بازدید 2404
۱

«آقای نقره‌ای» به ایران برمی‌گردد

ورزشکاری که گفته می شود نمی خواهد به ایران بازگردد به تهران بازخواهد گشت.
کد خبر: ۶۱۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 29 August 2016
روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از مدال‌آوران المپیکی کشورمان بعد از مسابقات المپیک 2016 ریو نمی‌خواهد به ایران برگردد و فراری شده است! این در شرایطی است که این مدال‌آور المپیکی با ضمانت‌های لازم از ایران خارج شده بود.
به گزارش تابناک ورزشی، بعد از پیگیری‌ها و صحبت با برخی منابع مشخص شد این ورزشکار به دلیل عمل جراحی که در آلمان داشته فعلاً در این کشور به سر می‌برد.
در روزهای گذشته پدر این ورزشکار با مراجعه به مراجع قضایی اعلام کرد شاکی خصوصی او رضایت خود را از فرزندش اعلام کرده و مقرر شده بعد از دریافت مبلغی، رضایتش را مکتوب کند.
به این ترتیب احکام قضایی که علیه این دونده صادر شده، احتمالاً ملغی می‌شود و این احکام تبدیل به جزای نقدی خواهد شد. این دونده کشورمان که به دلیل این پرونده مشکلاتی داشت بعد از عمل جراحی‌اش به ایران بر می‌گردد تا مراحل پرونده‌اش را پیگیری کند. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا نام کسی که حکم علیه او صادر شده و دیگر متهم نیست، بلکه مجرم است و جرم او تجاوز است را اعلام نمی کنید؟؟؟ شما در مورد بسسیاری از متهمین م.ه، ب.ز، ع.پ و ........ را به کار برده اید. چرا در مورد این مجرم ا.ح را استفاده نمی کنید؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر