بازدید 2997

تقدیر از زوج‌های با ۲۵ و۵۰ سال زندگی مشترک

کد خبر: ۶۱۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 28 August 2016
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه «آب و آیینه» را به عنوان یکی از برنامه‌های جشنواره تابستانی با محوریت تکریم خانواده اجرا می‌کند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از برگزاری ویژه‌برنامه «آب و آیینه» خبر داد و گفت: در این طرح همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س)، ۱۳ شهریورماه، جشنی برای خانواده‌هایی که یک سال، ۲۵ سال و ۵۰ سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد، برگزار خواهد شد.

ناصری‌پور با اشاره به موضوع «تکریم زندگی» شعار محوری سازمان فرهنگی هنری تصریح کرد: خانواده به عنوان یکی از مهم‌ترین رکن‌های جامعه است که ارتقای جایگاه و تحکیم بنیان آن، بسیار سفارش شده و اجرای طرح «آب و آیینه» گامی در جهت تکریم خانواده است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری با تاکید بر اینکه هدف از این طرح تحکیم زندگی مشترک و گسترش فرهنگ صبر، آرامش و مهربانی است، افزود: در طرح «آب و آیینه» برای ۲۰ زوج سال اولی، ۱۰ زوجی که۲۵ سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد و ۱۰ زوج که ۵۰ سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد، به صورت جداگانه ویژه برنامه‌ای در یکی از فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.

به گفته حجت‌الاسلام ناصری‌پور خانواده‌هایی که یک، ۲۵ و یا ۵۰ سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد می‌توانند برای ثبت نام در این طرح تا ۱۰ شهریورماه به فرهنگسراهای محل سکونت خود مراجعه کنند. برای مشاهده نشانی و شماره تماس فرهنگسراهای پایتخت به farhangsara.ir مراجعه کنید.

بنا براعلام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،در ادامه اجرای طرح «آب و آیینه»  برای اثر بخشی بیشتر، زوج‌های سال اولی که در طرح شرکت می‌کنند، می‌توانند از ظرفیت‌های مشاوره‌ای سازمان فرهنگی هنری به صورت رایگان تا پایان سال ۱۳۹۵ استفاده کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر