بازدید 2855

اداره کشور با نفت ۳۰ دلاری دشوار است

وزیر کشور با تاکید بر این که اداره کشور با نفت ۳۰ دلاری دشوار است، خواستار مشارکت مردم در توسعه کشور شد.
کد خبر: ۶۱۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۸ 28 August 2016
وزیر کشور با تاکید بر این که اداره کشور با نفت ۳۰ دلاری دشوار است، خواستار مشارکت مردم در توسعه کشور شد.

به گزارش مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی، شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان های گالیکش، مینودشت، کلاله و مراوه تپه، با بیان این که نیاز به رشد ۸ درصدی در جامعه داریم تا بتوانیم بیکاری را برطرف کنیم، اظهار کرد: دولت تلاش می کند با آرامش کشور را اداره کند و فشاری به مردم وارد نشود.

وزیر کشور وضعیت سرمایه گذاری خارجی و منابع بانکی را در توسعه اقتصادی کشور موثر برشمرد و گفت: اعتماد عمومی برای جلب مشارکت اگر دچار خدشه شود، کشور آسیب خواهد دید.

وی خواستار جلب مشارکت مردم و استفاده از منابع مالی جامعه برای توسعه شد و ادامه داد: چون با محدودیت منابع دولتی مواجهیم و دولت ها نمی توانند مطالبات عمومی جامعه را پاسخ دهند، لازم است تا کارها را اولویت بندی کنیم.

رحمانی فضلی افزایش بهره وری را یکی دیگر از نکاتی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد و افزود: کار به موقع و قیمت مناسب، کیفی بودن طرح ها و رعایت زمانبندی در راستای کارامدی و اثربخشی موثر هستند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت مشی اعتدالی از سوی مسئولان خاطرنشان کرد: افراط و تفریط بلای جان جامعه است و باید از آن پرهیز شود و این به معنای تبعیت از گرایش اصلاح طلبی و اصولگرایی نیست.

رحمانی فضلی با بیان اینکه دولت معتقد به مشی اعتدالی است اطهار کرد: در بدنه اجرایی نیز باید مدیران و مسئولان همین مشی را دنبال کنند و به گونه ای نباشد که مدیران راه دیگری را بروند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان