بازدید 14444

دردسر جدید برای قاضی‌پور

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این فراکسیون در حال تهیه نامه ای خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس هستند تا با نماینده توهین کننده به خبرنگار روزنامه ایران برخورد شود.
کد خبر: ۶۱۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 29 August 2016
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این فراکسیون در حال تهیه نامه ای خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس هستند تا با نماینده توهین کننده به خبرنگار روزنامه ایران برخورد شود.

بهرام پارسایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن محکوم کردن اقدامات توهین آمیز به خبرنگاران افزود: نظر اعضای فراکسیون امید درمورد این گونه موضوعات کاملا مشخص است. ما زمانی که فایل صوتی برخورد نماینده ارومیه با خبرنگار روزنامه ایران را گوش دادیم، بسیار متاسف شدیم.

وی خاطرنشان کرد: در کشوری که بالاترین امنیت را به برکت نظام جمهوری اسلامی دارد متاسفانه هنوز امنیت اهل قلم و رسانه وجود ندارد، این حرکات به ما لطمه می زند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس ادامه داد: قطعا در این راستا ما تذکرهای جدی را در جلسات علنی این هفته مجلس و در نطق های میان دستور خواهیم داد.

پارسایی تاکید کرد ما از هیات رییسه و رییس مجلس می خواهیم در این زمینه موضع گیری شفاف داشته باشند.

وی با یادآوری این که مجلس جای اینگونه ادبیات و صحبت ها نیست، گفت: این افراد اگر در محافل شخصی خود این گونه حرف می زنند باید بدانند مجلس جای این حرف ها و این حرکات نیست و بر طبق فرموده امام راحل(ره) مجلس در راس امور است و باید شان همگان حفظ شود.

** برخورد قاضی پور با خبرنگار روزنامه ایران در جلسه فردا فراکسیون امید

سخنگوی فراکسیون امید مجلس ادامه داد: ما این موضوع را در جلسه فردا هیات رییسه فراکسیون امید بررسی خواهیم کرد.

پارسایی اضافه کرد: ما همچنین با تهیه نامه ای به رییس مجلس درخواست می کنیم با این گونه افراد که به خود اجازه می دهند به خبرنگاران توهین کنند، برخورد کند.

به گزارش ایرنا، نادر قاضی پور نماینده ارومیه روز گذشته با خبرنگار روزنامه ایران در هنگام مصاحبه در راهروی مجلس درگیری فیزیکی پیدا کرد و چند ضربه به وی وارد کرد، فایل صوتی صحبت های این دو نفر پس از ساعتی منتشر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۰
تاریخ حضور پر برکت امام رضا و هزاران امام زاده دیگر در ایران خیلی پیش تر از روی کار آمدن صفویه بوده.
بهتره که این نماینده محترم یه کم اطلاعات تاریخی خودشو زیاد کنه..
اگر دفعه قبل با او برخورد میشد اینار تکرار نمی شد
ای کاش نماینده های خانم هم مثل این فراکسیون امید توهین به خودشون و خانم های دیگر رو پیگیری میکردند اگه دفعه قبل تذکر جدی و رد صلاحیت میشد الان کارش به این توهین نمیکشید
خواب دیدید خیر باشه . الان بهش مدال هم می دهند .
قاضی پور دمش گرم
این اقا را معرفی کنید به فدراسیون بوکس شاید مدال بیاورد
به عنوان یک شهروند ناظر بر مسائل سیاسی روز ایران، مطمئنم که آب از آب تکان نخواهد خورد و این فرد، کماکان به کار و رویه خود ادامه خواهد داد و کسی و اراده‌ای برای برخورد با این شخص و این نوع تفکر وجود نداره....
نظر رو اگر منتشر نخواهید کرد اصولا چرا اصلا نظر می خواهید؟؟؟
موافق اصول خبرگزاری هستید خودتون؟؟؟
الان ميگه نزدم اين حركت در فرهنگ منطقه ما يه جور محبت است
مثل همون سخنراني راجع به خانم ها گفت ترجمه صحبت ما چيز ديگري است
آقایان مسئله به این کوچکی را بزرگ می کنند تا مسائل حادّ جامعه را به حاشیه برانند. آقایان مسئله را جناح بندی کرده اند تا معایب خود را بپوشانند. اگر خبرنگاری از جناح مخالف فراکسیون امید سوالی جنجالی مطرح می کرد آیا همین آقایان با خنده و هه هه با آن خبرنگار برخورد می کردند؟! طرفدار هیچکس نیستم اما به نظرم جایی که باید به مسائل بسیار حادّ جامعه که فقر اجتماعی و نابودی معاش، اقتصاد خانواده و اشتغال جوانان می باشد، بپردازند نباید وقت سایر نمایندگان مجلس را که باید به مسائل مهم تری بپردازند را به این مسائل حاشیه ای سوق داد. کار این نماینده بد که در آن شکی نیست، ولی آیا آن خبرنگار شاید به عمد موجب بروز این جنجال شده باشد. در یک جنجال همواره یک طرف مقصر نیست، حتماً طرف مقابل نیز مقصر می باشد.
ایول دکتر پارسایی نماینده خردمند وشجاع شیراز وافعا بهت افتخار میکنیم
فایل سوتی بیانگر توطئه علیه نمایند شجاع آذربایجان است. ما درپشت سر نماینده مان هستیم
خدا وکیلی اگر یک خبرنگار همین توهین ها و ضرب وشتم ها را سر یک نماینده بیاورد چه بلایی به سرش می آورند ؟
ما آذری ها از قاضی پور حمایت می کنیم
خبرنگار نما
فایل صوتی رو بذارید ما هم گوش بدیم
فراکسیون روشنفکر گرای نا امید
این که دردسر نیست افتخاری است بر قله بقیه افتخاراتشان در این مملکت بی قانون
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نظرتون دررابطه با این پرسش خبرنگار را هم روشن کنید"مگر ترک ها درایران جمعیت وریشه ای دارند تا فراکسیون تشکیل دهند؟"
yashasin ghazi poor
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها