بازدید 8113
۱
سوژه

کارشناس فوتبال تلویزیون،عضو هیات داوران جشن خانه سینما شد!

نام حاج رضایی در کنار گلی امامی نویسنده، محمد قوچانی روزنامه نگار سیاسی و محیط طباطبایی تاریخ پژوه دیده می شود.کمال تبریزی در اظهارنظری عجیب در واکنش به انتقادها و اعتراض ها گفته است: علاقه‌مند بودیم همه‌ گروه‌هایی که در حوزه‌ فرهنگی و هنری فعال هستند؛ جزو داوران نهایی ما باشند!
کد خبر: ۶۲۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 04 September 2016
هجدهمین جشن خانه سینما به مرحله نهایی داوری نزدیک شده است و این در حالی است که یک منتقد فوتبال در میان اعضای هیات داوران دیده می شود! 

به گزارش تابناک ورزشی، ترکیب داوران مرحله نهایی این رویداد هنر هفتم باعث انتقاد اهالی این رشته هنری شده است. گفته می شود که این ترکیب داوری هیچ ارتباطی با سینمای ایران ندارد و شبیه یک شوخی است. اما چهره ورزشی که در بین اسامی سرشناس هیات داوران دیده می شود امیر حاج رضایی کارشناس محبوب و خوش بیان فوتبال در تلویزیون است که مشخص نیست با چه تخصصی قرار است فیلم های سینمایی را قضاوت کند!

فرهاد توحیدی، فریدون جیرانی، فرشته طائرپور و سعید عقیقی سینماگرانی هستند که درمیان داوران دیده می شوند اما در میان این جمع 15 نفره، گلی امامی نویسنده کتاب، احمد محیط‌ طباطبایی تاریخ پژوه، محمد قوچانی روزنامه نگار، شهین مولاوردی معاون امور زنان رئیس جمهور و امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال حضور دارند!

کارشناس فوتبال تلویزیون،عضو هیات داوران جشن خانه سینما شد!
 
کمال تبریزی در اظهارنظری عجیب در واکنش به اعتراض ها گفته است: «علاقه‌مند بودیم همه‌ی گروه‌هایی که در حوزه‌ی فرهنگی و هنری فعال هستند؛ مثلا نمایندگانی از شورایعالی انقلاب فرهنگی، کمیسیون فرهنگی و... جزو داوران نهایی ما باشند اما چون اغلب این افراد،گرفتار بودند و در مقطع مشخص شده نمی‌توانستند، فیلم‌ها را ببینند، این امکان فراهم نشد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یعنی چی؟؟ یکی بیاد بگه این ینی چی؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل