بازدید 2204

حملات تروریستی در بغداد با 3 کشته و 14 زخمی

در جریان دو حادثه انفجار بمب در بغداد پایتخت عراق در بعد از ظهر امروز، دستکم 3 تن کشته و 14 تن زخمی شدند.
کد خبر: ۶۱۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 27 August 2016
در جریان دو حادثه انفجار بمب در بغداد پایتخت عراق در بعد از ظهر امروز، دستکم 3 تن کشته و 14 تن زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، یکی از این انفجارها ،منطقه الزعفرانیه در جنوب شرق بغداد را هدف گرفت که حاصل خسارات و تلفات ناشی از آن یک کشته و هشت زخمی اعلام شده و به برخی خودروها و ساختمان های اطراف نیز صدمه زده است.

نیروهای امنیتی عراق به سرعت این منطقه را تحت تدابیر ویژه قرار داده و ورودی های آن را مسدود کردند و خودروهای امدادی مجروحان را به بیمارستان ها و قربانیان را به مراکز پزشکی قانونی منتقل کردند.

براساس گزارش دیگری از منابع وزارت کشور، انفجار بمب در یک فروشگاه لوازم خانگی در منطقه حی الاسکان واقع در منطقه منصور در غرب بغداد، منجر به کشته شدن 2 تن و زخمی شدن شش تن دیگر شد تا آمار قربانیان حملات تروریستی روز شنبه در بغداد به 17 کشته و زخمی برسد.

نیروهای امنیتی منطقه حی الاسکان را نیز پوشش امنیتی دادند و از ورود خودروها به نزدیکی محل انفجار جلوگیری کردند.

قربانیان این حادثه نیز برای مداوا به بیمارستان ها و یا پزشکی قانونی انتقال یافتند و تحقیقات درخصوص چگونگی انجام این حملات تروریستی از سوی نیروهای ویژه نیز در هر دو منطقه شروع شد.

بغداد، مرکز عراق از سال 2003 ، هنگام اشغال این کشور توسط ارتش های آمریکا و انگلیس، بصورت روزانه شاهد حملات تروریستی، آدم ربایی و سرقت های مسلحانه است و رسانه های این کشور هر روز اخباری مبنی بر یافتن اجساد مجهول الهویه در حومه های شهر منتشر می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار