بازدید 9208
۴
تالار شیشه ای حافظ 9 شهریور

شاخص با دستکاری مثبت شد+نمودار

امروز شاخص بورس همانند روز کاری قبل، مجددا روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت به طوری که ابتدا با افزایش تقاضا با گذشت پنج دقیقه از بازار رشدی بیش از 45واحد را به ثبت رساند اما در ادامه شاهد نوسان سینوسی بازار بودیم و درنهایت شاهدرشد 13واحدی شاخص بودیم که مجددا تاثیر معاملات بلوکی بر مثبت شدن شاخص مشاهده شد.
کد خبر: ۶۱۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 30 August 2016
امروز شاخص بورس همانند روز کاری قبل،  مجددا روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت به طوری که ابتدا با افزایش تقاضا با گذشت پنج دقیقه از بازار رشدی بیش از 45واحد را به ثبت رساند اما در ادامه شاهد نوسان سینوسی بازار بودیم و درنهایت شاهدرشد 13واحدی شاخص بودیم که مجددا تاثیر معاملات بلوکی بر مثبت شدن شاخص مشاهده شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، با اتمام ساعات معاملات روز سه شنبه95.06.09 شاخص بازار اول با 16.11واحد افزایش به رقم 54429.90 واحد و شاخص بازار دوم برخلاف شاخص بازار اول، با کاهش12.56واحد به رقم 167430.50 واحد رسیدند. شاخص قیمت بورس(وزنی- ارزشی) نيز در روز جاري با 4.60 واحد افزایش به رقم 27557.20 واحد رسيد. شاخص کل بورس در چارمین روز کاری بورس در هفته جاری با افزایش 12.99واحدی به رقم 77358.60 واحد رسید و شاخص کل فرابورس بازهم برخلاف دو روز گذشته و نیز برخلاف شاخص بورس، با کاهش 3.60واحد به رقم 816.90واحد رسید.گفتني است ارزش كل معاملات در بازار بورس به رقم 1793 میلیارد ریال و ارزش کل معاملات در بازار فرابورس به رقم 1027میلیارد ریال رسید.

امروز شاخص بورس همانند روز کاری قبل،  مجددا روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت به طوری که ابتدا با افزایش تقاضا با گذشت پنج دقیقه از بازار رشدی بیش از 45واحد را به ثبت رساند اما در ادامه شاهد نوسان سینوسی بازار بودیم و درنهایت شاهدرشد 13واحدی شاخص بودیم که مجددا تاثیر معاملات بلوکی بر مثبت شدن شاخص مشاهده شد.
 
 
 
تعداد معاملات در روز جاری 42808و 1042میلیون برگه سهم مورد معامله قرار گرفت.ارزش بازار بر روی رقم 3205253میلیارد ریال ایستاد.در این روز بیشترین تاثیر مثبت را به ترتیب شرکت های فولاد مبارکه اصفهان،پتروشیمی مبین،فولاد خوزستان و شرکت ارتباطات سیار ایران و بیشترین تاثیر منفی را به ترتیب شرکت های سرمایه گذاری غدیر،ماشین سازی اراک،کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ایران خودرو بر شاخص کل بورس داشتند. بیشترین حجم معاملات را نمادهای وپاسار2،خساپا،خزامیا و کوثر2 به خود تخصیص دادند.برترین تقاضا ها در نماد شرکت های آهنگری تراکتورسازی ایران،ایرکا پارت صنعت،دارویی درازک و کابل البرز و برترین عرضه ها در نماد شرکت های قند نقش جهان،فولاد امیرکبیر کاشان،خوراک دام پارس و سیمان آرتااردبیل به ثبت رساندند.بیشترین افزایش قیمت متعلق به نماد شرکت های  ریخته گری تراکتورسازی ایران،آهنگری تراکتورسازی ایران،دوده صنعتی پارس و ذغال سنگ نگین طبس و بیشترین کاهش قیمت را نماد شرکت های سخت آژند،قند مرودشت،داروسازی امین و ماشین سازی اراک در بورس رقم زدند.  
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
واقعا افتضاحه
چرا هیچ کس به وضعیت بورس رسیدگی نمی کنه
شاخص رو همیشه با بلوک بالا نگه میدارن درحالیکه کل بازار منفیه و سرمایه سهامدار خرد از دست رفته
هیچ کس به سهامدار خرد اهمیتی نمیده
موافقم
بورس بابلوك كارى روبه فناست،تابناك منتشركن بامردم باش
بنده تا الان بارها زیر موضوعات بورسی کامنت گذاشتم ولی دریغ از یک بار چاپ یا رسیدگی.
بورس واقعا یکی از فاسدترین مکان های کشوره. در روز روشن تقلب میکنن و با بلوک زنی شاخص رو مثبت میکنن.
یکبار بررسی کنید ببینید چرا یک شرکت ده روز مداوم مثبت پنج میخوره و بعد از ده روز تازه گزارش مثبتش میاد روی سامانه کدال. درز اطلاعات شرکت ها و .. بیداد میکنه. لطفا با کارشناسان مستقل و فعالان این حوزه صحبت کنید و کار کنید روی این موضوع تا شاید چاره اندیشی بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل