بازدید 3877

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار اعلام کرد: عرضه کارت های اعتباری مرابحه بانک ملت از اول مهر 95

مدیرعامل بانک ملت از عرضه کارت های اعتباری مرابحه این بانک از اول مهرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 19 September 2016
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار افزود: بانک ملت به پشتوانه کارشناسان مجرب و زیرساخت های مناسب در حوزه فن آوری اطلاعات و اعتباری، از ابتدای مهرماه سال جاری براساس دستور العمل اجرایی صادره از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، نسبت به اعطای کارت های اعتباری مرابحه در سه سطح طلایی با سقف فردی ۵۰۰ میلیون ریال ، سطح نقره ای با سقف فردی  ۳۰۰ میلیون ریال و سطح برنزی با سقف فردی ۱۰۰ میلیون ریال اقدام خواهد نمود.
وی خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز می توانند درخواست خود را به همراه مدارک و مستندات لازم به یکی از شعب بانک ملت ارائه و در صورت احراز شرایط و ضوابط اعتباری بانک از جمله توانمندی مالی، نسبت به دریافت کارت اعتباری اقدام نمایند.
مدیرعامل بانک ملت، نرخ سود تسهیلات کارت اعتباری مذکور را ۱۸ درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن را ۱۲ تا ۳۶ ماه ذکر کرد. وی اظهار داشت: مقاطع صدور صورتحساب به صورت ماهیانه خواهد بود و دارنده کارت در صورتیکه تا ۷ روز پس از صدور صورتحساب نسبت به تسویه بدهی خود اقدام نماید به میزان خالص تسهیلات تسویه شده، اعتبارکارت وی مجددا شارژ خواهد شد ، در غیر این صورت تقسیط بدهی حداکثر تا ۳۶ ماه انجام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار