بازدید 11120

بهترین شریک تجاری «امارات تاور جمیرا» معرفی شد

کد خبر: ۶۲۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 19 September 2016
 آژانس مسافرتی دلتابان برای نخستین بار در ایران و خاورمیانه توانست گواهینامه بهترین شریک تجاری را از سوی هتل امارات تاور جمیرا دریافت کند. این آژانس مسافرتی به عنوان تنها نماینده رسمی هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا، سابقه طولانی همکاری با این مراکز اقامتی را در کارنامه کاری خود دارد.

هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا به‌عنوان برندی مشهور و شناخته شده با بیش از 21هتل درسرتاسر جهان طرفداران بی‌شماری دارد.
 
هسته اولیه هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا در سال 1997 پدیدار شد که تا امروز به دلیل سرویس‌دهی و خدمات لوکس و سطح بالایی که به مسافران کشورهای مختلف دنیا عرضه داشته، جوایز بسیاری را دریافت کرده و از این برند در محافل و رویدادهای گوناگون تقدیرهای زیادی صورت گرفته است.
 
هتل 5ستاره امارات تاور به عنوان یکی از بهترین مراکز اقامتی برند جمیرا در شهر دبی و در خیابان شیخ زائد واقع شده است. این هتل علاوه بر اتاقهای لوکس و سرویس‌دهی بی‌نظیر به مسافران به دلیل لابی بزرگ و مجللی که در اختیار دارد به مکانی مهم برای قراردادهای تجاری شرکت‌های بزرگ این شهر و کشورهای دیگر تبدیل شده است. برهمین اساس به آن لقب هتل بیزینسی نیز داده‌ شده و به عنوان یکی از نمادهای مهم این شهر به شمار می‌آید.
 
از سوی دیگر هتل امارات تاورجمیرا به دلیل ارائه خدماتی از قبیل پارک آبی و ترانسفر رایگان، سرویس رایگان به مراکز خرید و ساحل، مکانی جذاب برای اقامت خانواده‌ها محسوب می‌شود.
 
آژانس مسافرتی دلتابان، تنها نماینده رسمی جمیرا در ایران با تجربه طولانی همکاری با این مراکز اقامتی با فروش بالا و فرستادن مسافران بی‌شمار به این هتل، توانست از سوی امارات تاور جمیرا گواهینامه بهترین شریک تجاری را دریافت کند.  

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل