بازدید 4674

خطرات داعش نگری و وهابیگری

کمال الدین پیرموذن
کد خبر: ۶۲۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 16 September 2016
بدون تردید اگر اداره امور جهان به صاحبان فرهنگ واگذار شود دنیای امروز ما، دنیای صلح و سلم و دوستی بود و عداوت و خشونت و دشمنی و خونریزی که ریشه در بی فرهنگی دارد، در آن جایی نداشت. در آن صورت جهان امروز شاهد ظهور اندیشه ای نبود که با زورمداری وحشیانه بریدن سر مردم مظلوم را توسط نوجوانان؟!  نضج می دهند، روز و شب بر سر طفل و کهنسال ها بمب می ریزند و یا اُورد داده و رجز و فریاد می زنند که ایران، مواضع خود را در خصوص جنگ یا صلح با کشور جانی و وهابی پرور مشخص کند.

ملت صاحب تمدن و دلاور ایران، در طول تاریخ پرفراز و نشیب خود اثبات کرده است که تهاجم هیچ بیگانه ای را بر نمی تابد و اجازه توفیق و سلطه قدرت های خارجی و نظامی را در صحنه ایران به احدی نمی دهد. امروز نیز مردم ایران، به رغم همه دشواری ها، سختی ها و اختلاف سلایق موجود در عرصه سیاست، در برابر تهاجم هر بیگانه ای و جسارت هر دولتی از جمله عربستان سعودی و حامیان آن، صف های آهنین خود را مستحکم تر از گذشته برپا خواهد شد و اجازه عبور از سد استقلال و آزادی خویش را به احدی نخواهد داد.

دل بستن به ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه  پر نشاط و پویا و متنوع ایران و سو استفاده از آن خیال خامی بیش برای شرارت طلبان نخواهد بود.

ملت بزرگ ایران اسلامی، متحد و یکصدا ضمن ایستادگی  در دفاع از حریم استقلال و آزادی ملک و ملت ایران زمین، اشعار می دارد که مواضع تازه حاکمان مستبد و خونریز عربستان سعودی که فشار حامیان رژیم صهیونیستی در پشت آن نمایان است، تهدیدی علیه صلح و امنیت جهانی است و ضروری است همه ملت های حق طلب و آزاده جهان در برابر این آتش افروزی و بی خردی بایستد و اجازه ندهند این اندیشه خشونت طلب ناصواب بر جهان غالب شود که زور و تهدید و ثروت، حاکم اصلی بر دنیاست و اندیشه جنگ طلبانه را در دنیایی که بیش از هرچیز به صلح و دوستی و مدارا محتاج است، طرح کنند.

ملت بزرگوار ایران که همواره صلح و امنیت و عدالت را برای ملت ها به ویژه همسایگان خود خواسته است در برابر  بیگانگان جان خود را تیری می نهد که هریک کار صدها، صدهزاران تیر را می
کند.

متاع پیشبرد سیاست های خشونت طلبانه در پوشش مبارزه با تروریسم توهم شیعی در جهان آگاه امروز بازار و خریداری ندارد و دنیا امروز در یافته که قدرتمند واقعی کسی است که خردمندانه گام بردارند، هنرمندانه بین دول ملل پل بزند، از شم استنباط صحیح مسایل بهره مند باشد. حقوق مردمان (مسلمان، غیرمسلمان، سنی و شیعی و خاصه حجاج ) را مقدم شمارد، جنگ افروزی را به کناری نهد و خیر و سعادت همگان را خواستار باشد.

کثرت جنگ افزار و سلاح، درشت گویی و تهدید، صاحب زر و نفت بودن با پول دهن ها را بستن، چشم فروبستن بر جنایات رژیم های نژادپرست و اعمال فشار علیه ملت های صاحب استقلال (یمن و سوریه و بحرین و...) قدرت واقعی نیست. قدرت واقعی ازآان ملتی است که صاحب سرمایه های معنوی و فرهنگی، ایمان و عقیده ای ناب الهی،اراده ای  استوار و روحی تسخیر ناپذیر باشد. و ملت بزرگ ایران در میان ملل جهان، با برخورداری از رهبری حکیم، در صفوف مقدم این عرصه قرار دارد، ما ایستاده ایم.

از ملت رشید ایران و از تمام  انسان های آزاده و دارای فطرت انسانی در کشورهای اسلامی و در هر کجای دنیا می خواهم، به هر طریق ممکنه با قابلیان زمان به مقابله برخیزند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل