بازدید 15497

رأی مخوف‌ترین جنایت خانوادگی صادر شد

کد خبر: ۶۱۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 31 August 2016
زن و ۲ دختر جوانی که با همدستی یکدیگر پدر خانواده را به قتل رسانده و جسدش را با اره برقی مثله کرده بودند، هرچند با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات یافتند اما با رأی دادگاه به تحمل حبس محکوم شدند.

به گزارش همشهری آنلاین این جنایت روز 23تیرماه سال‌93 در خانه‌ای واقع در خیابان قصرالدشت اتفاق افتاد و در جریان آن زنی با همدستی 2دختر 16و 24ساله‌اش بعد از آنکه پدر خانواده را با خوراندن شیرموز مسموم بیهوش کردند، وی را به قتل رساندند و در نهایت جسد وی را با استفاده از اره برقی مثله کردند. آنها سرگرم بسته‌بندی جسد بودند که مأموران پلیس آنها را دستگیر کردند و رازشان خیلی زود افشا شد. متهمان در جلسه محاکمه که روز دوشنبه در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، گفتند به‌دلیل بدرفتاری‌های پدر خانواده نقشه این جنایت را عملی کرده‌اند اما در نهایت با عذر‌خواهی از اولیای دم که خواهران و برادر مقتول بودند، توانستند رضایت آنها را جلب کنند.

به این ترتیب مادر و 2دخترش از طناب دار نجات یافتند و قضات دادگاه بعد از شور مادر و دختر 24ساله را به تحمل 10سال حبس و دختر 16ساله را به تحمل 5سال حبس محکوم کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۲
دمتون گرم
یکی بود از اینم مخوف تر بود ولی الان یادم نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
حالا زیاد بهش فکر نکن مخت هنگ میکنه
بابا اینا مربی داعشی ها هستند
حالا حمایت دولت و جدایی این خانواده بهتر بود یا اینجوری که همه شون بدبخت شدن و جنایتکار؟آینده شون هم تباه شد یه نفر هم کشته شد. این اتفاقات نباید بیفته اگر همه بدونن یه جایی یه کسی به دردشون میرسه و مشاوره و حمایتشون میکنه.
این که پدر چقدر بد بوده یک طرف این که 3 نفر آن هم همه مونث، این طور قصاوت داشته باشند عجیب است. آنهم مادر و دو دختر!
یادم است مادرم هیچ وقت به من اجازه نداد ذبح شدن گوسفند یا حتی مرغ را ببینم. یکبار هم که برای کنج کاوی دیدم، حالم بد شد. مدرسه و جامعه ای که در آن این گونه افراد بیرون می آیند بسیار ترسناک است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
قسی القلب بودن ذاتی نیست بلکه در اثر عواملی ایجاد میشه بنابراین ممکنه هم برای خانمها و هم برای آقایون رخ بده
واقعا جنایتکاران بی رحمی هستنند. باید قصاص میشدنند
داعش باید بیاد لنگ بندازه
قانون در کشور ما ضعف بسیار دارد افرادی که قتل عمد میکنند وبصورت جنایت میباشد واحساسات مردم را جریحه دار میکند وباعث تکرار جرم واشاعه آن میشود بایدبدون در نظرگرفتن درخواست اولیاء دم مجازات شوند....دوشب پیش در شهرما پدر سنگدل پسرش را در حالی که در خواب بود با تبر به او حمله ور شد واورا از بین برد .
چرا اخبار رو درست پوشش نمیدین؟ این مرده یک روانی تمام عیار بوده،آزار و اذیت جنسی واسه دختراش داشته،زن و بچش رو شکنجه میکرده،اونا حتی جرات فرار کردن نداشتن و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
مثله کردن مقتول نشون میده که کی روانی بوده !!
پدر خانواده که مرحوم شده ، خدا به داد شوهر احتمالی اون دخترها برسه !!!
جنایت و اعتیاد و مفاسد آشکار و پنهان ، زیربنای جامعه را نابود کرده
پدر حقش بود
به نظر من باید اینها را نگه دارن کسی مرتکب جرم میشه بگن با اینها ازدواج اجباری کنن
اطلاعات سجلی را بدهید اشتباهی کسی این تبهکاران را به زنی نگیرد
ماموران از کجا فهمیدن که موقع بسته بندی جسد رسیدند؟
اون کسانی که حق طلاق را به زنها نمیدهند و هیچ حمایتی از زنان نمی کنند و زنان را در بن بست قرار می دهند مسئول این اتفاق هستند. اگر زنه می توانست طلاق بگیرد و از لحاظ کاری و مالی هم حمایت می شد محال بود شوهرش را بکشد .
خبر رو ناقص نذارید لطفا مفصل و دقیق توضیح بدید
بهتر بود اعدام شوند اما در اینکه رضایت گرفته اند مشخص است ممکن است مقتول با رفتارش باعث ناراحتی قاتلین بوده اما و قتی یک زن و دو دخترش که موجود با احساس تری نسبت به مرد باشند د جسد انسانی را مثله میکنند ان مقتولین بشدت برای جامعه خطر ناک هستند و قاضی باید رای به حبس ابد میداد
ای کاش همشون همزمان آزاد میشدند آخه آن دختر شانزده ساله بعداز آزادی باید پنج سال از مادر و خواهرش دور بماند لااقل ای کاش اجازه دهند که هر سه در یک بند زندان دوران محکومیت را بگذرانند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر