بازدید 16033
۴

رستوران مربی بدسابقه پاتوق دلال‌های فوتبال!

مربی که طی سال‌های گذشته همیشه در حاشیه‌های فوتبال حضوری پررنگ داشته حالا با رستورانش در منطقه فرحزاد باعث حضور بازیکنان لیگ برتری در این رستوران شده است.
کد خبر: ۶۱۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 30 August 2016
مربی مشهور رستورانش در فرحزاد تهران را تبدیل به پاتوقی برای فوتبالیست‌های نامدار و جوانان حاضر در لیگ کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، یک مربی فوتبال که مشهور به دلالی و تبانی است، رستورانی در تهران راه اندازی کرده که به پاتوق دلال ‌ها و مرتبطین اش تبدیل شده است.

عموم فعالان شبکه آلوده فوتبال به این پاتوق رفت و آمد دارند که به نوعی به مکانی برای دورهمی این افراد که از هر قشر و صنفی هستند، تبدیل شده است. برخی، این رستوران را یکی از مراکز فساد مربوط به فوتبال می دانند!
جالب این است که پیش از این یکی از مربیان سرشناس و بازیکنان ملی پوش سابق ، در این منطقه خوش آب و هوای شمال تهران که به باغچه هایش معروف است، رستوران زده بود ولی بعد از بازتا‌های بدی که نسبت به این موضوع دید سرقفلی آن را واگذار کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
همین شما ها هستید که با منتشر نکردن اسم این افراد شریک جرم اونها هستید. اگر می خواهید کار رو درستش کنید اسامی رو منتشر کنید و گرنه این اخبار گنگ هیچ دردی رو دوا نمی کنه...
این ادم اسم نداره ؟! فساد در ایران همیشه با پرده پوشی و قبح نام بردن اسامی افراد فاسد همراهه !!! اینجوری میشه با فساد برخورد کرد ؟!
سلام
ادرسش را هم بدید که بریم رستورانش
از سایت محترم تابناک تقاضا می شود، چنین اخباری که نیاز به قضاوت قاضی است و شک و گمان را نسبت به کسب و کار افراد را افزایش می دهد، خودداری کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار