بازدید 4300
نشست خبری

برانکو:گفتم که استقلال تیم خوبی است ولی پرسپولیس من برتر بود

رحمتی مثل بیرانوند بهترین گلر است. وریا غفوری ملی‌پوش است. دیگر بازیکنان آنها مانند باقری، ابراهیمی، خسرو حیدری، کاوه رضایی و... ملی‌پوش هستند. اینکه جایگاه آنها کجاست، مبنی بر بد بودن آنها نیست و باید این را قبول کنیم.
کد خبر: ۶۲۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 16 September 2016
 پس از دربی ۸۳ تهران از تماشاگران این تیم تشکر کرد.

برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: یک دربی دیگر را پشت سر گذاشتیم و قبل از هر چیز باید از هواداران‌مان تشکر کنم که با بیشترین تعداد ممکن در این بازی حاضر شدند و در تمام بازی کنار ما بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم پرسپولیس گفت: این دربی به ما نشان می‌دهد که به هدف نهایی‌مان نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم! بازیکنانم به وظیفه‌شان عمل کردند، چون نهایت تلاش خود را کردند. همان‌طور که قبل از بازی گفتم، دربی هوای خاص خودش را دارد. استقلال هم نشان داد تیم خوبی است و باید به بازیکنانم به دلیل خواست و اراده و تمرکز بالای آنها تبریک بگویم. متأسفانه بازی را نبردیم، اما همین بازی به ما نشان می‌دهد که به هدف نهایی‌مان نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی در این ساعت به دلیل این درجه از هوا برای ما سخت بود، به‌خصوص باتوجه به سبک بازی ما، اما به ادامه راه امیدواریم که از حالا خودمان را برای بازی با سپاهان آماده می‌شویم.

وی درباره علت فیکس بازی کردن مهدی طارمی با وجود غیبتش در فصل آماده‌سازی اظهار داشت: موافقم. در خصوص طارمی که تازه چند روز پیش از شروع فصل به تیم ما اضافه شد و در تمرینات آماده‌سازی نبود. او در بازی اول با تعویض به میدان آمد و در بازی با صبا هم از ابتدا بازی کرد. پس از آن یک ماه در خدمت تیم ملی بود و مشخص است او هنوز آماده نیست. با این حال او آقای گل فصل گذشته بوده و بسیار خطرناک است. او بعد از بازی با سپاهان دوباره یک ماه به اردوی تیم ملی می‌رود و امیدوارم در ادامه فصل آماده‌تر شود.

برانکو در خصوص از دست دادن موقعیت‌های تیمش توسط بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا بازیکن دیگری نیست که به میدان بیاید و گل بزند، گفت: بله، داریم. وحید امیری که مصدوم است. نمی‌خواهم دنبال بهانه باشم که او چگونه بازی کرد، حالش بد شد و از بازی بیرون آمد. طارمی هم امیدوارم که در اردوی تیم ملی آماده شود و علیپور هم بازیکن جوانی است که هنوز نیاز به زمان دارد و بازی به بازی بهتر می‌شود. وحید امیری هم امروز به‌دلیل مصدومیتی که داشت نتوانست بازی کند. باید ببینیم مقابل سپاهان چه شرایطی دارد، چون او در بازی با چین به‌شدت مصدوم شد.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه انتظار می‌رفت تیمش سراسر هجومی باشد و چرا اینطور نشد، گفت: همین الان خبرنگار دیگری گفت ما شانس‌های زیادی داشتیم که گل نزدیم. شاید شما فکر می‌کنید ما باید مقابل استقلال 15 شانس گل داشته باشیم؟!

وی افزود: دیروز هم در خصوص کیفیت استقلال صحبت کردم و اکنون تکرار می‌کنم که دروازه‌بان آنها در کنار بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران است. وریا غفوری ملی‌پوش است. دیگر بازیکنان آنها مانند باقری، ابراهیمی، خسرو حیدری، کاوه رضایی و... ملی‌پوش هستند. اینکه جایگاه آنها کجاست، مبنی بر بد بودن آنها نیست و باید این را قبول کنیم.

این مربی کروات یادآور شد: لیگ یک ماه تعطیل بوده و باید فرصت بدهیم تیم به فرم خود برگردد. من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و مدافعان هم خوب عمل کردند. فکر می‌کنم در بخش عمده بازی، ما برتر از حریف بودیم. به هر حال هر تیمی در دقایقی از بازی برتر است، اما در مجموع این بازی امیدواری را به من داد.

برانکو درباره اینکه پرسپولیس بعد از تعطیلات اُفت کرده و آیا دلیل آن نداشتن بازیکنان ملی‌‌پوشی است که از هفته بعد بازهم آنها را در اختیار ندارد و چرا پرسپولیس در نیمه دوم فقط در زمین خودش بود و فقط روی چند ضد حمله موقعیت داشت، خاطرنشان کرد: بنده تا حدی با نظر شما موافق هستم. البته طبیعی است که تعطیلات طولانی روی تیم تأثیر می‌گذارد. هیچ مربی و هیچ تیمی وجود ندارد که در این تعطیلات فرم اصلی‌اش را حفظ کند، به خصوص وقتی پنج شش بازیکن خود را ندارید.

وی با یادآوری اینکه برنامه تمرینات تیم ملی با باشگاهی متفاوت است، افزود: به همین دلیل گفتم که از بازیکنانم راضی‌ام و بخش اعظم بازی را ما کنترل می‌کردیم. بخش دیگری از بازی را هم استقلال کنترل کرد، اما در نهایت آخر بازی دست ما بود که موقعیت هم ایجاد کردیم. با این حال ما هنوز فضای کافی را برای استفاده از بازیکنان مانند طارمی، احمدزاده و مسلمان داریم. بازهم می‌گویم این دربی است و استقلال هم کیفیت خودش را دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل