بازدید 3044
۱

پاداش ویژه برای استقلالی ها در صورت شکست پرسپولیس

کد خبر: ۶۲۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 14 September 2016
مدیرعامل باشگاه استقلال از پرداخت ویژه به بازیکنان این تیم در صورت شکست دادن پرسپولیس خبر داد.
به گزارش تابناک ورزشی،سید رضا افتخاری  مدیرعامل باشگاه استقلال درباره پاداش بازیکنان استقلال پس از دربی گفت: برای این موضوع جلسه ای را حامی مالی باشگاه داشتیم و تصمیم گرفتیم بعد از پیروزی در دیدار روز جمعه پاداش قابل توجهی به بازیکنان و کادرفنی پرداخت کنیم.
او افزود: شرایط تیم روز به روز بهتر می شود و این بهبود شرایط تیم از وضعیت بازی ها مشخص است. در بازی با ماشین سازی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و بازیکنان پیشرفت محسوسی داشتند که فرصت های گل زیاد نشانه مشخصی برای آن است که در بازی های قبلی آن را ندیده بودیم. اطمینان دارم که استقلال در ادامه مسابقات شرایطی بهتر از این پیدا خواهد کرد و حرکت صعودی به سمت بالای جدول را آغاز می کند. هر زمان هم که هر گونه نیازی برای کمک باشگاه لازم باشد، باشگاه برای حل مشکلات از هیچ کوششی دریغ نمی کند. انسجام بین کانون هواداران و پیشکسوتان نیز باعث افزایش روحیه تیم و بازیکنان می شود.
افتخاری در ادامه تصریح کرد: بخشی از مبلغ قرارداد کادرفنی در روزهای آینده پرداخت خواهد شد. همچنین با درخواست سرمربی محترم، آقای بهتاش فریبا و دو بازیکن امید و دو بازیکن بزرگسال به جمع آبی پوشان اضافه شدند. این بازیکنان با تشخیص کادر فنی در ادامه بازیها برای استقلال به میدان خواهند رفت.




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
استقلالیهاناراحت نباشندانشااله درلیگ یک قههرمان میشن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی