ بیمارستانِ سعد برای توضیح در این رابطه فراهم نشد.

همچنین، این پرستار به خبرگزاری فرانسه گفته است که "تقریبا همه" خدمۀ پزشکی که شامل 1200 پرستار می شوند، به اعتصاب در حومۀ شهر پیوسته اند؛ این در حالی ست که فعالیت اتحادیه های کارگری در آنجا ممنوع شده است.

او گفت: حقوقِ خانه داران و نیروهایِ حراست پرداخت شده است و آن ها سرِ کارشان هستند.
حدودِ 100 تا 150 نفر از کارکنانِ بیمارستان صبحِ روز دوشنبه در مقابلِ ساختمانِ بیمارستان به نشانۀ اعتراض جمع شدند.

همچنین این پرستار خبر از امکانِ ادامۀ تحصن در روزِ سه شنبه داد و گفت در صورتِ پاسخ نگرفتن از حکومتِ محلی این تحصن روزِ سه شنبه نیز ادامه خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ازنظر اطلاع عرض میکنم کارکنان بیمارستانهای مشهد 10 ماه است که کارانه نگرفته اند یعنی آخرین پرداختی کارانه مربوط به ابان ماه 1394 میباشد. امیدوارم تابناک که همیشه پیگیر حقیقت به نظر میرسد این مطلب را انتشار داده و پیگیری کند
این همه پول دارن که دنیا را بخرن اما حقوق پرسنل بیمارستان را نمیدن با در امد حج کافیه که یک کشور بزرگ را اداره کنند روزی 11 میلیون بشکه نفت با جمعیتی 25 میلیون اکثرا بیابان نشین اوج بی عرضگی سعودی ها را می رساند اگه تحریمهای ایران چند درصدش برای اونا اجرا بشه از گرسنگی تلف میشن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی