بازدید 3518

قیمت طلا افزایش یافت

در پی انتشار اظهارات مقامات فدرال رزرو و کاهش احتمال افزایش نرخ بهره در نشست هفته آینده بانک مرکزی آمریکا، قیمت طلا افزایش یافت.
کد خبر: ۶۲۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 13 September 2016
در پی انتشار اظهارات مقامات فدرال رزرو و کاهش احتمال افزایش نرخ بهره در نشست هفته آینده بانک مرکزی آمریکا، قیمت طلا افزایش یافت.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، پس از آنکه اظهارات مقامات ارشد فدرال رزرو آمریکا احتمال افزایش نرخ بهره در هفته آینده را کاهش داد، قیمت طلا امروز با افزایش مواجه بود.

لیل برینارد، رئیس هیئت مدیره فدرال رزرو آمریکا دیروز گفت، فدرال رزرو نباید خیلی سریع حمایت از اقتصاد آمریکا را متوقف کند. این اظهارات این احتمال را تقویت کرد که بانک مرکزی آمریکا در نشست هفته آینده خود تغییری در نرخ بهره نخواهد داد.

یوئیچی ایکه میزو، رئیس بخش تجارت کالای استاندارد بانک در ژاپن گفت: «بعد از اظهارات مقامات دیگر فدرال رزرو در مورد لزوم افزایش نرخ بهره، این اظهارات تا حدی توازن را برقرار می کند.»

وی افزود: «طلا هنوز در همان محدوده 1300 تا 1400 دلاری قرار دارد. من فکر نمی کنم که ما تا قبل از نشست فدرال رزرو در هفته آینده، شاهد تغییر قیمت عمده ای باشیم.»

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با حدود 0.1 درصد افزایش به 1328 دلار و 50 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز با نیم درصد افزایش به 1332 دلار و 20 سنت رسید.

تجار احتمال افزایش نرخ بهره در ماه سپتامبر را از 24 درصد به 15 درصد کاهش دادند.

جیمز استیل، تحلیلگر اچ اس بی سی در این باره گفت: «در حالی که احتمال افزایش نرخ بهره در بازار کاهش یافته، اگر قیمت نفت تثبیت شود، قیمت طلا حداقل تا برگزاری نشست هفته آینده فدرال رزرو کاهشی را شاهد نخواهد بود.»

افزایش شاخص ها در جلسه گذشته در وال استریت موجب شد تا شاخص ها در بازارهای آسیایی امروز شاهد رشد باشد.

سم لافلین، تحلیلگر بازار طلا گفت: «طلا در محدوده قیمت 1320 تا 1325 دلار از سطح حمایت گسترده ای برخوردار خواهد بود در حالی که سطح مقاومت در رقم 1340 دلار خواهد بود.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار