بازدید 51807

خواهر زاده بی تجربه معاون رئیس جمهور مدیرعامل پتروشیمی شده است/ این فرد با حقوق میلیونی،حتی سه بار هم در محل پتروشیمی حضور پیدا نکرده است

به گفته یک منبع مطلع، این فرد از ابتدای ورود به پتروشیمی اقدام به خرید تعداد قابل توجهی خودرو برای مدیران و خود کرده است، همچنین سه هیات مدیره موظف از اطرافیان خود را نیز در این پتروشیمی وارد کرده اند و حقوقهای میلیونی را به این افراد هر ماه پرداخت می کنند.
کد خبر: ۶۲۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 04 September 2016

هر دم از این باغ بری می رسد، چند ماه گذشته بود که موضوع افشای حقوق‌های کلان برخی از مدیران دولتی پیش آمد. عده ای از ناظران سیاسی گفتند که این کار را جریانات مخالف دولت در این برهه زمانی انجام دادند که از قِبَل آن بتوانند دولت حسن روحانی را با مساله سوء استفاده اقتصادی از بیت المال که در جامعه ایرانی پاشنه آشیل هر فرد، جریان و دولتی می‌تواند باشد- مورد سرزنش قرار دهند، از آن سو هم دولتی ها، اصولگرایان شورای شهر را به سوء استفاده های اقتصادی متهم کرده اند.

باین حال به نظر می رسد که ماجرای افشاگری ها قرار نیست به این زودی ها تمام شود و پیش بینی می شود حداقل تا زمان انتخابات مواردی از این دست از سوی دو جناح انتشار یابد، اما افشای فساد در قسمت های مختلف کشور جدای از رقابت های انتخاباتی که اکنون دستمایه دو جناح بر علیه یکدیگر شده است، فوایدی نیز دارد.

افشای اینگونه موارد حداقل فایده ای که برای کشور دارد این است که بسیاری از فساد های زیر پوستی که در بخش های مختلف وجود دارد و یا در حال انجام است برای افکار عمومی روشن می شود.

در یکی از از تازه ترین تخلفات که اخیرا رخ داده است، یکی از منسوبان یکی از معاونان رئیس جمهور با اعمال نفوذ در یکی از مهم ترین مراکز اقتصادی کشور توانسته است مبالغ هنگفتی از منابع کشور را هدر دهد.

در همین ارتباط یکی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: این معاون  رئیس جمهور یکی از بستگان نزدیک خود که گفته می شود خواهر زاده وی است را  در یکی از مراکز پتروشیمی کشور به عنوان مدیر عامل پتروشیمی منصوب کرده است.

به گفته این نماینده این فرد در حال حاضر به عنوان مدیر عامل بدون داشتن کوچکترین سابقه ای مشغول شده و در عرض شش ماه بعد از انتساب سه بار هم در آنجا حضور نداشته و در دفتر تهران مستقر می باشد، این فرد که گفته می شود از حقوق های دریافتی کلان نیز برخوردار هستند از ابتدای شروع به کار خود،اقدام به هدر دادن بیت المال کرده اند.

به گفته این شاهد عینی، این فرد از ابتدای ورود به پتروشیمی اقدام به خرید تعداد قابل توجهی خودرو برای مدیران و خود کرده است، همچنین سه هیات مدیره موظف از اطرافیان خود را نیز در این پتروشیمی وارد کرده اند و حقوقهای میلیونی را به این افراد هر ماه پرداخت می کنند.

این نماینده مجلس گفت: نکته قابل توجه این است که با ورود این افراد بسیاری از افراد با تجربه و مدیر از این مجموعه اخراج شده اند، و شرایطی ایجاد شده است که مجموعه در حال سوق داده شدن به ورطه ورشکستگی است، و تمامی این کار ها صرفا به دلیل نزدیکی به آقای معاون رخ داده است.

این منبع آگاه در ادامه در خصوص هزینه هایی که شده است گفت: تنها برای خرید خودرو در این مجموعه تا کنون حدود 500 میلیون تومان هزینه شده و تنها سه خودرو وارداتی برای در اختیار قراردادن مدیران خریداری شده است علاوه براین چند خودرو شاسی بلند هم از ماهشهر خریداری شده و یا سفارش خرید آنها داده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۲۱۷
انتشار یافته: ۶۰
این نماینده عزیز که درد هدر رفت بیت المال رو داره ، در دو دوره رئیس جمهور پیشین کجا بودند؟؟

حالا چه اتفاقی افتاده که افشا گری میکنن؟ به خاطر درد مردم یا چیز دیگه؟؟
روحانی متشکریم
مرگ بر غارتگر بيت المال
اینکه طرف لیاقت و دانش این کار رو داره یا نه نمیدونم و باید کارشناسان بررسی کنند ولی 500 میلیون برای خرید چند خودرو در شرایط فعلی پولی نیست. حتی خودروی داخلی هم که به درد اون منطقه بخوره بالای 100 میلیون تومنه! البته درگیری جناحی و افشاگری علیه همدیگر از جهاتی برای مردم عادی خوب شده چون فساد هر دو طرف رو میشه و همه زیر ذره بین هستند
هر کس خواهزاده یا پسرخاله بیکار دارد میشود مدیرعامل یکی از شرکتهای خصولتی نوش جان عجب مملکتی خوبی است
هزار فامیل رو کی یادشه؟
بر فرض صحت موضوع یقینا غلط است و باید برخورد شود. سوال : وقتی احمدی نژاد یک جوان کم تجربه به نام مهرداد بذرپاش را مدیر عامل ایران خودرو بزرگترین مجموعه صنعتی کشور کرد کسی اعتراضی کرد؟!!!!. تازه معلوم نیست این جوان چه جوری عضو هیئت رئیسه مجلس هم شده ؟!!. این انتقادات همه بخاطر انتخابات است و رنگ و بوی اخلاص و خدایی ندارد. در نهایت مردم روحانی را مجددا انتخاب میکنند . خوبه که ما مردم همه جورشو دیدیم.
تابی جون کجایی که ببینی چطور از بیت الحال استفاده میکنن
همه پتروشیمیا اینطوری هستن فقط باید نشست و گریه کرد
روحانی مچکریم
راه حل منطقی برای این معضل:
پس از بکار آمدن هر دولت، برای جمیع اقوام و خویشاوندان و آشنایان دولتی ها، حقوق مکفی در نظر گرفته شود، تا دیگر مراکز حساس اینچنینی به ورشکستگی سوق داده نشود.
باور کنید هزینه اقتصادی پیشنهاد بنده بسیار پایین تر از خسارات وارده به اقتصاد کشور خواهد بود...
اخراج ! آقا اخراجش کنید .
این معاون ریس جمهور اسم نداره. اون پتروشیمی اسم نداره. این چه طرز خبر نوشته.
خوب فقط همین!
چی الان باید بگیم؟ بگیم نوش جونش!
دایی این اقازاده کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در عرض شش ماه بعد از انتساب سه بار هم در آنجا حضور نداشته و در دفتر تهران مستقر می باشد، این فرد که گفته می شود از حقوق های دریافتی کلان نیز برخوردار هستند از ابتدای شروع به کار خود،اقدام به هدر دادن بیت المال کرده اند.
دسته گل براي گلمرادي كه از مديران بومي حمايت مي كند !!
نوش جانش. ایشان (نماینده سابق) چرا زمانی که نماینده بودند از این حرف ها نمی زدند.
این افشاگری نیست . سرکار گذاشتن مردم است. اگر راست می گوئید نام و نشان کامل معاون و منسوبینش را بگوئید تا همه فاسدان حساب کار دستشان بیاید .
از یک نفر پرسیدند قیمه با (ق) است یا (غ)؟ گفت: قیمه با گوشت و لپه است!
بشمارید ببینید چند تا "یکی از ..." توی متن است!
به همین دلیله که باید جلوی مطبوعات گرفته بشه. چون با این افشاگریها فقط آب به اسیاب دشمن ریخته میشه و تجربه ثابت کرده که تاثیری هم در وضعیت مملکت نداره. پس خواهشا اینگونه خبرا رو منتشر نکنید .
زمان احمدی نژاد یه ینده خدایی تو پتروشیمی بندر امام تو ماهشهر تو دفتر یکی از زوسا یه میز کوچیک گذاشته بود و کتاب میخوند. فکر کنم هر سه ماهی یه کتاب صد صفحه ای رو خوند و با خوندن دو تا کتاب یه پست مدیریتی تو پتروشیمی بندر امام گرفت و الآن مدیر عامل یکی از پتروشیمی های بزرگ کشور شده.
اگه حقیقت رو میگین چرا اسم رو نمی گین؟؟؟
اینها همش تقصیر دولت قبلیه الکی جو را خراب نکنید امار را نگاه کنید
همين كارا ها رو ميكنن كه هر روز شركت هاي و صنعتي هاي كشور ورشكست و تعطيل ميشن. مسولين بي تجربه و بي لياقت. كسايي كه فقط بلدن روبان افتتاح قيچي كنن
لطفا توهین نکنید اولا تقصیر دولت قبل دوما اینها ذخایر انقلابن سوما افشای این اخبار جنبه سیاسی دارد وفقط نیت تخریب دولت رو دارن {جواب اقای نوبخت }
با این مدیران می بایست مثل کره شمالی برخورد کرد. جلوی پدافند گذاشت و اعدام کرد تا دیگر کسی هوس خوردن بیت المال به سرش نزند.
کاشکی در دولت بعدی، دولتمردان از منسب دادن به فامیل هاشون واقعا دوری کنند. جلوه ی بسیار ناخوشایندی داره
بازرسی ها کجاست؟ بساط فساد را بر چینید.قبل از اینکه دیر شود هشیار باشید......
در شرکت نفت نیز از خواهر و غیره زیاد است که پست مدیریتی اعطاء شده است .چه کسی جرات داره حرفی بزنه؟
اقدام شما بسیار ناپسند است اگرمستندی دارید لطفا با ذکر نام نماینده ،معاون موردنظر ومدیر مربوطه بابیان سوابق وتحصیلان او اقدام نمایید وگرنه این شبهه افکنی بوده وشرعا وقانونا موجب ضمان میگردد
یه آدرس میدادی،رئیس جمهور شصتا معاون داره و مملکت هزارتا پتروشیمی(این نشد خبر)
لطفا یک جایی را در این مملکت معرفی کنید من برم انجا که از این خبرهای دزدی و اختلاس رانت خواری فساد وفحشا ...اقازاده خواهر زاده وعمه زاده و....نشنوم
فقط اونجا نیست. احتمالا یکی با ایشون لجبازی کرده که الان شما خبر داری. تو مجموعه ما هم همینه شد ه فامیل بازی. همه جا همینع
این که همش شد :شنیده شد@ گویا بنظر میرسد@ نه اسمی از پتروشیمی ونه نامی از طرف این که نشد افشاگری.فبلاً اسم به اختصار قید میشد الان که جای اسم سفید ه یعنی هر کسی رو دوست داری جایگزین کن.
تابناک تو رو بخدا در لفافه صحبت نکن. نگذار پای ما به خبرگزاری های بیگانه باز بشه. واضح و شفاف خبررسانی کن.
احتمالاً جزو پتروشیمی هایی هست که با IPCهای جدید قراره در اختیار خارجی ها قرار بگیره دارن فضا رو براشون آماده می کنن
آقا شک نکنید که تقصیر احمدی نژاد است
بیچاره آقای روحانی چقدر اذیتش کردن.
اين نماينده دلسوز يه هوي همه اينها را متوجه شده است!!!
تابی جون! اینها وقت طی کردن پلکان ترقی رو ندارند. وقتشون ارزش داره . میخوان هر چه زودتر بارو بنه رو ببندن برن خارج . بخاطر همین دسوار آسانسور ترقی میشن.
از این خواهر زاده ها کم نیستن .... این یکی بدشانسی اورده که رسانه ای شده
اگر این روش رو از سالیان قبل رسانه ها شروع کرده بودند الان این همه فساد آشکار نداشتیم.
خدايا به كي شكايت كنيم؟ چرا وضعيت كشور اينجوري شده؟ چرا از اول با رانت خواران و مفسدان برخورد جدي نشد كه ديگران جرات تكرار نداشته باشند؟ چرا مسئولين بالاتر مملكت برخورد نميكنند؟
واقعا دیگه حالم از شرایط به هم می خوره ، هر روز صبح میشنویم و میخوانیم فساد مالی و رانت خواری و...
فساد مالی آقایان سیاستمدار و پارتی بازیها و دیگر شرایط ، خدایا اینها واقعا مسلمانند ، پس ما چه کسایی هستیم که حتی نون حلال هم میبریم با ترس و لرز هست.
خدایا این مملکت که صاحبش امام زمان است اینجور مسائل مثل آب خوردن رخ می دهد یا واقعا این امام زمان فقط برای ما بدبخت و بیچاره ها هست.
خدایا خودت این مملکت را نجات بده ، فکر کنم که دیگه کار از بندگان و غیر بنده شما گذشته.
خداوندا خودت مارانجات بده.
این هم از دولت اعتدال .
دلیل فقر و عقب افتادگی کشور جز این نیست کجاست دلسوز ملک و ملت
این هم از دولت اعتدال .حالا یه عده میان میگن از دولت احمدی نژاد که بهتره .هم این بده هم اون بد .خدایا این مردم چه گناهی کردن
البته ایشان از سال 92 به عنوان بدو ورود معاون اقتصادی منطقه آزاد انزلی بودن که بلاخره بعد از کسب تجربه و به مدد دایی جان به پتروشیمی ... منتقل میشن باشد که ...
من دیونه شدم رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
یکی تو فکر عشقه یکی تو فکر یاره یکی همشیه مستو یکی منم که بیتو بیقراره یکی رسید به یارش یکی در انتطاره یکی داره میخنده به روزگاری که وفا نداره دلم میخواد که امشب امشبه پر ستاره بهت بگم عزیزم عاشقتم دوباره باز دوباره باز دوباره میگیرم دست تو رو که بگم عزیز من دیگه تو دفتردل اسم عشقو خط نزن هر کسی عشقو شناخت یه گل شقایقه بخون از ترانه هامواسه هر کی عاشقه دلم میخواد که امشب امشب پر ستاره بهت بگم عزیزم عاشقتم دوباره باز دوباره باز دوباره
فکر نمیکنید اینگونه اطلاع رسانی که مملو از رمز است (یکی از نماینده گان سابق یکی از معاونین رئیس جمهور یک کار خانه پتروشیمی و ......)اهانت به مخاطب باشد
واقعا متاسفم پس صلاحیت برای مشاغل حساس یعنی کشک بندپ رو بچسب
هر دم از این باغ بری می رسد
500 میلیون؟
خداوکیلی معلومه آدم مسلمونیه..اونقدر با اعداد نجومی در دولت قبل برخورد کردیم..که این مبالغ نشان از مسلمانی و دست پاکی طرف داره
بخدا این مملکت دیگه درست نمیشه
این قبیل پارتی بازی ها رو بزرگ و کوچیک فراوون دیدیم نه این که شنیده باشیم دیدیم حالا اینکه (خوشبختانه یا بدبختانه) از سر لج و لج بازی داره افشا میشه بحث دیگه ایه
پ نه پ! انتظار داری حقوق چند صد هزار تومانی بگیره؟ خب معلومه که مدیر عامل "یکی" از پتروشیمی های کشور که "یکی" از خواهر زاده های "یکی" از معاونان رئیس جمهور هست، حقوق میلیونی میگیره!
حالا پتروشیمی تحت نظر وزارت نفت بوده یا پتروشیمی تحت نظارت دیگران؟ افشاگری هم می کنید اقلا درست افشاگری کنید. به گفته شاهدان عینی و بر اساس اخبار شنیده شده که نمی شه افشاگری. شفاف صحبت کن. خاله زنک بازی که نیست.
حالا باید حدس بزنید ایشان کی هستند؟ این که نشد افشاگری . منم میگم در زمان رئیس جمهور قبلی شوهر عمه معاون وزیر کلی پول برداشته . حالا برو پیدا کن شوهر عمه جان کی بوده.
یکی ازمنسوبان- یکی ازمعاونان -یکی ازمهمترین مراکز اقتصادی - یکی از نمایندگان و... این خبرچقدر دقیق است که براحتی وسیله ای برای اتهام زنی می شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار