بازدید 2488

واکنش رئیس حراست فدراسیون فوتبال به تبانی در قراردادها

کد خبر: ۶۱۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 29 August 2016
 رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال گفت: اینکه وزیر ورزش اعلام کرده در برخی قراردادها تبانی صورت گرفته را نشیندم اما این مورد را بررسی خواهیم کرد.
به گزارش تابناک ورزشی،محمدحسین حمیسی رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال در مورد اینکه وزیر ورزش اعلام کرده در خصوص قرارداد باشگاه‌ها تبانی‌هایی صورت گرفته، گفت: من این موضوع را نشنیده‌ام چراکه درگیر برگزاری این کارگاه آموزشی بودیم و حالا در آینده این مسئله را بررسی می‌کنیم. یکی از مواردی که کمیته اخلاق راه‌اندازی شد به خاطر رسیدگی به این مسائل بود تا ناهنجاری‌ها و تخلفاتی که در فوتبال رخ می‌دهد با تشکیل پرونده در این کمیته با حضور قضات خوبی که به آن رسیدگی می‌کنند صورت بگیرد.

وی در مورد اینکه اخیرا به عکس گرفتن ورزشکاران با برخی چهره‌ها ایراد گرفته شده و آنها را احضار می‌کنند گفت: به هر حال ورزشکاران الگوی جامعه هستند و چشم جوانان به آنها است. باید مراقب رفتارهای خودشان باشند شاید اگر کس دیگری عکس بگیرد، ایراد دیگری نداشته باشد اما وقتی ورزشکاران عکس می‌گیرند حساسیت به وجود می‌آورد و باید بیشتر در این زمینه رعایت کنیم تا خود آنها هم در این مسائل وارد نشوند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل