بازدید 3617
۲
بازتاب

حمله واعظ‌ به وزیر: بضاعت مدیریت خودت4مدال است،نه بضاعت ورزش ما

مدیریت ضعیف گودرزی در طول 3 سال اخیر باعث شد نتوانیم در ریو عملکرد خوبی داشته باشیم. هرج و مرجی که در فدراسیون‌ها وجود دارد به دلیل همین مدیریت ضعیف است. متاسفانه او به عملکرد ضعیفش هم اعتراف نمی‌کند.
کد خبر: ۶۲۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 05 September 2016
امیررضا واعظ آشتیانی قائم‌مقام پیشین سازمان تربیت بدنی در تازه ترین موج انتقادهایش سراغ وزیر ورزش رفته است و او را به سبک همیشگی خود به باد انتقاد گرفته تا بار دیگر در رسانه ها مطرح شود.

به گزارش تابناک ورزشی، این مدیرعامل اسبق استقلال درباره نقش وزارت ورزش در نظارت بر فدراسیون‌های ورزشی گفت: زمانی که وزارت ورزش تاسیس شد هدف این بود که مجلس شورای اسلامی بتواند بر عملکرد وزیر ورزش نظارت داشته باشد. از طرفی دیگر وزارت ورزش هم نظارت بر عملکرد فدراسیون های ورزشی را بر عهده دارد.

وی افزود: در تمام دنیا فدراسیون‌های ورزشی زیر مجموعه کمیته ملی المپیک هستند و وزارت ورزش سیاست‌گذاری‌های کلان ورزش را بر عهده دارد. اما در ایران وضعیت به گونه‌ای دیگر است . ضمن اینکه حتی نظارت مجلس بر عملکرد وزارت ورزش به خوبی صورت نمی‌گیرد. با تاسیس وزارت ورزش برخی نمایندگان به جای نظارت بر عملکرد وزارت ورزش، نگاه منفعت‌طلبانه‌ای نسبت به این موضوع داشتند. 

قائم‌مقام پیشین سازمان تربیت بدنی با اشاره به اینکه حضور این نمایندگان در هیئت‌مدیره‌ باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ضررهای جبران‌ ناپذیری را به این دو باشگاه وارد کرده تصریح کرد: در حال حاضر استقلال و پرسپولیس بدهی‌های سنگینی دارند و شاید اگر نگاه منفعت‌طلبانه این نمایندگان نبود چنین بدهی‌های سنگینی هم به وجود نمی‌آمد.

واعظ آشتیانی درباره اینکه گفته می‌شود ورزش را باید به افراد ورزشی سپرد گفت: در طول سال‌های پس از انقلاب ورزشی‌ها تصمیم‌گیرنده اصلی در ورزش بودند و اگر در حال حاضر ورزش کشور دچار یک بحران شده به دلیل مدیریت همین مدیران ورزشی‌ است. زمانی که گودرزی وزیر ورزش شد عنوان کرد که ورزشی‌ها باید در راس فدراسیون‌ها قرار بگیرند. اما این شعار تنها برای سرپوش‌گذاشتن بر عملکرد او بود. نصرالله سجادی 3 دهه در ورزش کشور حضور داشته اما چه کار مهمی در این مدت انجام داده است. در ورزش باید مدیران کار آزموده و متبحر در اقتصاد ورزشی حضور داشته باشند. 

حمله واعظ‌ به وزیر: بضاعت مدیریت خودت4مدال است،نه بضاعت ورزش ما

وی ادامه داد: من هیچ عملکرد خردمندانه‌ای از وزیر ورزش ندیدم. متاسفانه او در چیدن تیمش به درستی عمل نکرده و افراد ضعیفی را انتخاب کرده است. البته در ابتدا تلاش کرد با لمپنیسم ورزشی برخورد کند اما مشاورانش او را از این کار ترساندند.
واعظ ‌آشتیانی درباره عملکرد کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو تصریح کرد: مدیریت ضعیف گودرزی در طول 3 سال اخیر باعث شد نتوانیم در ریو عملکرد خوبی داشته باشیم. هرج و مرجی که در فدراسیون‌ها وجود دارد به دلیل همین مدیریت ضعیف است. متاسفانه او به عملکرد ضعیفش هم اعتراف نمی‌کند. گودرزی می‌گوید بضاعت ورزش ما تنها 4 مدال است، اما به نظر من این 4 مدال بضاعت مدیریت او بوده است. 

رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه‌سواری با بیان اینکه در راس فدراسیون‌های ورزشی افرادی حضور دارند که دیگر کارآمد نیستند اظهار داشت: ورزش ایران به حضور نیروهای جوان و کارآزموده نیاز دارد. اما به این نیروها بهایی داده نمی‌شود. ضمن اینکه قانون می‌گوید حضور افراد دوشغله، بازنشسته و دو تابعیتی در ورزش ممنوع است، اما مسئولان ورزش کشور اهمیتی به قانون نمی‌دهند و نسبت به آن بی احترامی می‌کنند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
واقعا اين گودرزي ورزش رو مي شناسه . يا به خاطر قحط رجال وزير ورزش شد.
امروز باز هم طبق معمول وزیر ورزش حرفش را عوض کرد....؟؟!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل