بازدید 48277
گزارش صدرنشینی شاگردان کی روش در پایان روز نخست مقدماتی جام جهانی2018

ایران2 - قطر0/برد دراماتیک با هدیه حریف وسوپرگل جهانبخش درجنگ 103دقیقه ای+ویدیو

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین گام خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی روسیه در قاره آسیا، سنگین ترین و طولانی ترین نبرد ممکن را مقابل تیم چندملیتی و حرفه ای قطر با پیروزی دیرهنگام و دراماتیک پشت سر گذاشت. شاگردان کی روش که در طول 90دقیقه با تکیه بر تنها تاکتیک خود یعنی ارسال های هوایی موفق به بازکردن دروازه میهمان بابرنامه نشده بود، در دقیقه 94 با استفاده از اشتباه گلر حریف در دفع توپ به گل سرنوشت ساز رسید و در دقیقه 100 نیز این فاصله را دو برابر کرد تا در نخستین روز صدرنشین گروه A بالاتر از کره جنوبی و ازبکستان بایستد.
کد خبر: ۶۱۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴ 01 September 2016
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 21 امشب در نخستین گام خود برای صعود به جام جهانی 2018 به مصاف عنابی پوشان قطر رفت و در یک نبرد ماراتن گونه به پیروزی حیثیتی و سرنوشت ساز رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان کارلوس کی روش که به عنوان تیم نخست آسیا در رنکینگ فیفا وارد میدان شدند، در طول بازی نمایشی دلچسب ارایه نکردند اما در پایان مسابقه با خوش شانسی و استفاده از اشتباهات حریف حرفه ای خود، هر سه امتیاز را با بهترین تفاصل گل برای خود ذخیره کردند.

تاکتیک ایران در این بازی که توسط کی روش ابلاغ شده بود، تنها ارسال های بلند روی دروازه قطر بود که هیچگاه ثمر نداد و بازیکنان تکنیکی ما را هم از تاثیرگذاری همیشگی خنثی کرد. نکته عجیب این بود که حتی با انجام هر سه تعویض ایران هم این شیوه شکست خورده و ناکام تغییر پیدا نکرد و نشان داد که مرد پرتغالی پلان دوم برای حمله و باز کردن دروازه حریف به شاگردانش آموزش نداده است.

در طول بازی تیم ایران ، هیچ خطر جدی و قابل ذکری جز موقعیت کریم انصاری فر در دقایق پایانی مسابقه روی دروازه قطر ایجاد نکردند و اگر اشتباه عجیب لکومنت نبود، چه بسا دو امتیاز از دیدار نخست از دست داده بودیم. با این حال بار دیگر رضاقوچان نژاد پیام آور شادی برای هواداران و دوستداران فوتبال ایرانی بود.

تیم قطر که پس از دریافت گل شوکه کننده اول، و دعوای شدیدی که پس از آن بین نیمکت نشینان دو تیم در گرفت سراپا حمله شد تا گل را در فرصت اندک باقیمانده جبران کند اما شوت مهلک و تماشایی جهانبخش اختلاف را دو برابر کرد و ایران را به تنهایی به صدر جدول در پایان روز نخست فرستاد.

جدول گروه اول در پایان روز نخست مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی

ایران2 - قطر0/برد دراماتیک با هدیه حریف وسوپرگل جهانبخش درجنگ 103دقیقه ای+فیلم



ترکیب ایران:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، احسان حاج‌صفی، رامین رضاییان، آندرانیک تیموریان، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه(67-وحید امیری)، سردار آزمون(83-کریم انصاریفر) و مهدی طارمی (75-رضا قوچان نژاد)

ترکیب قطر:
امین لکومنت،‌ عبدالکریم حسن، لوئیز جونیور، علی‌ اسد تهیمن، رودریگو تاباتا (70-اکرم حسن عفیف)، حسن الحیدوس، پدرو کوریرا، بوعالم خوخی، احمد یاسر عبدالرحمان، کریم بودیاف، سباستین سوریا. 

داور: پررا هتیکان کاناماگ (سریلانکا) ، کمک ها: پالیا جورج پریانگا و همت هونگا پالیتا (هر دو از سریلانکا)
تماشاگر: 90هزار نفر


دقیقه 2: ارسال زیبای جهانبخش نخستین توپ را به محوطه جریمه قطر فرستاد اما ضربه سر طارمی با برخورد به بدن بازیکنان مدافع حریف بلوکه شد.
دقیقه 12: سباستین سوریا در گوشه شش قدم صاحب توپ شد و پس از جاگذاشتن پژمان منتظری از زاویه بسته به سمت دروازه شلیک کرد که توپ در آغوش بیرانوند آرام گرفت.
دقیقه 17: قطری ها بار دیگر و این بار از جناح چپ نفوذ کردند و پس از اینکه حاج صفی با سرتوپ حریف جا ماند، شوت نه چندان محکم در آغوش بیرانوند قرار گرفت.
دقیقه22: سوریا بازیکن اروگوئه ای قطر دروازه بیرانوند را در موقعیت آفساید باز کرد.
دقیقه 32: بالاخره پس از دقایق زیاد تیم ایران موفق شد یک خطر روی دروازه قطر ایجاد کند اما فرار جهانبخش از جناح راست و شوت سنگین او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 35: حیدوس بار دیگر از جناح چپ نفوذ کرد و ارسال او به کرنر تبدیل شد. ارسال کرنر با خروج ناموفق بیرانوند توام شد اما با شانس بسیار در شلوغی محوطه جریمه ایران؛ توپ توس سیدجلال دفع شد.
دقیقه 39: اشکان دژاگه بخاطر خطا و تکل شدید روی پای سباستین سوریا با کارت زرد جریمه شد.
دقیقه 43: داور ضعیف سریلانکایی خطای واضح روی عزت الهی را نگرفت تا توپ به ضدحمله بسیار خطرناک تبدیل شود و تاباتا در موقعیت عالی توپ را از جناح راست به بالای دروازه ایران فرستاد.
دقیقه 53: کرنر کوتاه ارسالی جهانبخش در فعل و انفعال به گل تبدیل شد اما توپ از بیرون زمین وارد محوطه شده بود.
دقیقه 60: چرخش و نفوذ تند وتیز سردار آزمون از میانه زمین قطری ها به درون محوطه جریمه حریف ، با تاثیر مدافعان قطری همراه شد و دژاگه هم نتوانست توپ سرگردان را به چارچوب بزند.
دقیقه 78: شوت سهمگین خوخی در ریباند توپ، به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیر عمودی دروازه ایران به اوت رفت.
دقیقه 85: ارسال کرنر قطری ها از جناح چپ با ضربه آرام و غیرمتعادل بودیاف آرام سمت دروازه ایران رفت که بیرانوند درازکش توپ را مهار کرد.
دقیقه 87: ارسال کوتاه گوچی از گوشه چپ محوطه جریمه در شش قدم روی پیشانی کریم انصاریفر تازه وارد نشست اما ضربه او به توپ تنها در حد یک تماس ناقص بود و توپ راهی جتاح مقابل شد.
دقیقه 89: ضدحمله خطرناک قطری ها از فضای خالی حاج صفی باعث شد تا منتظری با تکل محکم کارت زرد بگیرد.

گل اول/ دقیقه 94: در حالی که بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام می شد، اشتباه بچگانه لکومنت گلر قطری ها در دفع توپ زیر پای کریم انصاریفر افتاد و حمل توپ چند متری او در موقعیت دو به تک به زیرپای قوچان نژاد افتاد تا او ضربه تمام کننده را از تونل بین پاهای لکومنت وارد کرده و استادیوم را منفجر کند.

گل دوم/ دقیقه 100: ارسال بلند عزت الهی از درون زمین ایران به جناح راست ایران به جهانبخش رسید تا این لژیونر ایرانی با کنترل جالب و شوت سرضرب خود دروازه قطری ها را برای بار دوم به زیبایی هر چه تمام تر باز کند.


تعداد بازدید : 157

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۴
به نظر من مایلی کهن یا علی پروین و حتی علی دایی بهتر از کیروش می تونن برای تیم ملی نتیجه بگیرن
پاسخ ها
چارک میرزا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
دادا وخی
رامین رضاییان که اینهمه حواشی داشته و تیموریانی که دیگر سن بازیگریش رو به اتمام است انتخابهای خوبی نبودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
تیموریان بنده خدا که بد نبود. ولی رضاییان، طارمی و حاج صفی خیلی ضعیف بودن
تیم ملی نیمه اول بسیار بد بازی کرد شانس آوردیم گل نخوردیم حاج صفی وتیموریان وسردار آزمون بسیار ضعیف هستند.اگر یک تساوی بگیریم خوب است تا برای بازی های بعدی با دیدارهای تدارکاتی بهتر ظاهر شویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
سردار ازمون؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
من مطمئنم شما تو عمرتون یه لگد به توپ نزدید. ادم حسابی این سه نفر و حذف بکنی که تیم ایران از هم می پاشه انگشت گذاشتی رو سه نفری که هر سه تاشون تاپ تیم ان
بازیکنان بین المللی ایران در نیمه اول ، مردم را سکته دادند!
ممنون بابت اطلاع رسانیتون
خیلی مانده تا ایرانیها فوتبال حرفه ای یاد بگیرند
اگر در مقاطعی معجزه از فوتبالمان میبینید بخاطر احساسی شدن است
وگرنه ما فوتبال حرفه ای را بلدنیستیم یعنی کسی نیست که بهمون یاد بده از پایه
این یادگیری از سنین 10 یا 11 سالگی شروع میشه به بازیکن 27 ساله دیگه چیزی نمیشه یاد داد
واقعا متاسفم برای کی روش و جواد نکونام. نمی دونم این کولی بازی کجای حرفه ای گری هست توی فوتبال امروز. مخصوصا جلوی تیم های عربی که مترصد یک فرصت هستند تا جنجال افرینی بکنند.
طارمی 80دقیقه الکی داخل زمین بود
صعود به فله اورست با جنگ و دعوا شروع شد
چسبیدید به مشت حواشی و اونوقت اصل زندگی که جمع آوری توشه واسه آخرته رو فراموش کردین ببینید انگلستان تا کجا نفوذ کرده که با بازی فوتبال راحت ما رو از معنویت و فرهنگ خودمون دور کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
خیلی باحالی
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
فازت چیه داداش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
آقا به انگلیس چه ربطی داشت الان؟
کاملا شانسی بردیم
بردیم اما خوب بازی نکردیم.
پاس استثنائی آندو و کنترل و گل لالیگائی ایران ، هدیه ایران قدرتمند به ضد فوتبال شیخ نشین قطر بود
جونمون در اومد تا بردیم
شانس اوردیم که بردیم .
ایران همیشه بازی های اول را بادآورده میبرد. دوره قبل ازبکستان را رور اول بادآورده برد. یه بارم زمان بلازوویچ عربستان را روز اول مفتی برد
افرین به این غیرتشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
غیرت نبود عمو ، شانس بود. بگو آفرین به شانسمون
من متوجه نمیشم برای چی چندین بار صداوسیما اسامی بازیکنان قطر و ملیت آنها را نمایش میدهد!؟ به ما چه ارتباطی دارد؟ همین کارها باعث ایجاد تنش و کدورت میشود. متاسفانه خیابانی هم بجای پرداختن به بازی دنبال همین حواشی و تنش زایی هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
آآی مزخرفه این خیابانی
کبریت بی خطر گفت،چی گفت؟ در گوش من گفت ، چی گفت؟ با ترس و لرز گفت ، چی گفت؟ من از ایران می ترسم ،
من از ایران می ترسم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
آه
بیا وسط عامو
چه جرکتای زشتی تو زمین اتفاق افتاد . اعتراض های بی معنی . لیزر انداختن . واقعا فرهنگ پایینی دارن بعضی ها . حالا خوشحال باشین بازی رو بردین تا بازی برگشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
بازی برگشت را داشته باش
چه شود
ولی اخلاق و ادب و مهمان نوازی را باختیم
نکونام جوگیر شده بود ... آبروی ایران رو برد... عربستان حالا میتونه بگه ورزشگاههای ایران نا امنه...
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
والله با این کارهایی که نکونام کرد و آبرومون رو برد باید از تیم ملی بندازنش بیرون. اصلا روی اعصاب خودش مسلط نبود. دوست ندارم این رو بگم ولی انگار حق با عربستان بوده که میگن ورزشگاههای ایران نا امن هستند.
لذت بخششش و شیرین،، دمشون گرم ...
انصافا 80 درصد برد شانسی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
برو بالاتر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
شانس خیلی چیز خوبیه
به قول فردوسی پور چه لایی نازی
چه شانس خوبی
آفرین دمتون گرم
گل اول لایی نبود گل دوم هم اندو پاس داد نه عزت الهی
یا فوتبال بلد نیستید یا نقد بسیار مغرضانه ای داشتید در هر دو حالت خدا هدایتتان کند
متاسفانه جناب کروش اصلا رفتارش حرفه ای نیست یا جارو جنجال و اعتراض مداوم داور رو تحت فشار بذاری واقعا هنره خوب یه شر خر هیکلی بیارید به جای مربی که همون اول داور حساب کار دستش بیاد متاسفانه دیگر اعضای کادر تیم ملی هم با کروش همکاری می کنند چه معنی میده اینهمه اعتراض به داور.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
شما قطری هستی ؟ یا طرفدار تیم ملی ایران ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
خدایی داور هم تعطیل بود، اصلا در حد این بازی نبود.
پوز این قطری ها رو به خاک مالیدیم. کاش دست از لج بازی در داخل و خارج هم برمیداشتیم و در اقتصاد هم پوز کشورهای حوزه خلیج فارس رو میزدیم
ای دلم خنک شد...اصن گل دقیقه 90 یه چیز دیگس
ممنونم از خلاصه بازی.
مهمترین نکته این بود که بردیم بماند که مردیم تا بردیم. اما واقعیتها؛ در قسمت پرسینگ مشکل داشتیم شاید مهمترین نقطه ضعفمون پرس بی هدف بود. توپگیری انجام میشد اما مقصد درست نداشت. ناهماهنگی بین بازیکنها وجود داشت. علی الخصوص بخش تهاجمی. طارمی واقعا هنوز در اندازه ملی بازی نکرده. زوج طارمی آزمون چند بازیست که امتحان شده و جواب نداده. شاید بخاطر شکل بازی طارمیست که معمولا نمیتونه رو به دروازه بازی کنه. و موقعیت شناسی خوب تداره. شاید زدن ۱۵ گل در ۳۰ بازی باعث آقای گلی در لیگ ایران شود ولی معنی درست آن اینست که حداقل از ۱۲۰ تا ۱۵۰ موقعیت گل فقط ده درصد استفاده شده که این برای یک عنصر تهاجمی واقعا کافی نیست. رضاییان به وضوح نا آماده بود. اکثر بازیکنان تیم در حرکاتشون یک یا دو حرکت اضافه داشتند که موجب عدم روانی گردش توپ شده بود.
در نهایت گوچی و جهانبخش بهترین بودند و کمی هم اشکان.
ایران پاینده باد.بدرستی ایران تااخرین لحظه بازی کرد وفوتبال ماداره اینو میفهمه که تااخرین ثانیه باید نبرد کردودراین زمینه موفق بودیم
لعنت بر داعش و حامیانش.!!!!!!!!
بشمار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
چه ربطی داره؟
اصلا تواین بازی یه جوری بودیم انگار بازیکنان قطر دشمن خونی ما هستن وبايد خوار وذلیلشون کنیم به هرصورتی،بابا بازيه،ناکامیو بی عرضه بودنمون خودمون چرادر فوتبال میخوایم جبران کنیم، پارس جنوبی که میدان مشترکه قطر به اینجا رسونده وما از بی عرضه بودن خودمون ثروتمون مفت میدیم به اونا که بهاش بلند پروازی کنن وما فقط تماشا میکنیم ، بازی بردیم ولی اخلاق باختیم
از برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر خوشحالم اما از برخورد هواداران و حتی کادر تیم ملی خوشحال نیستم.
چرا که در شان ایران و ایرانی نبود و فاصله زیادی داشت.

همین رفتارها باعث شد که اعراب قطری طعنه فرهنگ ایرانی را به ایرانیان مقیم قطر بزنند.
پاس گل دوم را آندرانیک تیموریان داد. این خیلی وا ضح بود. اگر این جور بخواهید گزینشی گزارش کنید البته این راه به ترکستان خواهد رفت نه جام جهانی. چون همه چیزمان به همه چیزمان باید بیاید. !!!!
جنگ؟! شما به عنوان خبرنگار باید فرهنگ سازی کنید نه ایجاد تنش! کاربرد چنین لغاتی القا کننده دشمنی و موجب نفرت از اعراب خواهد شد . در نوشتن، بیشتر دقت کنید
همه دیدیم تیم بین المللی که با مارک قطر بازی کرد حرفی واسه گفتن نداشت تازه ایران فقط 10 دقیقه خوب بازی کرد اگه 90 دقیقیه همینطور بورد که ابکش میشدن این تیم بین المللی
خدا رو شکر که بردیم ولی واقعا رفتار نیمکت ایران غیر حرفه ای و بی فرهنگی محض بود مخصوصا آقای نکونام، باید یه مقدار روی اخلاق ورزشی نیمکت نشینان کار بشه دور از شان و کلاس تیم ایران بود خودشون رو تا سطح تیم های عربی پایین آوردن که از اینکارا میکنن
این حس وطن خواهی و ملی گرایید من کشته ؟ هر دو تیم خوب بازی کردند ،بقول معروف توپ گرد است ،و زمین ،تخت ؟ تا بخت که را یار باشد ؟،،،،،،،،
خوب شدبردیم اگه نه طبق معمول داورها مقصر عدم نتیجه معرفی میشدند
مضخرف بازی کردیم بردمونم فقط بخاطر اشتباه دروازه بان حریف بود و فشار 90هزار تماشاگر مشتاق وگرنه اصلا تیم ملی فتوبال بازی نکرد کیروش هم بعد از بازی اومده میگه اون آقا باید عذرخواهی کنه این حرف ایشان تیم را به حاشیه میبره.امیدوارم بازی با چین هماهنگ تر باشیم
ما که از تلویزیون چیزی ندیدیم اقایون حتما باید ماهواره بیاریم خونمون بس کنید این همه سانسور
با سلام
اگر چه همه از برد تیم ملیمون خوشحال شدند ولی واقعیت را پذیرفت که اصلاً در حد و قواره تیمی که داعیه آقایی فوتبال آسیا را داره نبودیم. تیمی که یک بزرگتر نداره و خود سرمربیش کاملاً غیر حرفه ای رفتار میکنه و کمک مربیش در اولین بار نیمکت نشینی چنان جو میگیرتش که اخراج میشه اینطور میخواد آقایی کنه؟ من فوتبالیست نیستم ولی هر آدمی غیر فوتبالی هم میفهمید که این تیم هیچ برنامه ای برای رسیدن به دروازه تیم حریف نداره. فکر هم نکنم کسی بپرسه دلیل حضور سعید عزت الهی که یک دونه پاس صحیح یا حفظ توپ درست انجام نداد چی بود؟ آیا رامین رضائیان که میگفتند این بود؟ طارمی هر بار توپ را از دست داد به خطا متوسل شد، این رفتار آقای گل لیگه؟ اصلاً این احسان حاج صفی به سفارش چه کسی یا بازاری ثابت بازی کرد؟ اصلاً پستونهای کناری تیم ملی مخصوصاً سمت راست کارشون چیه، دعوا و آشوب؟ تیم حتی یکدونه سر نزد ولی مدام تا دقیقه نود اصرار بر ارسال هوایی داشتیم!!!!! آقای پر حاشیه که فقط از آلمان خالکوبی برایمان کادو آورده ۲۰ متر تونست بدوه و حفظ توپ کنه؟ هنر کیروش در این بازی فقط تعویضهای طلاییش بود آوردن گوچی و انصاری فرد و تا حدودی وحید امیری. اما چه مربی بین المللیه که طرحی برای تغییر روند بازی در مقابل قطری که خوب فهمیده بود ایران زور بردن نداره و فقط هیاهوی تماشاچیاش ترسناک است. تیم بقول خودمون و جواد خیابانی چند ملیتی قطر از کشوری میاد که تادهمین چند سال پیش ۴۵۰ هزار نفر جمعیت داشت و الآن با سیاستهای توسعه ایش تونسته به مرز ۱.۵ میلیون نفر برسه. کسی که منبع انسانیسش کمه تحقیر نکنیم بجاش مدیریت و استفاده درست از سرمایه ها و ثروتش را بکار گرفته و داره آقایی میکنه فوتبال که هیچی رییس جمهور هم میخره. کشور عزیز ما ایران با این همه سرمایه و منابع انسانی شایسته اش چکار کرده؟ چرا کسی نمیپرسه چرا چنین کشوری تا داور بر علیه تیمش رایی داد شعار محبوب شیر سماور توسط همه ۸۰ هزار نفر هوادارش یکصدا سر داده میشه؟ بازی دیروز مثل همیشه فقط یک حس خوب داشت آنهم پیروزی و سربلندی نام ایران که امیدواریم مستدام باشه. امیدوارم منبعد یک بزرگتری برای این تیم تعیین شود تا جلوی دوربین همه نیمکت وسط زمین نپرند و باعث ادعای کشورهای مغرض بر ناامنی ورزشگاههای ایران و جریمه احتمالی البته اینبار صد در صد نشوند یا علی.
بجاي تحليل بازى اقاى خيابانى دوبار اساميه بازيكنان تيم قطر رو ميبره و اسمشم ميزاره تيم منتخب دنيا!!! اخه فوتبال گينه و سنگال و بحرين و عربستان ...چه افتخارى واسه كشورشون اوردن كه واسه قطر بيارن؟ بازيكنامون احساسى .مربيمون احساسى .گزارشگرمون احساسى،پس كى ما ميخايم حرفه اى بشيم!!
آقايان كادر فنى بويژه كيروش ونكونام
بى فرهنگى وبى قانونى رابراى يكبارهم كه شده توجيه نكنيد
مردم فهيم ايران بدرستى درمورداعمال شماقضاوت ميكنند
اشتباهات خودرابپذيريدوازمردم عذرخواهى كنيد.
ﻛﻴﺮﻭﺵ ﺧﻴﻠﻲ ﺣﺮﻓﻪ اﻱ ﻣﺮﺑﻴﮕﺮﻱ ﻣﻴﻜﻨﻪ, اﺯ ﻫﻤﻪ اﺑﺰاﺭﻱ ﻭاﺳﻪ ﺑﺮﺩﻥ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻪ. ﻣﻦ. ﻳﺎﺩ ﻣﺮﺑﻲ ﻛﺸﺘﻲ ﺁﺯاﺩ ﺭﻭﺳﻴﻪ ﻣﻴﻨﺪاﺯﻩ. ﻣﻴﺨﻮاﻫﺪ ﺑﺒﺮﻩ ﺑﺎ ﻧﺎﻣﺰﺩﻱ ﺑﺎ ﻓﺸﺎﺭ ﺭﻭﻱ ﺩاﻭﺭ, ﺑﺎ اﻋﺘﺮاﺽ.
ﻓﻘﻄ ﻳﻜﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﻛﺎﺩﺭ ﻓﻨﻲ اﻳﺮاﻧﻲ ﺭﻭ ﺭﻭﺷﻦ ﻛﻨﻪ. ﻛﻴﺮﻭﺵ اﺩاﻱ ﻋﺼﺒﺎﻧﻴﺘﺖ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﺭﻩ, اﻣﺎ ﺑﺎﺯﻱ ﻛﻪ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﻴﺸﻪ ﺩاﺭﻩ ﻣﻴﺨﻨﺪﻩ, اﻣﺎ ﺟﻮاﺩ ﻧﻜﻮﻧﺎﻡ ﺭﻭ ﻳﻜﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﺭﻭﺷﻨﺶ ﻛﻨﻪ, ﺁﺧﻪ ﺗﻮ ﺑﺎﺯﻳﻜﻨﻲ ﻣﮕﻪ ﻣﻴﺪﻭﻳﻲ ﺗﻮ ﺯﻣﻴﻦ
از ميدان آزادي تا ميدان هفت تير.. چه فرقه اش است؟؟؟؟/
با سلام آقای نکونام خوب شخصیت خودت رو نشون دادی . ما از فوتبال تو چیزی جز پاس رو به عقب یادمون نمیاد یا به قول خداداد تا حالا نکونام یه پاس عمقی نداده . در هر صورت این رفتار در اولین تجربه مربیگیری.... چه عرض کنم . ایشااله موفق باشید زنده باد ایران
این تیم اردوی آمادگی درست حسابی نداشته ، انتظار بیشتری نباید داشت
اونها کلی پاداشهای ملیونی و خودرو و ویلا در فلان کشور و ......از دست دادن برا همین رویاهاشون را بر باد رفته دیدن توقعی هم غیر از این نمیرفن .یک سریشون هم که وحشی .کیروش گفته با شخصیت هم طعنه زده هم جا گذاشته برا بازیه بزگشت
دراماتیک و خوب اومدی... فارسی را پاس بداریم
اینقدر دلم خنکه احساس میکنم تو دلم فریزره یهو
واقعا از نکونام بهتر نداریم بشونیم روی نیمکت؟
همه رفتارهامون هیئتی مآبانه است
این نکونام هم تعادل روانی نداره، بیرونش کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
منظورت چیه؟
یعنی نکونام روانیه؟
خودمون رو گول نزنیم طرف سه ماه رفته خونش خوابیده ... حالا اومده بالا سر تیم ... اینجوری جلوی کره بازی کنه .. کره آبکشش میکنه ... یکی باید نکونام رو چسب بزنه رو نیمکت بیشتر بچه ها تو زمین رو عصبی نکنه .. حاج صفی خدا بهش رحم کنه
کلا کیروش ادم خوش شانسیه، و این خوش شانسیش تا حالا خیلی به تیم ملی کمک کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
برادر شانس یک بار دوبار یا سه بار هست نه ده بار
پس قضیه همه اش شانس نیست
بی خود مربی خارجی را تخریب نکنید
حق ما را با ناداوری در المپیک خوردند.بهداد سلیمی چرا بازی نکرد
بی شک لکومنته بهترین بازیکن میدان برای تیم ما بود.ولی خیلی دیر پاس داد.
یادمان باشد در هر کشوری بخصوص کشور های عربی مثل قطر ایرانی های زیادی زندگی میکنند که اکثرا کارگر و ضعیف هستند و رفتار تماشاگرهای استادیوم آزادی باعث اذیت و آزار هموطنانمان در اینجا میشود.
تابناک عزیز لطفا پیام بنده در مورد ایرانی های مقیم قطر را در صدر بزار
التماس دعا دارم
واقعا تیم ایران بد بازی کرد .چند تا شوت خوب,پاس خوب سانتر خوب و موقعیت گل دیدیم.واقعا اقای حاج رضایی هم ترسو و محافظه کار است.اقا اگر برای تفسیر امدی ,تفسیر کن.یعنی اگر شما ضعفها را نگی چینی ها را شکست میدیم .انها خودشان انالیزور ندارند ومنتظرنظرات اقای حاج رضایی هستند .تو را بخدا با اعصاب مردم بازی نکن اقای حاج رضایی..ضمنا اقای خیابانی میگه این تیم منتخ بجهانه حتما رونالدو و مسی هم بودن ولی مردم نشناختن . اقای خیابانی این منتخب جهان شما را برابر سایر تیمها هم میبینیم که هیچینمیکنه
واقعا تیم ایران بد بازی کرد .چند تا شوت خوب,پاس خوب سانتر خوب و موقعیت گل دیدیم.واقعا اقای حاج رضایی هم ترسو و محافظه کار است.اقا اگر برای تفسیر امدی ,تفسیر کن.یعنی اگر شما ضعفها را نگی چینی ها را شکست میدیم .انها خودشان انالیزور ندارند ومنتظرنظرات اقای حاج رضایی هستند .تو
تاثیر داور ناشی را هم در خراب شدن بازی فراموش نکنید
نکونان لیاقت نشستن رو نیمکت تیم ملی رو نداره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل