بازدید 2376

لایحه جامع انتخابات روی میز دولت

معاون سیاسی وزیر کشور گفت که لایحه جامع انتخابات در وزارت کشور تکمیل و به هیات دولت ارسال شده است.
کد خبر: ۶۱۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 31 August 2016
معاون سیاسی وزیر کشور گفت که لایحه جامع انتخابات در وزارت کشور تکمیل و به هیات دولت ارسال شده است.

به گزارش خبرانلاین مازندران ،محمدحسین مقیمی در حاشیه نشست شورای اداری مازندران در ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این لایحه پس از تائید در هیات دولت ، به مجلس شورای اسلامی برای تصویب ارسال می شود.

وی ادامه داد : این لایحه بر اساس سیاست های انتخاباتی مصوب مجمع تشخیص مصحلت نظام تدوین و چند روز پیش برای هیات دولت فرستاده شده است.

قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی گفت که در انتخابات سال گذشته اشکالاتی وجود داشت که پس از انتخابات ، وزیر کشور به ستاد دستور داد تا لایحه جامع اتنخاباتی را در دستور کار قرار دهند و هدف این است که با تصویب این لایحه در مجلس شورای اسلامی ، کار انتخابات را بهتر و شفاف تر انجام دهیم.

مقیمی مهم ترین مشکل قانون انتخابات کنونی را مشخص نبودن چگونگی تبلیغات ، هزینه کردهای انتخاباتی ، تخلفات و جرائم انتخاباتی برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با تصویب لایحه جامع انتخاباتی ، قوانین شفاف انتخاباتی در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین به تشکیل نخستین خانه احزاب استان های کشور در خراسان رضوی اشاره کرد و تشکیل خانه احزاب را کمک به تقویت احزاب و تشکل های سیاسی برای انجام وظیفه بهتر دانست.

مقیمی گفت : البته دولت قصد دخالت در کار احزاب و گروههای سیاسی را ندارد و شکل گیری این گروهها نیز برای واگذاری امور مردم به مردم است و باید خودشان کارها را پیش ببرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار