بازدید 3586
۱

درگيري مرگبار اوباش در جنوب تهران

کد خبر: ۶۱۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 28 August 2016
درگيري دو گروه از اوباش پايتخت يك كشته و سه زخمي بر جاي گذاشت.
 
به گزارش جوان، ساعت 20 شامگاه جمعه 5 شهريور ماه، مأموران كلانتري 158 كيانشهر از درگيري مرگباري در يكي از خيابان‌هاي اطراف كلانتري با خبر و در محل حاضر شدند.
 
بررسي‌ها نشان داد درگيري بين حدود 30 نفر از اوباش محل اتفاق افتاده است كه در جريان آن چهار نفر به شدت زخمي و به بيمارستان منتقل شده‌اند. تحقيقات در بيمارستان هم نشان داد يكي از زخمي‌هاي حادثه كه پسري 25 ساله بود به علت اصابت چاقو به شاهرگش فوت كرده است. از سه مجروح ديگر حادثه دو نفر برادر و سومين نفر هم پسر عموي مقتول بود كه تحت درمان قرار داشتند.
 
يكي از شاهدان گفت: طرفين درگيري بچه يك محل هستند و مدتي است با هم اختلاف دارند. آنها هميشه براي هم شاخ و شانه مي‌كشند تا اينكه امشب اين درگيري را رقم زدند.
 
يكي از افراد دستگير شده هم گفت: وقتي درگيري شروع شد بابك 23 ساله با قمه ضربه‌اي به گردن مقتول زد و بعد هم برادر و پسر عموي او را زخمي كرد. مقتول غرق در خون نقش بر زمين شد كه درگيري پايان يافت و همه از محل گريختند.
 
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه جسد به دستور قاضي ايلخاني براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. مأموران تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري قاتل فراري و ديگر اعضاي اين درگيري دسته‌جمعي آغاز كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باز هم اراذل و اوباش ایا انها هم مثل معتادان بیمار محسوب می شوند؟ چرا مجازات انها بیشتر نمی کنید؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل