بازدید 21090

با عضویت در این سایت، سفر جایزه بگیرید

کد خبر: ۶۱۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 28 August 2016

سایت «تراول اینتر» اولین سایت ارائه خدمات متنوع گردشگری در ایران که به صورت آنلاین علاوه بر ارائه خدمات فروش بلیت هواپیما و قطار، فروش خدمات کرایه خودرو و سرویس رزور آنلاین بلیت اتوبوس را نیز ارائه می دهد، اقدام به برگزاری جشنواره ای کرده که تنها با ثبت نام در آن 5 بلیت هواپیما؛ 5 خودرو کرایه ای؛ 5 بلیت قطار لوکس و 5 بلیت اتوبوسVIP جایزه می گیرید.

بنایی مدیر وب سایت «تراول اینتر» در گفت‌وگو با تابناک، زمان قرعه کشی جوایز جشنواره خرید و ثبت نام این سایت را از عید سعید قربان تا عید غدیر خم اعلام کرد و افزود: مشتریان گرامی می توانند با ارسال لینک عضوگیری به دوستان خود به ازای هر خریدی که آنها انجام می دهند، امتیاز تخفیف خود را افزایش داده و برنده یکی از جوایز جشنواره به هر مقصد داخلی که دوست دارند، باشند.

 

وی با بیان اینکه آژانس آداک سفر پایا بعد از شناخت کامل از بازار گردشگری و کمبود های آن،از سال 92 اقدام به راه اندازی این سایت کرده است، افزود: سایت تراول اینتر بعنوان اولین سایت فروش کلیه خدمات گردشگری بصورت آنلاین است که در حال حاضر کلیه خدمات ارائه شده در این سایت اعم از بلیت چارتر، بلیت قطار، کرایه خودرو ، بلیت اتوبوس بصورت آنلاین واقعی بوده و بزودی خدمات دیگری نیز به سایت افزوده خواهد شد.

بنایی با بیان اینکه در بین سایت های حوزه گردشگری داخلی هیچ سایتی همچون «تراول اینتر» نیست که چهار خدمت گردشگری را به صورت آنلاین ارائه بدهد، گفت: هدف ما در فاز اول این سایت ، ارائه هفت خدمت متفاوت و ضروری برای گردشگران است که خدا را شکر تا کنون در چهار حوزه خدمات گردشگری را راه اندازی کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه سرویس کرایه خودرو برای اولین بار در ایران به صورت آنلاین در سایت تراول اینتر ارائه می گردد؛ افزود: چند زبانه شدن، تکمیل فروش کلیه پرواز های داخلی و خارجی سیستمی و ارائه دیگر خدمات گردشگری جدید آنلاین که تا کنون ارائه نشده از اهداف آژانس «آداک سفر پایا» برای این سایت است که در آینده ای نزدیک اجرایی شده و برای رفاه بیشتر مسافران ارائه خواهد شد.

بنایی در پایان با اشاره به اینکه آژانس آداک سفر پایا این افتخار را دارد که سهم قابل توجه ای را در راه اندازی سخت افزاری این صنعت به تنهایی بدوش کشیده است، گفت: شعار ما در راه اندازی سایت تراول اینتر که تا حدود بسیاری جامه عمل بر آن پوشانده ایم، این بوده است: « چند کلیک .... مقصد»


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل