بازدید 3751

حیدری: با 5 بازی نمی شود شق القمر کرد!

کد خبر: ۶۲۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸ 11 September 2016
  مدافع -‌هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سرانجام یک روز بدشانسی‌های ما تمام می‌شود.
به گزارش تابناک ورزشی، خسرو حیدری در خصوص تساوی امروز استقلال مقابل ماشین‌سازی و اعتراض هواداران گفت: دست تک‌تک هواداران را می‌بوسم، با اینکه امروز روز تعطیل نبود استقبال خوبی از بازی کردند. امروز یک استقلال متفاوت را دیدید. ما در تعطیلات زیر نظر مربی بدنساز تمرینات مناسبی را پیگیری کردیم و به شرایط خوب بدنی رسیدیم.

وی ادامه داد: امروز بدشانسی آوردیم، اما این بدشانسی‌ها همیشگی نیست و بالاخره تمام می‌شود. 5 هفته است که نتوانستیم بازی‌مان را ببریم و امروز هم چندین و چند موقعیت خوب ما گل نشد. وقتی توپ‌های  ما گل نمی‌شود  تحت فشار قرار می‌گیریم.

مدافع -‌هافبک استقلال تصریح کرد: تماشاگران همیشه حق دارند اما آنها باید پشت منصوریان که از خانواده استقلال هم هست بمانند و او را حمایت کنند. با 4،5 بازی نمی‌توان شق القمر کرد. از ترکیب سال گشذته شاید کمتر از 20 درصد باقی مانده و این یعنی 80 درصد تیم دستخوش تغییرات شده است.

حیدری با بیان اینکه در یک ماه گذشته تمرینات خوبی را سپری کردیم، یادآور شد: خوشحالیم که از نظر بدنی تیم در شرایط مناسبی قرار گرفته است، در بازی امروز ماشین‌سازی به جز یکی‌دوصحنه موقعیت آنچنانی نداشت. از موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکردیم ولی جوانان‌مان عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: امروز مجید حسینی جوان را در ترکیب تیم‌مان دیدیم که بر این باوریم او بازیکن آینده‌داری است و همانطور که منصوریان گفته است، اشتباه برای تیم است و اگر هر فردی اشتباه کند تیم اشتباه کرده اما به هر حال این بدشانسی‌ها از تیم می‌روند.

بازیکن استقلال در خصوص تعویض فرشید اسماعیلی خاطرنشان کرد: فرشید خودش خواست که تعویض شود ما جوانان خوبی داریم. سیدمجید حسینی عالی بود و سایرین هم خوب کار کردند. به نظرم تیم خیلی خوب شده است و روز جمعه یک استقلال خوب را خواهید دید.

حیدری در خصوص تعطیلی‌های بلندمدت لیگ گفت: قطعا این موضوع بر روند کاری تیم‌ها تاثیرگذار است اما مهمترین نکته صعود تیم ملی به جام جهانی است. حتی اگر به قیمت لطمه خوردن به لیگ باشد، همه باید منافع تیم ملی را درنظر بگیرند و در کنار تیم ملی باشند.

وی در خصوص بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس و اینکه آیا شرایط جدول تاثیری در روند این بازی دارد، گفت: شاید در 90 درصد بازی‌هایی که با پرسپولیس داشتیم ما صدر جدول بودیم و آنها پایین‌تر از ما بودند و خیلی‌ها فکر می‌کردند که ما باید 4،5 گل بزنیم اما شرایط این بازی اصلا ربطی به جدول رده‌بندی ندارد و یک بازی خاص است. بازی‌های این‌چنینی شرایط خاص خود را دارند و به سبب هیجانی که دارد ارتباطی با جدول رده‌بندی نخواهد داشت.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر