بازدید 42753
۹

نفر بعدی که از معاون احمدی نژاد عذرخواهی می کند کیست؟!

دومینوی معذرت خواهی از معاون احمدی نژاد ادامه می یابد؟! در مدتی که حمید بقایی، معاون احمدی نژاد بازداشت بود، برخی افراد که عموماً منتسب به دولت یازدهم بودند، برخی ادعاها درباره وی را بیان کردند. بقایی به محض خروج از بازداشت نسبت به همه این ادعاها شکایت کرد. پس از آن بود که همه یکی یکی از بقایی عذرخواهی می کنند!
کد خبر: ۶۱۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 30 August 2016

دومینوی معذرت خواهی از معاون احمدی نژاد ادامه می یابد؟! در مدتی که حمید بقایی، معاون احمدی نژاد بازداشت بود، برخی افراد که عموماً منتسب به دولت یازدهم بودند، برخی ادعاها درباره وی را بیان کردند. بقایی به محض خروج از بازداشت نسبت به همه این ادعاها شکایت کرد. پس از آن بود که همه یکی یکی از بقایی عذرخواهی می کنند!

به گزارش «تابناک»، در وهله نخست، محمد عطریانفر که در طول بازداشت آقای بقایی ادعاهایی را نسبت به وی مطرح کرده بود، سرانجام در روزنامه آرمان از وی عذرخواهی کرد. وی در بخشی از این گفت و گو بیان داشت: «به هر حال از بازداشت آقای بقایی و مصاحبه بنده حدود یک سال گذشته وایشان نیز پس از هفت ماه با قرار کفالت آزاد شدند. از سوی دیگر شیوه آزادی با ضمانتی از جنس کفالت نشان می‌دهد که اتهامات وارد شده به ایشان در اندازه و ابعاد فضای تند رسانه‌ای علیه ایشان در سال۹۴ نبوده است. بنده نیز تلاش کردم از طریق وکیل محترم ایشان اطلاعات بیشتری از جزئیات پرونده کسب کنم. در نهایت نیز به این نتیجه رسیدم که اتهام وارده، مستقل از دستور مقام مافوق بوده است که با احتیاط از سوی اینجانب به ایشان نسبت داده شده بود. بنده به خوبی به روحیات افراد بازداشت شده و عوارض ناشی از این نوع بازداشت‌ها به ویژه روی خانواده‌های شخص بازداشت شده آگاهی دارم و دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را درک خوب می‌کنم. از سوی دیگر اعتقاد دارم نباید به خاطر یک مصاحبه مطبوعاتی حقی از هر کسی ضایع شود. به همین دلیل لازم می‌دانم به صورت آشکارا از رنجش به وجود آمده عذرخواهی کنم. امیدوارم این دلجویی مرهمی برتلخ کامی آقای بقایی باشد. کسانی که از نزدیک با اخلاقیات و روحیات من آشنا هستند به خوبی به این نکته آگاهی دارند که بنده هیچ گاه به تضییع حقوق و رنجش خاطر افراد رضایت نداشته‌ام».

نفر بعدی که از معاون احمدی نژاد عذرخواهی می کند کیست؟! 
در واقع نهایتاً آقای عطریانفر در مصاحبه‌ مورخ چهارم مرداد ماه 95 با روزنامه آرمان، رسماً از آقای بقایی عذرخواهی کردند و بنابراین، بحث طرح شکایت علیه آقای عطریانفر منتفی شد و آقای بقایی ضمن پذیرش عذرخواهی ایشان، از این کار اخلاقی آقای عطریانفر قدردانی کرد.

اما این موضوع پایان ماجرا نبود، بلکه منتقد اصلی حمید بقایی یعنی آقای اشرفی اصفهانی، رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری نیز با انتشار دست نوشته ای، از بقایی عذرخواهی کرده است.

عضو هیأت تجدید نظر تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری گفت: «مطالبی که در مورد آقای بقایی معاون اجرایی رئیس جمهوری سابق گفته ام، صحت ندارد و از بابت این سخن مطرح شده از وی عذر می خواهم. حجت الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی روز دوشنبه با ارسال نمابری به ایرنا اظهار داشت: «آنچه اینجانب در جلسه افطاری آذری های مقیم تهران در سال 94 در مورد آقای بقایی گفته ام و در روزنامه قانون منتشر شده بود، خلاف واقع بوده است».
نفر بعدی که از معاون احمدی نژاد عذرخواهی می کند کیست؟! 

اشرفی اصفهانی پیش از این در جلسه افطاری آذری های مقیم تهران اعلام کرده بود که معاون احمدی نژاد پرونده قطوری از تخلفات مالی دارد؛ پرونده‌ای که به قول اشرفی اصفهانی، شاید سال‌ها زمان ببرد تا ابعاد آن مشخص شود. وی در بخشی از ادعاهای خود مطرح کرده بود که بقایی اموالی را از کشور خارج و نزدیک به 10 کشور خارجی سرمایه گذاری کرده است.

نفر بعدی که از معاون احمدی نژاد عذرخواهی می کند کیست؟! 

در واقع مشخص نیست، ادعاهایی که توسط این افراد درباره معاون احمدی نژاد مطرح می شد، ریشه در کدام اطلاعات داشت. اگر این اطلاعات مبتنی بر واقعیت و متقن نبوده، سؤال این است که این افراد با چه مجوزی آن را بیان کرده اند و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم کرده اند و آیا فقط با یک عذرخواهی موضوع تمام می شود!

یا اینکه به هر حال افکار عمومی منتظر است، درباره پرونده آقای بقایی از مسئولان ذی ربط قضایی بشنود که حقیقت چه بوده و چرا ایشان چندین ماه بازداشت بود؟ اصولاً آیا اتهامات وی اثبات شده است یا خیر؟

حال باید منتظر بود، آیا نفر بعدی نیز که در این سال ها به برخی از مسئولان دولت قبل اتهاماتی را وارد کرده بود نیز به جمع عذرخواهی کنندگان می پیوندد و یا اینکه این دومینو به پایان راه خود رسیده است؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸۴
انتشار یافته: ۹
خداوند به هر کسی که بی گناه است کمک میکند.
بسیاری ازاتهاماتی که به آقای احمدی نژاد واطرافیان ایشون واردشد همینگونه بود.همگی یک دلیل بیشتر نداشت.ایشون برای اولین بار درطول تاریخ برای مردم کار کرد.اورا ماالان نخواهیم شناخت همانطور که بهشتی را فحش باران میکردند.چمران را تروریست وقاتل کردستان مینامیدند وشریعتی را اهل سنت یا شیعه افراطی...
پاسخ ها
Arash
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قیاس مع الفارق
فارغ از طرفین این دعوا، اقدام بسیار مبارکی است. اگر چند مورد دیگر تکرار شود دیگر هر کس براحتی به خود اجازه نمی دهد نسبت به دیگران تهمت بزند و بدون دلیل و مدرک حرف بزند.
اطلاعات کانالیزه
صدای پای بعضی ها میاد.
انتخابات ۱۳۹۶ خیلی جالب باید باشه.
تقابل دو جناح ناموفق سالهای اخیر.
موج تعریف ها و تمجیدها و معذرت خواهی ها در راهه.
چه آتوههایی از هم دارند خدا داند؟ بیچاره ملت
چه اتهامات عجیب و غریبی به اقای بقایی زدن و ابرو ش رو بردن.امیدوارم دیگه کسی بی پایه با ابروی کسی بازی نکنه.از استقامت بقایی برای اثبات خودش خوشم اومده !
کسانی که به احمدی نزاد و اطرافیان تهمت زدنندو الان در قدرت هستند باید محاکمه شوند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان